Nu zou het toch al moeten opvallen dat Eric de dader is gezien hij daar rondliep gelijk een kip zonder kop toen ze Martine opgepakt hadden. Hij zei er net nog niet bij dat Martine het niet gedaan kan hebben omdat hij de dader is.

Daar heb je helemaal gelijk in. Volgens mij was het Jenny die het mes langs de taart heeft gelegd. Ik meen aan de kant van Martine, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Martine is in de tussentijd weg geweest en naderhand lag er inderdaad geen mes meer, dat is nog eens extra vrij duidelijk in beeld gebracht ook... Misschien omdat het zo'n routine-handeling is om automatisch een mes bij een taart te leggen, dat Jenny en Rosa zich dat niet meer herinnerenMieke schreef:Al dat gedoe van dat Dorien en Martine de enigen waren die zijn blijven zitten, klopt toch niet. Martine stond eerst recht samen met Marianne, Ann, Smeekens en Peggy. En nadien is ze bij Dorien gaan zitten en het mes was al weg.
Geens denkt blijkbaar dat ze een mes in de keuken is gaan halen en daarmee Mike vermoord heeft.
Is er dan niemand die zich herinnert dat het mes eerst wel op tafel lag?!? Jenny of Rosa hebben het daar toch zelf gelegd...
Christel schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Volgens mij was het Jenny die het mes langs de taart heeft gelegd. Ik meen aan de kant van Martine, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Martine is in de tussentijd weg geweest en naderhand lag er inderdaad geen mes meer, dat is nog eens extra vrij duidelijk in beeld gebracht ook... Misschien omdat het zo'n routine-handeling is om automatisch een mes bij een taart te leggen, dat Jenny en Rosa zich dat niet meer herinnerenMieke schreef:Al dat gedoe van dat Dorien en Martine de enigen waren die zijn blijven zitten, klopt toch niet. Martine stond eerst recht samen met Marianne, Ann, Smeekens en Peggy. En nadien is ze bij Dorien gaan zitten en het mes was al weg.
Geens denkt blijkbaar dat ze een mes in de keuken is gaan halen en daarmee Mike vermoord heeft.
Is er dan niemand die zich herinnert dat het mes eerst wel op tafel lag?!? Jenny of Rosa hebben het daar toch zelf gelegd...
Het mes heeft Jenny tussen Martine en Eric gelegd en Luc zat recht over hen.Christel schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Volgens mij was het Jenny die het mes langs de taart heeft gelegd. Ik meen aan de kant van Martine, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Martine is in de tussentijd weg geweest en naderhand lag er inderdaad geen mes meer, dat is nog eens extra vrij duidelijk in beeld gebracht ook... Misschien omdat het zo'n routine-handeling is om automatisch een mes bij een taart te leggen, dat Jenny en Rosa zich dat niet meer herinnerenMieke schreef:Al dat gedoe van dat Dorien en Martine de enigen waren die zijn blijven zitten, klopt toch niet. Martine stond eerst recht samen met Marianne, Ann, Smeekens en Peggy. En nadien is ze bij Dorien gaan zitten en het mes was al weg.
idd heb het ook gezien.Nickos schreef:Daarnet in de rode loper: "De moordenaar van Mike is iemand die in het onderzoek niet vaak vernoemd is geweest" (Vanya Wellens)
Zo voorspelbaar