Mja, ik snap Martine daarin ook wel, en volgens mij heeft ze gelijk ook. Bovendien vind ik Sam onuitstaanbaar irritant om er zomaar vanuit te gaan dat hij het huis van zijn ouders gewoon even kan verbouwen als hij daar zin in heeft...jessie V. schreef:Zij hoort niet tot mijn favorieten maar na gisteren: hoera voor Martine.
Eindelijk heeft ze die "geweldige" zoon van haar eens flink (nou ja..flink) de waarheid gezegd. Maar om daarom nou naar de huisarts te gaan vond ik nogal overdreven (mijn huisarts ziet me al komen).
Toch heeft ze gelijk als ze zegt dat Sam voor dat ongeluk niets om Dorien gaf en voornamelijk handelt uit schuldgevoel.
Dorien en haar moeder vond ik ook vrij onbeschoft tegenover Martine, en Martine's reactie gisteren tegen Sam vond ik ook wel goed (het werd tijd dat ze er eens iets van zei!), dus Martine heeft bij mij weer wat aan sympathie gewonnen..

Wat die huisarts betreft; dat vond ik ook nogal ver gaan. Het zal misschien wel wat schelen dat Ann familie is, maar dan nog...