Ze zal het weten dat Luc dat geld heeft, maar hoe is ze het te weten gekomen?? Ook hier wil ik een flashback!!

Ik denk dat Femke gewoon net zo nuchter heeft nagedacht als bijvoorbeeld Frank, want die opperde ook meteen dat Luc het bedrijf van Leo met Leo's eigen geld wilde kopen toen hij erachter kwam dat Luc op het taxibedrijf geboden had. Luc was ook niet echt handig bezig toen hij meteen een bod deed op Taxi TerSmissen hè?Rieka schreef:Ik was ook verbaasd van haar felle negatieve uitlating tov Luc.Mieke schreef:Amai Femke moet blijkbaar helemaal niks meer weten van Luc. Vraag me wel af wat er precies allemaal gebeurd is tussen die twee.
Ze zal het weten dat Luc dat geld heeft, maar hoe is ze het te weten gekomen?? Ook hier wil ik een flashback!!
Voor mij mag ook een fashback!
sja, hij moet wel hé.johan1969 schreef:Die Luc is echt voor niks beschaamd. En liegen dat die kan !
Waarschijnlijk omdat hij dat geld op is gaan halen, en daarna heeft gemaakt dat hij weg kwam uit Ter Smissen voordat hij Mike in de tussentijd tegen het lijf zou lopen. Dat lijkt mij tenminste het meest logische... En Luc had kunnen weten dat Mike naar Femke zou gaan voor dat geld (en ook op wat voor manier), net zoals Femke gisteren al zei. Op zich vind ik dat al smerig genoeg van hem! In feite is dat net zo erg als wanneer hij met eigen ogen had gezien dat Mike Femke wurgde en hij toch gevlucht was zonder Femke te helpen.. Ik denk dat Femke hem allebei die opties even kwalijk zou hebben genomen...Mieke schreef:Waarom liep hij anders zo snel weg van die koffietafel???
Hij heeft dat opgehaald toen Mike nog ondervraagd werd op het politiebureau. Hij was op zoek naar "louche praktijken" van Mike - ook Femke was trouwens voordien "bezig geweest" op de kamer van Mike om hetzelfde te doen; Ze werd daarbij zelfs betrapt door Jenny, remember? Het is dus logisch dat Mike eerst dacht dat Femke het geld had. Toen de politie Mike kwam arresteren was het trouwens ook Femke die gezien had dat Mike nog snel naar zijn kamer was gegaan om iets te verbergen. Ook Mike wist dat ze dat gezien had...Christel schreef: Waarschijnlijk omdat hij dat geld op is gaan halen, en daarna heeft gemaakt dat hij weg kwam uit Ter Smissen voordat hij Mike in de tussentijd tegen het lijf zou lopen.
Hoe kon Luc nu weten dat Mike zo snel zou vrijkomen? Mike was wel degelijk de hoofdverdachte van de moord op Sofie. Als de politie toen even consequent was geweest in haar zoektocht naar de moordenaar als nu met Mike zélf, was Mike trouwens nooit zo snel vrij gekomen. Twee maten en twee gewichten van de politie, op zijn minst.Christel schreef:En Luc had kunnen weten dat Mike naar Femke zou gaan voor dat geld.
Ja, maar ik bedoel ook niet de keer dat Luc dat geld van Mike's kamer gestolen heeft. Ik denk dat Luc dat geld van zijn eigen kamer is gaan halen ten tijde van de koffietafel/moord, en zich toen snel uit de voeten heeft gemaakt daar zodat hij Mike niet tegen zou komen. Dat geld was toen inderdaad al lang en breed weggehaald uit Mike's kamer.de_moo schreef:Hij heeft dat opgehaald toen Mike nog ondervraagd werd op het politiebureau. Hij was op zoek naar "louche praktijken" van Mike - ook Femke was trouwens voordien "bezig geweest" op de kamer van Mike om hetzelfde te doen; Ze werd daarbij zelfs betrapt door Jenny, remember? Het is dus logisch dat Mike eerst dacht dat Femke het geld had. Toen de politie Mike kwam arresteren was het trouwens ook Femke die gezien had dat Mike nog snel naar zijn kamer was gegaan om iets te verbergen. Ook Mike wist dat ze dat gezien had...Christel schreef: Waarschijnlijk omdat hij dat geld op is gaan halen, en daarna heeft gemaakt dat hij weg kwam uit Ter Smissen voordat hij Mike in de tussentijd tegen het lijf zou lopen.
Ik bedoel dat Luc had kunnen weten dat Mike achter Femke aan zou gaan bij het missen van zijn geld, toen Mike in Ter Smissen kwam nadat hij vrij gelaten was. Luc wist van Femke waar dat geld lag, en hij kon er ook wel vanuit gaan dat buiten Femke verder niemand wist waar Mike het geld bewaarde. Femke was namelijk de enige daar die close genoeg met Mike was om zoiets te kunnen weten. In plaats van zich vlug uit de voeten te maken om die centen te verstoppen, had hij misschien beter op dat moment dat geld terug kunnen geven aan Mike ofzo. Dan was Femke niet bijna gewurgd geweest, en had Eric geen moord gepleegd...de_moo schreef:Hoe kon Luc nu weten dat Mike zo snel zou vrijkomen? Mike was wel degelijk de hoofdverdachte van de moord op Sofie. Als de politie toen even consequent was geweest in haar zoektocht naar de moordenaar als nu met Mike zélf, was Mike trouwens nooit zo snel vrij gekomen. Twee maten en twee gewichten van de politie, op zijn minst.Christel schreef:En Luc had kunnen weten dat Mike naar Femke zou gaan voor dat geld.
Frankfan schreef:Luc gaat er sowieso mee wegkomen hoor! Luc geraakt altijd met de dingen weg, hij is gewoon zo sluw als een vos. Hij gaat Taxi Ter Smissen misschien niet kunnen kopen, en eventueel zelfs het geld moeten laten 'verdwijnen', maar strafrechterlijk gaan ze hem -weeral- eens niet kunnen vervolgen. Luc is gewoon DE scrupuleuze gangster van Thuis!