Sandertje schreef: Zo zitten jagen op Leo zonder ook maar op een manier rekening te houden dat de man al bezet was.
Ik ben het daar niet mee eens. Ik ben van mening dat Leo is begonnen met jagen op Jenny.
Jenny heeft meermaals gezegd dat het niet kan omdat hij met Yvette is maar Leo blijft maar verder lief doen tegen haar.
Christel schreef:
Ik kan Yvette dan ook heel goed begrijpen, al zou ik mijn frustraties niet zozeer op Jenny uit gaan zitten werken, maar gewoon de koffers van Leo pakken.

Dat is dan alle kansen geven aan Leo en Jenny
Verder vindt ik het gek dat iedereen hier zo pro Yvette is en tegen Jenny.
Ik vindt persoonlijk dat Leo degene is die de grootste fout maakt en dat hij degene is die alles is gestart,
hij is altijd degene die zijn hart ging uitstorten bij Jenny, want hij kon/kan toch zooo goed met haar praten...
En Jenny tja die voelt ook wel dat het goed klikt maar gaf van in het begin vaak aan dat het eigenlijk niet kan,
maar Leo blijft dan maar verder toe nadering tot haar zoeken en oké Jenny zou kunnen zeggen neen dat mag niet,
maar tja een mens is en blijft een mens hé. Voor mij geeft Leo te veel aanleiding om er niet op in te gaan vanuit Jenny's standpunt gezien dan dus. En ja erg voor Yvette maar ja that's life zekers!!!!