Mike
-
- Nog geen rang
Re: Mike wordt gedood
Ja, ik heb het op wikipedia gelezen. Het staat er nog steeds op, dus misschien klopt het wel? Maar goed, uiteindelijk komen we toch te weten of het juist is of niet 

0 x
-
- Poster rang 1
Op wikipedia staan heel wat fouten. Iedereen kan er op zetten wat hij wil en dan zeggen ze dat er controle is doordat mensen elkaar verbeteren, maar als niemand de moeite doet om fouten te verbeteren, blijven ze erop staan.
Dus ik zou hier weinig belang aan hechten.
0 x
-
- x 435
Anderzijds kent Mike Sam wel van in "Fut en Fun" , dus dat klopt dan met diens laatste opmerking.Willy Crevits schreef:Op wikipedia staan heel wat fouten. Iedereen kan er op zetten wat hij wil en dan zeggen ze dat er controle is doordat mensen elkaar verbeteren, maar als niemand de moeite doet om fouten te verbeteren, blijven ze erop staan.
En 't moet iemand zijn van het bastion Bastiaens.
Verder denk ik ook dat we wikipedia net als de bijbel moeten interpreteren.

0 x
-
- Poster rang 1
Fut en Fun ?Rieka schreef: Anderzijds kent Mike Sam wel van in "Fut en Fun" , dus dat klopt dan met diens laatste opmerking.
Verder denk ik ook dat we wikipedia net als de bijbel moeten interpreteren.

Denk niet dat Sam en Mike elkaar heel goed kennen. Meer zo "van zien". Sam de dader ? Sammeke zou dat toch nooit durven

0 x
-
- x 435
"Fut en Fin" of hoe heet dat ding ook weer?Willy Crevits schreef:Fut en Fun ?Rieka schreef: Anderzijds kent Mike Sam wel van in "Fut en Fun" , dus dat klopt dan met diens laatste opmerking.
Verder denk ik ook dat we wikipedia net als de bijbel moeten interpreteren.![]()
Denk niet dat Sam en Mike elkaar heel goed kennen. Meer zo "van zien". Sam de dader ? Sammeke zou dat toch nooit durven

't Is toch voldoende dat Mike Sam enkele keren gezien had om hem te kunnen laten zeggen: "Wie we daar hebben"?
Of niet?
Denk niet dat ie Martine daar al ontmoet had.
Dus wat dat betreft denk ik dat Sam wel de moordenaar zou kunnen zijn.
Maar we zullen 't wel te weten komen, vandaag of morgen, of overmorgen of een andere dag misschien?
0 x
-
- Poster rang 4
Maak daar maar eind mei 2009 vanRieka schreef: Maar we zullen 't wel te weten komen, vandaag of morgen, of overmorgen of een andere dag misschien?

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee!!!!!Mieke schreef:Maak daar maar eind mei 2009 vanRieka schreef: Maar we zullen 't wel te weten komen, vandaag of morgen, of overmorgen of een andere dag misschien?

Ik hoop wel dat we iets eerder weten wie van de Bastiaensen het uiteindelijk geweest is..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- Bomanza
- Nog geen rang
Merci chérie!Christel schreef:Diegene die die Wikipedia-pagina bijhoudt heeft in elk geval al eens bewezen dat hij/zij over een rijke fantasie beschikt..
Heeft er al iemand aan gedacht dat Mike aanvankelijk slechts gewoon buiten bewustzijn kon zijn geweest (ten gevolge van het bloedverlies)... en wie is er dan als eerste en enige bij geweest... en heeft zelfs de rest weggestuurd?
Inderdaad, ... Dokter Smeekens (*)!!
(*) Die zich tijdens zijn militaire opleiding wel enige snelle liquidatietechnieken eigen zal hebben gemaakt.
Trouwens, volgens mij is Smeekens niet meer of minder dan een psychopaat en zou ik er mijn hand niet voor in het vuur steken mocht hij "iets" in Marianne haar eten doen om haar ziek te maken.
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Dat zou dan ook de eerste keer zijn dat die leeghanger de handen uit de mouwen steekt.wiesjeu schreef:Ik denk ook dat Sam de dader is
0 x
-
- x 435
Best dat ie dat niet regelmatig doet dan!Bomanza schreef:Dat zou dan ook de eerste keer zijn dat die leeghanger de handen uit de mouwen steekt.wiesjeu schreef:Ik denk ook dat Sam de dader is

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou ja, mocht hij zijn capaciteiten op zijn familie uit willen testen, dan weten we wel gelijk op wat voor manier ze uit de serie gaan verdwijnen natuurlijk..Rieka schreef:Best dat ie dat niet regelmatig doet dan!Bomanza schreef:Dat zou dan ook de eerste keer zijn dat die leeghanger de handen uit de mouwen steekt.wiesjeu schreef:Ik denk ook dat Sam de dader is

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Bomanza
- Nog geen rang
Sam de "cereal" killer!!Christel schreef:Nou ja, mocht hij zijn capaciteiten op zijn familie uit willen testen, dan weten we wel gelijk op wat voor manier ze uit de serie gaan verdwijnen natuurlijk..
0 x
-
- Nog geen rang
Volgens mij is het Sam. Eric neemt hem eerst in bescherming door zich aan te geven als de moordenaar.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Re: Mike
Den Eddy gisteren toen inspecteur Boons de begrafenis wou regelen: "Dat ze hem (Mike dus) maar met het groot huisvuil meegeven!"
Ik heb daar 5 minuten in 2 gezeten van 't lachen!

Ik heb daar 5 minuten in 2 gezeten van 't lachen!

0 x