Mike

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Re: Mike

Bericht door daffy duck »

denk eerder Peter. Die kwam in alle stilte terug.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tomperd
Nog geen rang

Re: Mike wordt gedood

Bericht door tomperd »

ik denk echt dat martine mike heeft vermoordt.

en idd spijtig dat er geen flashback was, indertijd hoe alex walters werd vermoord door claire was echt sjiek gedaan.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Nja Femke en Nancy kunnen het al niet gedaan hebben.
Tzou stom zijn om nancy mike te laten neersteken en dan rap langs de andere kant terug binnen voor femke te vinden.
Nee das wat vergezocht.
Mijn mogenlijke daders.

Leo: Hij ging mike opzoeken om hem eens een les te leren.
Peter: Verdween even maar lijkt mij niet mogenlijk aangezien hij buiten stond. Dus als hij mike vermoord heeft moest hij eerst sam passeren want de dader is zeker en vast niet via de groene poort binnengekomen.
Martine: Zij ging een mes halen en heeft gezegt dat ze hem ging vermoorden.
Luc: Was plots weg en kan femke gaan redden zijn.
Erik:Niet gezien dat hij verdwenen is maar hij zou het ook kunnen gedaan hebben.
Sam: Hij stond buiten dus hij kan rap eventjes binnen gegaan zijn om hem te vermoorden.En dan rap terug naar buiten voor peter op te wachten.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nancy zal in ieder geval denken dat Femke het gedaan heeft gezien ze van plan was om dat mes af te wassen. En die zal het niet direct kunnen vertellen gezien die compleet in shock is.
Martine zal het ook wel niet zijn, anders zou ze niet nogmaals naar de "stallen" gaan en om Mike neer te steken zal er toch iemand nodig zijn met meer macht. :)

Leo zou eerst nog eens moeten binnengeglipt zijn om dat keukenmes dat bij Eric en Luc aan tafel lag te gaan pikken, dus dat lijkt me ook iets vergezocht. :)
Peter & Sam zijn dan weer verdachter maar gezien ze iets teveel in beeld waren zouden ze dat keukenmes gans de tijd achter hun rug moeten gehouden hebben, dus hen zal het ook wel niet zijn. :) Ook al omdat dat teveel zou opgevallen hebben.
Luc is buitenstaander in heel die zaak rond de moord op Sofie en die incest en lijkt me ook iets te slim om Mike dan te gaan vermoorden met een keukenmes dat aan de koffietafel lag en het daar ook nog te laten liggen ook. Hij zou op z'n minst dat mes daar niet laten liggen hebben.

En zo komen we dus bij de dader zelf :) >> Eric, wiens stoppen wellicht doorsloegen toen Mike de koffietafel kwam verstoren en met het dichtstbijzijnde wapen achter Mike aanging om zelf het recht in eigen handen te nemen. :) Rudy die de dader niet was ging hij immers ook al te lijf.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

lord F. schreef:denk eigenlijk ook Eric >> Jenny legde dat keukenmes immers naast zijn bord neer en hij was plots compleet verdwenen.
bij de rest ligt het iets meer op.

vraag me nu af of ze nu ook samen naar Zuid-Afrika gaan vluchten. :)
Dit heb ik me gisteren ook zitten afvragen. Het hele gezin gaat toch niet vluchten omdat 1 van hen een moord gepleegd heeft en de politie achter hem/ haar aanzit. Zou wel een heel erg gekopieerde verhaallijn zijn denk k :lol:
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Ik denk ook Erik, hoewel Luc ook nogal gespannen naar buiten kwam, misschien is hij wel medeplichtig.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

die flashback komt misschien nog

toen pierre werd vermoord, hebben we ook pas flashback gezien bij de opheldering van die zaak.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Willy Crevits schreef:die flashback komt misschien nog

toen pierre werd vermoord, hebben we ook pas flashback gezien bij de opheldering van die zaak.
Inderdaad, heb die onlangs nog eens herzien. Kwam die toevallig tegen op you tube.

Dat waren pas de tijden :wink:
0 x
Afbeelding
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik gok eerder op Femke, maar dat ze het niet vrijwillig deed maar uit zelfverdediging.
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

frankbomans schreef:Ik gok eerder op Femke, maar dat ze het niet vrijwillig deed maar uit zelfverdediging.
Femke kan het onmogelijk gedaan hebben, die lag redelijk bewustenloos op de grond en bovendien hoorde je Mike zeggen, wa doede gij hier en vermits femke op de grond lag kan dat niet over haar gaan, tyrouwnes waaromp zou Mike over haar zeggen wa doet gij hier, hij is haar daar gaan opzoeken en ging er dus al vanuit dat zij daar was.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Uit Mike zijn opmerking (wat doede gij hier) blijkt dat het wel iemand was die hij daar niet verwachtte, dus misschien
iemand die daar nooit iets te zoeken zou hebben. Valt dan ook Leo af?
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

ik dacht dat mike zei "wie we daar hebben". Op basis van die uitspraak dacht ik aan Luc, aangezien hij Luc goed kent en de familie Bastiaens niet. Maar eigenlijk kan het eender wie zijn. Het is ook niet omdat die persoon met dat mes er stond dat ook die weldegelijk heeft gestoken.
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

Willy Crevits schreef:ik dacht dat mike zei "wie we daar hebben". Op basis van die uitspraak dacht ik aan Luc, aangezien hij Luc goed kent en de familie Bastiaens niet. Maar eigenlijk kan het eender wie zijn. Het is ook niet omdat die persoon met dat mes er stond dat ook die weldegelijk heeft gestoken.
Ah ja da kan ook, ik denk dat het in ieder geval om iemand ging die hij ni direct op die moment verwachtte. En dat het dus zeker ook femke ni kan zijn. K denk dat Leo wel nog kan zijn hoor, maar persoonlijk denk ik niet dat hij het gedaan heeft.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zat me eigenlijk net af te vragen wat Mike precies zei toen die persoon daar binnenkwam. Ik las toen het bericht van Marieke en heb dat aangehaald. Ik dacht dat daar misschien iets uit af te leiden zou zijn. Maar zoals de meeste forumleden denk ik toch dat er veel verdachten zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

maar gezien de moord met het keukenmes dat van de koffietafel verdwenen is moet het wel iemand van de koffietafel geweest zijn.

Andere mogelijkheid is natuurlijk dat iemand met dat mes beginnen vechten is met Mike, dat mes laten vallen heeft en dat Femke Mike dan neergestoken heeft. Of dat ze met z'n tweeën op t zelfde moment daar binnen vielen.

Maar ik ga er nog steeds van uit dat het Eric was omdat hij het minst in beeld kwam op het einde en omdat hij er wel toe in staat is als z'n stoppen doorslaan (t gaat immers nog steeds over de moordenaar van z'n dochter).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten