In Thuis keren Tom en Bianca terug. Marianne krijgt grote gezondheidsproblemen en tussen Cois en Julia lijkt er geen akkoord in zicht over een mogelijk huwelijk.
Dat hadden we nog niet gehad

Waarschijnlijk wel ja... Ach ja, zolang Marianne het overleeft vind ik het prima!Willy Crevits schreef:De ziekte van Marianne zal de reden zijn waarom Tom terugkeert.

Ik ook, en ik vind het ook helemaal niet erg dat Tom terugkomt al is het door een andere persoon vertolkt.. Hoop dat het boeiend blijft.. Ze zijn nu een beetje op de betere weg, allen niet op vlak van sofie, maar daar komt er verandering vanavond.Christel schreef:Waarschijnlijk wel ja... Ach ja, zolang Marianne het overleeft vind ik het prima!Willy Crevits schreef:De ziekte van Marianne zal de reden zijn waarom Tom terugkeert.![]()
maartenB schreef:en biancca komt terug om het verhaal te vertellen van hoe peggy zwanger geworden is.
Volgens mij weet zij er meer over.Kent ze die jongen en kan ze zo peggy overtuigen om het kindje te houden.

Jawadde giedadde, 2 jaar Bianca? We zullen weten waarover gezaagd!Mieke schreef:Vandaag in TV-blad staat ook dat de personages van Tom en Bianca terugkomen en dat ze al een verhaallijn hebben klaarliggen voor al zeker 2jaar!
Tom oké, maar 2jaar Bianca![]()

Rieka schreef:Jawadde giedadde, 2 jaar Bianca? We zullen weten waarover gezaagd!Mieke schreef:Vandaag in TV-blad staat ook dat de personages van Tom en Bianca terugkomen en dat ze al een verhaallijn hebben klaarliggen voor al zeker 2jaar!
Moehaaaaaaaaaaaaaaaha
Doorspoelen met een lekker drankje en vergeten te kijken als Bianca de stukken van 't scherm speelt. jippie!Christel schreef:Rieka schreef:Jawadde giedadde, 2 jaar Bianca? We zullen weten waarover gezaagd!Mieke schreef:Vandaag in TV-blad staat ook dat de personages van Tom en Bianca terugkomen en dat ze al een verhaallijn hebben klaarliggen voor al zeker 2jaar!
Moehaaaaaaaaaaaaaaaha2 jaar...
Dat wordt weer opnemen en doorspoelen vrees ik..

Rieka schreef:Doorspoelen met een lekker drankje en vergeten te kijken als Bianca de stukken van 't scherm speelt. jippie!Christel schreef:Rieka schreef:Jawadde giedadde, 2 jaar Bianca? We zullen weten waarover gezaagd!Mieke schreef:Vandaag in TV-blad staat ook dat de personages van Tom en Bianca terugkomen en dat ze al een verhaallijn hebben klaarliggen voor al zeker 2jaar!
Moehaaaaaaaaaaaaaaaha2 jaar...
Dat wordt weer opnemen en doorspoelen vrees ik..

Dat klinkt maar vreemd allemaal, zeker omdat het haar omgeving is die blijkbaar die keuzes moet gaan maken voor haar...Nickos schreef: Marianne wordt voor een voldongen feit geplaatst wat haar gezondheid betreft. Haar naaste omgeving moet enkele ingrijpende keuzes maken die bepalend zijn voor haar leven en welzijn.