Maar anderzijds is peggy even oud als bianca en was frank dus al samen met jenny. Ik denk nu ook niet dat hij het zo gortig zou maken dat hij met de minderjarige zus van z'n vrouw "in de koffer" zou duiken.Willy Crevits schreef:ik schat rosa 48, peggy 32 (op 16 jarige leeftijd kan je moeder zijn) en ann 35 ongeveer
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
wiesjeu
- Nog geen rang
lord F. schreef:Maar anderzijds is peggy even oud als bianca en was frank dus al samen met jenny. Ik denk nu ook niet dat hij het zo gortig zou maken dat hij met de minderjarige zus van z'n vrouw "in de koffer" zou duiken.Willy Crevits schreef:ik schat rosa 48, peggy 32 (op 16 jarige leeftijd kan je moeder zijn) en ann 35 ongeveerAl heb ik ooit gehoord dat dat in die boekjes zou gestaan hebben die ooit eens verschenen zijn met een soort van "prequel" op het eerste seizoen. Dus wie die boekjes liggen heeft kan dat anders eens checken.
Volgens het eerste boek van thuis was Jenny 30j toen ze bij Frank was, en Rosa 18j!
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Amaai in de stukjes voor vanavond heeft die al een serieus kussen onder haar T-shirt
Die is minder ver dan mij en zou al zo'n buik hebben
Doet me wel denken aan Eva en haar kussen in den tijd
En nog iets, het lijkt me niet echt slim om Rosa de volgende keer mee te nemen naar de echo
Die is minder ver dan mij en zou al zo'n buik hebben
Doet me wel denken aan Eva en haar kussen in den tijd
En nog iets, het lijkt me niet echt slim om Rosa de volgende keer mee te nemen naar de echo
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wij zeiden dat hier ook al tegen elkaar; dat gaat wel heel snel bij Peggy!Mieke schreef:Amaai in de stukjes voor vanavond heeft die al een serieus kussen onder haar T-shirt![]()
Die is minder ver dan mij en zou al zo'n buik hebben![]()
Doet me wel denken aan Eva en haar kussen in den tijd![]()
En inderdaad, niet echt verstandig om Rosa mee te nemen naar de echo. Ik snap Peggy's bedoeling op zich ook niet zo goed, aangezien je toch zou denken dat ze juist niet zou willen dat Rosa zich gaat hechten aan dat kindje.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann 
0 x
-
Rieka
- x 435
Dat gaat dan wel precies zoals ik het verwachtte!Christel schreef:Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, die verhaallijn is totaal niet voorspelbaar ofzo..Rieka schreef:Dat gaat dan wel precies zoals ik het verwachtte!Christel schreef:Na Peggy's reactie vrijdag, lijkt het er steeds meer op dat ze langzaam aan begint te wennen aan het "moeder worden"... Dat ziet er niet zo goed uit voor Ann
Het is ook nogal voortvarend om al zo vroeg "definitief" (omdat de adoptie-moeder een bekende is) voor adoptie te kiezen. Peggy had er beter nog eens wat tijd overheen kunnen laten gaan denk ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Volgens mij krijgt Peggy binnenkort een miskraam. Nu nog niet, dat zou te rap zijn.
Kwestie van het nog wat te rekken.
Kwestie van het nog wat te rekken.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Een miskraam denk ik niet, maar wel dat ze het uiteindelijk zelf zal willen houden.
Zeker haar reactie de vrijdag: "ik wil mijn kindje niet kwijt"
Zeker haar reactie de vrijdag: "ik wil mijn kindje niet kwijt"
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

-
Rieka
- x 435
HELP, 't is nu al erg genoeg!Willy Crevits schreef:en dan Ann die helemaal zot gaat worden...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kan het nog erger danRieka schreef:HELP, 't is nu al erg genoeg!Willy Crevits schreef:en dan Ann die helemaal zot gaat worden...
Peggy is blijkbaar nog niet genoeg geschrokken vrijdag.. Die springt toch wel echt niet zorgvuldig om met haar zwangerschap.
Wel grappig dat Rosa en Marianne haar allebei op dezelfde manier terecht wezen
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

ik denk dat het nog erger kan. Niet gezien hoe overstuur ze enkele weken geleden was toen ze het slechte nieuws kreeg dat ze nooit kindjes kon krijgen en dan hoe ze telkens reageert bij het kindje van peggy. Als dan Peggy uiteindelijk toch het kindje zelf wil opvoeden, zie ik Ann echt volledig flippenRieka schreef:HELP, 't is nu al erg genoeg!Willy Crevits schreef:en dan Ann die helemaal zot gaat worden...
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ann gedraagt zich echt hatelijk de laatste tijd, ze mag al blij zijn Peggy haar kind aan haar wil afstaan maar al dat gemoei en
overbezorgdheid
En het is niet omdat ze zwanger is dat ze niet meer achter de toog mag staan, wat voor bs is da seg
Dus dan zou ze ook geen boodschappen meer mogen doen, niet meer gaan wandelen, niet lang rechtstaan, ....
overbezorgdheid
En het is niet omdat ze zwanger is dat ze niet meer achter de toog mag staan, wat voor bs is da seg
Dus dan zou ze ook geen boodschappen meer mogen doen, niet meer gaan wandelen, niet lang rechtstaan, ....
0 x
-
Rieka
- x 435
Moest de huisdokter haar volledige rust hebben voorgeschreven, dan zou ze dat idd allemaal niet meer mogen.Mieke schreef:Ann gedraagt zich echt hatelijk de laatste tijd, ze mag al blij zijn Peggy haar kind aan haar wil afstaan maar al dat gemoei en
overbezorgdheid![]()
En het is niet omdat ze zwanger is dat ze niet meer achter de toog mag staan, wat voor bs is da seg![]()
![]()
Maar we weten het niet zeker, hé? Dus komt de bezorgdheid van Ann overdreven over.
0 x