Die palen moeten ook wel gebruiksvriendelijk en toegankelijk zijn voor rolstoelpatienten hee!manon schreef:Is ook een soort 'fitness' zeker e!satine schreef:daar zeg je zoiets - nu nog palen in de F&F en het is compleetmaurice schreef:Maar wel een grote vitrine! Vandaar uw associatie met de matroesjka's?satine schreef:Peter tegen Sam: 'kan ik eens met je spreken?'
Sam: 'ja, kom maar mee naar de privé'
tja, dan moet ik toch altijd aan Matroesjka's denken hoor!![]()
enne, privé is het zeker, dat vertrekje, er staat niet eens een deur in!
Sam
-
maurice
- Nog geen rang
Re: Sam
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat jouw water gelijk heeftRieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Het eerste haar in de boter bij Sam en Dorien zit eraan te komen!
Ik voel het aan mijn water
0 x
-
Rieka
- x 435
Die andere keren heb ik het ook opgemerkt.Christel schreef:Ik denk dat jouw water gelijk heeftRieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Ik voel het aan mijn waterSam lijkt inderdaad niet echt blij te zijn met Jonas. Maar ook op andere verhalen van Dorien over dat ze het zo goed naar haar zin heeft op school, vind ik hem soms wat "jaloersig" reageren. Het zou heel goed kunnen dat dat nog voor problemen gaat zorgen tussen die 2.
Raar dat Dorien dat niet in de gaten heeft dat haar ventje haar niet graag hoort enthousiast doen over haar mannelijke medestudenten.
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Ja, wel dat vind ik ook maar raar, enfin het is wel al meerdere keren bewezen dat Dorien soms wat naïef kan zijn, alleen al door te trouwen met Sam!Rieka schreef:Die andere keren heb ik het ook opgemerkt.Christel schreef:Ik denk dat jouw water gelijk heeftRieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Ik voel het aan mijn waterSam lijkt inderdaad niet echt blij te zijn met Jonas. Maar ook op andere verhalen van Dorien over dat ze het zo goed naar haar zin heeft op school, vind ik hem soms wat "jaloersig" reageren. Het zou heel goed kunnen dat dat nog voor problemen gaat zorgen tussen die 2.
Raar dat Dorien dat niet in de gaten heeft dat haar ventje haar niet graag hoort enthousiast doen over haar mannelijke medestudenten.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 700
- x 533
Ik weet niet precies hoe lang Sam die Fit en Fun nou al runt, maar al die tijd heeft hij een groot gebrek aan personeel gehad. Niemand is daar gewoon in dienst, behalve Julia misschien. Iedereen die daar toevallig binnenkomt, wordt meteen aan het werk gezet omdat er eigenlijk weer niemand is. Hij moet zelf ook altijd andere dingen gaan doen.
Het is toch een vreemde zaak in Thuis, dat iedereen zo gemakkelijk weg blijft van zijn/haar werk. Om de meest onnozele reden bellen ze maar even op: Ik kom vandaag niet werken. Dat was bij Marie op het werk zo en dat is nog steeds.
Het is toch een vreemde zaak in Thuis, dat iedereen zo gemakkelijk weg blijft van zijn/haar werk. Om de meest onnozele reden bellen ze maar even op: Ik kom vandaag niet werken. Dat was bij Marie op het werk zo en dat is nog steeds.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1385
- x 1746
- Contacteer:
inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vooral de "verdwijning" van Daisy Thys is mij eigenlijk opgevallen, maar Bruce zien we inderdaad ook niet meer...daffy duck schreef:inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
Ze gaan daar inderdaad maar vreemd om met personeel, ziekmeldingen en werktijden enzo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Och arme, die klimmuurdaffy duck schreef:inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
Heb Bruce soms nog eens in beeld gezien (beeld zonder klank), maar eigenlijk is dat nu ook al een hele tijd geleden.
Maar de cruciale vraag luidt ook hier opnieuw: missen we ze eigenlijk wel???
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Nee, natuurlijk niet. Ook of Sam z'n personeelsbeleid nu realistisch is of niet, heeft geen belang eigenlijk.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Bruce was de laatste keer te zien op de begrafenis van Sofie dacht ik.
Maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik ben aan het aftellen tot Sam en Dorien voorgoed verdwenen zijn

Maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik ben aan het aftellen tot Sam en Dorien voorgoed verdwenen zijn
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Rieka
- x 435
Is dat de enige aftelsom die jij maakt?Mieke schreef:Bruce was de laatste keer te zien op de begrafenis van Sofie dacht ik.
Maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik ben aan het aftellen tot Sam en Dorien voorgoed verdwenen zijn![]()
Als ik jouw naam zie staan tel ik spontaan de dagen tot 1 april!
0 x