Mike

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Mike

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Mieke schreef:Ik denk dat hij Nancy juist wél gelooft, daarom dat hij haar ook probeerde te vermoorden zodat ze niets aan Femke zou vertellen.
Allez dat dacht ik toch :oops:
In ieder geval wil ie door niemand gehinderd worden .(tot hij genoeg heeft van Femke???)
Ik denk ook zeker dat hij Nancy juist wel geloofde, en dat hij haar daarom zo toegetakeld heeft. Toch heb ik wel het idee dat hij inmiddels spijt begint te krijgen van zijn actie naar Nancy toe. Volgens mij ziet hij nu pas in wat de gevolgen inhouden (risico dat hij tegen de lamp loopt wat Nancy betreft, Femke die haast geen tijd meer voor hem heeft, enz.), en gaat het hem zo allemaal teveel moeite kosten. Al kan dat gisteren natuurlijk ook puur aan het feit gelegen hebben dat hij het babysitten op Britney niet zag zitten. :? Toch denk ik dat hij het stilletjes aan allemaal beu begint te worden. Maar goed ook, want die scènes tussen hem en Femke maken me persoonlijk behoorlijk onpasselijk, ook al is het allemaal niet echt.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
xenium
Nog geen rang

Re: Peter Bastiaensen verlaat Thuis

Bericht door xenium »

Bij mijn tante lag er een boekje (kan nu op de naam niet komen) en daarin stond dat de laatste draaidag van Peter Bastiaensen al een tijdje voorbij is.
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Mieke schreef:Het was wel te verwachten dat hij niet jaren zou meedraaien als slechterik.
Maar eind december al weg is wel heel erg snel :shock: :(
Misschien is 't een slechte timing, heeft ie tijdens de wintermaanden veel werk als loodgieter zijnde?
Let's hope dat ie daarna nog terugkomt!
Eind december is inderdaad al heel erg snel. Van de ene kant vind ik het wel prettig dat ze de hele toestand rond Mike niet te lang rekken, maar van de andere kant vind ik het wel jammer dat hij verdwijnt. Naar mijn mening is hij toch een van de leukste "slechterikken" die Thuis al gekend heeft! Al vraag ik me wel af of het nog mogelijk is om hem terug te laten komen na alles wat hij uitgehaald heeft.. :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Denk niet dat ie ergens spijt van heeft. ;)
Of misschien wel van t feit dat hij Nancy niet erger toegetakeld heeft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Denk niet dat ie ergens spijt van heeft. ;)
Of misschien wel van t feit dat hij Nancy niet erger toegetakeld heeft. :)
Dat laatste zowieso denk ik. Nancy kan nog altijd wakker worden en zich dingen herinneren, en daar zal hij vast niet naar uitkijken. Hij is niet voor niks zo zenuwachtig steeds, als het over Nancy's gezondheidstoestand gaat. :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
Rieka schreef:
Mieke schreef:Het was wel te verwachten dat hij niet jaren zou meedraaien als slechterik.
Maar eind december al weg is wel heel erg snel :shock: :(
Misschien is 't een slechte timing, heeft ie tijdens de wintermaanden veel werk als loodgieter zijnde?
Let's hope dat ie daarna nog terugkomt!
Eind december is inderdaad al heel erg snel. Van de ene kant vind ik het wel prettig dat ze de hele toestand rond Mike niet te lang rekken, maar van de andere kant vind ik het wel jammer dat hij verdwijnt. Naar mijn mening is hij toch een van de leukste "slechterikken" die Thuis al gekend heeft! Al vraag ik me wel af of het nog mogelijk is om hem terug te laten komen na alles wat hij uitgehaald heeft.. :?
Ik vind het vertrek ook een spijtige zaak, hij bracht wat leven in de brouwerij! En bovendien vond ook ik hem een goed acteur! Zot dat die naast acteren eigenlijk gewoon loodgieter is! :o Knap gedaan! Maar ik vind de verhaallijn rond mike wel fijn, er zijn veel mysteries enz en ik hou wel van de slechterik in thuis, een echte slechterik dan he! :D Niet zoals Luc... :D Ben benieuwd hoe hij zal verdwijnen en wat er nog allemaal gaat gebeuren! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

manon schreef: Ben benieuwd hoe hij zal verdwijnen en wat er nog allemaal gaat gebeuren! :D
Me too very kerjeus! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
manon schreef: Ben benieuwd hoe hij zal verdwijnen en wat er nog allemaal gaat gebeuren! :D
Me too very kerjeus! :lol:
Me three! :P
Ik vind die verhaallijnen rond hem met de week leuker om te volgen. :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Maar soapclichégewijs zal Nancy geheugenverlies hebben zeker?? :roll: :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Maar soapclichégewijs zal Nancy geheugenverlies hebben zeker?? :roll: :(
wellicht wel, maar t zou misschien ook wat ongeloofwaardig zijn dat ze direct alles terug zou herinneren het moment dat ze uit de coma komt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja maar ik hoop dat het geen weken zal duren :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Tuur
Nog geen rang

Mike wordt gedood

Bericht door Tuur »

Aan de obsessieve zoektocht naar Sofie komt een abrupt einde wanneer ze dood terug gevonden wordt. Ze werd vermoord (gewurgd). Pas tijdens haar begrafenis wordt duidelijk dat dit het werk was van Mike en net op hetzelfde tijdstip wordt Mike vrijgelaten uit de gevangenis. Tijdens de koffietafel van Sofie begeeft hij zich richting Ter Smissen, waar hij de hele cast van Thuis gijzelt. Uiteindelijk wordt Mike vermoord. Het moordwapen wordt de dag nadien terug gevonden. Femke wordt opgepakt als verdachte. Bij Nancy begint het geweten te knagen ... heeft Femke hem echt vermoord ... of zit Nancy hier voor iets tussen ... of Eddy?
Brr... griezelig!
Wie zou dit zijn? Ik denk dat dit Luc zal zijn omdat hij altijd zo rustig is geweest en hij toch een keer moet ontploffen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Mike wordt gedood

Bericht door johan1969 »

Of Nancy ?
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Het kan ook Leo zijn, eh, die zo opgefokt raakt omdattij zijn geld kwijt is :D
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
tomperd
Nog geen rang

Bericht door tomperd »

ik denk aan eric, martine, sam of dorien. want die stappen er binnenkort ook uit..
0 x
Gesloten