Mike
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Mike
Die reactie van Nancy was wel heel verontrustend, (en Eddie reageerde hierop weer echt "op z'n Eddies") en dat er voor de rol van Mike gekozen is voor deze acteur (ik weet zijn naam niet), gaat toch wel erg in de richting dat Mike de vader van Femke is. Als je naar hun uiterlijk kijkt zou dat heel goed kunnen, anders zou Nancy toch nooit zo overstuur zijn. Afgezien hiervan: ik vind die Mike een gluiperd, hij is absoluut niet te vertrouwen. Hij heeft ook iets met Sophie uitgespookt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Mike lijkt idd meer op Femke dan op Eddy.
Nancy is er niet goed van, en ze probeert de relatie te verhinderen, t is wel duidelijk waarom...
Nancy is de enige die dat geheim weet...
Nancy is er niet goed van, en ze probeert de relatie te verhinderen, t is wel duidelijk waarom...
Nancy is de enige die dat geheim weet...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!johan1969 schreef:Gisteren was Femke wel goed 'gij kon mijne pa zijn' tegen Mike.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Nu blijkt hij dus toch de vader van Femke
Bah ik vind het wel maar vies, vooral omdat die twee mekaar altijd zo vies af aan het lebberen waren (Frank en Simonne waren er niks tegen)
En zou Mike terug willen vluchten, omdat hij gisteren zo rap rap zoveel geld van Leo wou aftroggelen?
Ik hoop dat hij nog eventjes blijft, want ik vind hem wel een interessant personage!!

Bah ik vind het wel maar vies, vooral omdat die twee mekaar altijd zo vies af aan het lebberen waren (Frank en Simonne waren er niks tegen)

En zou Mike terug willen vluchten, omdat hij gisteren zo rap rap zoveel geld van Leo wou aftroggelen?

Ik hoop dat hij nog eventjes blijft, want ik vind hem wel een interessant personage!!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik hoop met je mee, want ik zie hem ook graag bezig!Mieke schreef:Nu blijkt hij dus toch de vader van Femke![]()
Bah ik vind het wel maar vies, vooral omdat die twee mekaar altijd zo vies af aan het lebberen waren (Frank en Simonne waren er niks tegen)![]()
En zou Mike terug willen vluchten, omdat hij gisteren zo rap rap zoveel geld van Leo wou aftroggelen?![]()

Toch denk ik wel dat hij nu zo rap mogelijk zal willen vluchten. Het zal te heet worden onder zijn voeten

Overigens ben ik wel heel benieuwd ook hoe hij die situatie met Femke nu op gaat lossen! Wel heel vies achteraf ja... Toen Femke gisteren bijvoorbeeld tegen hem bezig was over hun "bedpraktijken e.d.", draaide mijn maag wel lichtelijk om eigenlijk.

0 x
-
- Poster rang 1
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Het is weer "scenarioschrijvers-laten-we-origineel-wezen-time".
Vader en dochter spelen allebei mee en er wordt net nu ontdekt dat ze die band hebben.
Frank - Peggy
Dré - Marie
Stanny Love - Simonne
Geert - Sandrine
Mike - Femke
Who's next?
Leo - Katrien?

Vader en dochter spelen allebei mee en er wordt net nu ontdekt dat ze die band hebben.
Frank - Peggy
Dré - Marie
Stanny Love - Simonne
Geert - Sandrine
Mike - Femke
Who's next?
Leo - Katrien?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
:roll2:ThomSten schreef:Who's next?
Leo - Katrien?

Tsja, als je jouw opsomming bekijkt, wordt het wel duidelijk(er) dat dit inderdaad nogal eens is voorgekomen in Thuis!
Maar... die anderen hebben in elk geval nog nooit een relatie met elkaar gehad, dus een béétje origineel is het deze keer wel..

0 x
-
- Poster rang 1
Uhu, het zijn er inderdaad al behoorlijk veel geweest, maar nog niet in deze context. Maar als je het mij vraagt heb ik toch liever een andere verhaallijn...Christel schreef::roll2:ThomSten schreef:Who's next?
Leo - Katrien?![]()
Tsja, als je jouw opsomming bekijkt, wordt het wel duidelijk(er) dat dit inderdaad nogal eens is voorgekomen in Thuis!
Maar... die anderen hebben in elk geval nog nooit een relatie met elkaar gehad, dus een béétje origineel is het deze keer wel..![]()
![]()
Hoewel het gisteren er toch ferm op leek dat Mike er toch niet zo veel problemen mee heeft om een relatie te hebben met zijn dochter... In dat opzicht kan het nog wel een beetje boeiend zijn!
Maar niet als er alweer een heel circus rond komt, omdat Mike nu de vader blijkt te zijn van Femke en over hoe een schande het wel niet is en blablabla...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Ik vind dit toch helemaal anders hoor! Dit draait niet om de zoektocht naar de vader (wat bij Peggy en Marie wel zo was) maar om de onmogelijke relatie tussen Mike & Femke...
Ik vind het trouwens walgelijk dat Mike er alleen nog maar aan denkt om verder te doen met Femke

Ik vind het trouwens walgelijk dat Mike er alleen nog maar aan denkt om verder te doen met Femke

0 x
-
- x 435
waar leiden jullie eigenlijk uit af dat Mike wil verderdoen met Femke????Jana_tje schreef:Ik vind dit toch helemaal anders hoor! Dit draait niet om de zoektocht naar de vader (wat bij Peggy en Marie wel zo was) maar om de onmogelijke relatie tussen Mike & Femke...
Ik vind het trouwens walgelijk dat Mike er alleen nog maar aan denkt om verder te doen met Femke![]()

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat had ik ook een beetje afgeleid uit zijn laatste reactie tegenover Femke toen ze aan het werk was, en na vanavond (hoe hij zich eruit probeerde te kletsen tegenover Nancy) helemaal! Behoorlijk vies allemaal vind ik..Rieka schreef:waar leiden jullie eigenlijk uit af dat Mike wil verderdoen met Femke????Jana_tje schreef:Ik vind dit toch helemaal anders hoor! Dit draait niet om de zoektocht naar de vader (wat bij Peggy en Marie wel zo was) maar om de onmogelijke relatie tussen Mike & Femke...
Ik vind het trouwens walgelijk dat Mike er alleen nog maar aan denkt om verder te doen met Femke![]()

0 x