Muziek in aflevering..
-
knots
- x 435
Muziek in aflevering..
Hey allemaal
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik de muziekkeuze in thuis prachtig vind. En vooral dat lied van vandaag (25 september 2008), toen men het opsporingsbericht van Sofie Bastiaens op tv bekeek.
Weet er soms iemand van jullie de titel of uitvoerder ervan??
Alvast bedankt
Groetjes
Knots
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik de muziekkeuze in thuis prachtig vind. En vooral dat lied van vandaag (25 september 2008), toen men het opsporingsbericht van Sofie Bastiaens op tv bekeek.
Alvast bedankt
Groetjes
Knots
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Re: Muziek
Als ik me niet vergis was dat hetzelfde liedje van toen werner en eva vertrokken, dat is dus enya met Now We Are Free... Dit liedje komt oorspronkelijk uit de film Gladiator.knots schreef:Hey allemaal
Alvast bedankt
Groetjes
Knots
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
knots
- x 435
Neen, je hebt je niet vergist. Het is inderdaad dat lied.manon schreef: Als ik me niet vergis was dat hetzelfde liedje van toen werner en eva vertrokken, dat is dus enya met Now We Are Free... Dit liedje komt oorspronkelijk uit de film Gladiator.
Bedankt
0 x
-
Robert Swerts
- x 435
Weet er soms iemand hoe het liedje heet dat Geert aan het zingen was in de slotaflevering?
Groetjes
Groetjes
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Zou je het eens kunnen voorzingen alstublieft?? misschien rappeleer ik het mij dan weer.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij zong hij het liedje: "As Time Goes By", van Louis ArmstrongRobert Swerts schreef:Weet er soms iemand hoe het liedje heet dat Geert aan het zingen was in de slotaflevering?
Groetjes
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Bijna goed.Christel schreef:Volgens mij zong hij het liedje: "As Time Goes By", van Louis ArmstrongRobert Swerts schreef:Weet er soms iemand hoe het liedje heet dat Geert aan het zingen was in de slotaflevering?
Groetjes
zie http://www.youtube.com/watch?v=F_bMFVDu9yo voor het origineel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Goh, da's nog een leerzaam forum hier!lord F. schreef:Bijna goed.Christel schreef:Volgens mij zong hij het liedje: "As Time Goes By", van Louis ArmstrongRobert Swerts schreef:Weet er soms iemand hoe het liedje heet dat Geert aan het zingen was in de slotaflevering?
GroetjesHet was geen nummer van Louis Armstrong, maar t is wel de klassieker "As time goes by" uit de film Casablanca (met Humphrey Bogart eb Ingrid Bergman). Eigenlijk een beetje een ode aan die film dus gezien Oman toch ergens een beetje dezelfde sfeer opriep.
zie http://www.youtube.com/watch?v=F_bMFVDu9yo voor het origineel.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Toen Kasper vertrok, speelden ze het heel triestige liedje 'Sail away with me' van David Gray, een van mijn favorieten.
0 x
-
Me18
- x 435
Hallo,
Kent iemand het nummer dat op het einde werd gespeeld uit de aflevering van vandaag (bij het vinden van sophie)?
Kent iemand het nummer dat op het einde werd gespeeld uit de aflevering van vandaag (bij het vinden van sophie)?
0 x
-
Robert Swerts
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

muziek idd van Clint Mansell voor "Requiem for a dream" dat in een hermixte versie voor heel veel trailers gebruikt wordt.
als dat muziekske begon in Thuis wist je al hoe laat het was dus.
ze mochten echter wel iets origineler uit de hoek gekomen zijn met hun muziek.
als dat muziekske begon in Thuis wist je al hoe laat het was dus.
ze mochten echter wel iets origineler uit de hoek gekomen zijn met hun muziek.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Werd het ook niet gebruikt in Lost?
Ik had in elk geval kippenvel
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
lord F.
- Poster rang 5

Daar ook al ?Mieke schreef:Werd het ook niet gebruikt in Lost?
Het werd ook gebruikt oa in de trailer van Lord of the Rings - The Two Towers en voor een trailer voor een aflevering van 24.
Enfin, als je dat muziekske voor de eerste keer hoorde vond je het misschien wel passend in deze aflevering, maar ik moest bij die muziek direct denken aan de stalkende frigo, de geämputeerde arm, de electroshocks enz uit "Requiem for a dream" waar dat perfect paste.
In de aflevering van gisteren vond ik het aan geen kanten passen en hadden ze beter minder bombastische muziek gekozen.
enfin, da's mijn gedacht toch.
(en t is niet dat ik het niet graag hoorde want ik heb de soundtrack van Requiem for a dream destijds gekocht oa voor dat nummer
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En zelfs voor Thuis is deze muziek al eens gebruikt: o.a. voor de preview van de slotaflevering van vorig jaar (die waarin Maarten het huis in brand stak) meen ik me te herinneren.
Wat niet wegneemt dat ik het heel pakkende muziek vond voor deze aflevering. Ook ik kreeg kippenvel.
Wat niet wegneemt dat ik het heel pakkende muziek vond voor deze aflevering. Ook ik kreeg kippenvel.
0 x