Mike is toch geblondeerd ?daffy duck schreef:En hoe toevallig ...ze lijken een beetje op elkaar...met dat blonde kopje ! Oeioei, daar komt miserie van !
Mike
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Mike
Er is alleen ooit eens gezegd dat hij Nancy en haar kinderen in de steek heeft gelaten. Maar verder is er volgens mij niet eens bij verteld op welk moment hij dat gedaan heeft. Dus wie weet was dat wel omdat Nancy een kind kreeg van een ander?jessie V. schreef:Is de vader van Femke eigenlijk al eens ter sprake gekomen sinds zij mee doet in Thuis? Het was wel duidelijk dat het Eddy niet was, maar er is toch nooit iets over gezegd?
Misschien is het inderdaad Mike, dat zal wel een schok geven, denk ik zo. Maar ze houdt in ieder geval alvast van hem, zij het dan niet op de juiste manier.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Ja, ik denk ook zoiets... Maar gisteren zei Eddy zoiets over dat Nancy haar "Fierens" Mickey in den bak wou draaien om zo zelf zijn eigen eruit te krijgen ofzoiets, maar dat Mike dan net op tijd was gaan lopen. Dus ik denk dat Nancy mss ook wel niet van Mike moet hebben omdat hij er misschien voor gezorgd heeft dat haar zoon Renzo in de criminaliteit geraakt is... En misschien was Mike toen inderdaad wel haar 'lief'... Wie weetChristel schreef:Er is alleen ooit eens gezegd dat hij Nancy en haar kinderen in de steek heeft gelaten. Maar verder is er volgens mij niet eens bij verteld op welk moment hij dat gedaan heeft. Dus wie weet was dat wel omdat Nancy een kind kreeg van een ander?jessie V. schreef:Is de vader van Femke eigenlijk al eens ter sprake gekomen sinds zij mee doet in Thuis? Het was wel duidelijk dat het Eddy niet was, maar er is toch nooit iets over gezegd?
Misschien is het inderdaad Mike, dat zal wel een schok geven, denk ik zo. Maar ze houdt in ieder geval alvast van hem, zij het dan niet op de juiste manier.En misschien ook wel van Mike inderdaad... Hij zei pas wel tussen neus en lippen door tegen Femke dat zijn broer samen woont met een occasie. Nu heeft hij volgens mij al niet zoveel van Nancy voor, maar hij kan daarmee natuurlijk ook doelen op het feit dat hij éérst wat met Nancy gehad heeft..
![]()

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 4
Renzo heeft hier niks mee te maken hè. Aangezien het 20jaar geleden is dat Fierens en Mike verdwenen waren, toen was Renzo misschien 7jaar ofzo. Een beetje jong om al crimineel te zijn hè
Maar nogmaals: de verhaallijn rond Mike is de interessantse momenteel
Alleen erger ik me wel aan Femke haar puberaal gedrag
Zo was ze vroeger niet 

Maar nogmaals: de verhaallijn rond Mike is de interessantse momenteel

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
Mieke schreef:Renzo heeft hier niks mee te maken hè. Aangezien het 20jaar geleden is dat Fierens en Mike verdwenen waren, toen was Renzo misschien 7jaar ofzo. Een beetje jong om al crimineel te zijn hè![]()
Maar nogmaals: de verhaallijn rond Mike is de interessantse momenteelAlleen erger ik me wel aan Femke haar puberaal gedrag
Zo was ze vroeger niet
Vroeger niet, maar toch al een hele lange tijd wel.

0 x
-
- Poster rang 5
blijkbaar weet ie niet eens hoe z'n lief haar familienaam is.*Ikke* schreef:Weet Mike dat Femke de dochter van Nancy is. Want als hij bezig is over "de fierens" moet er toch een belletje gaan rinkelen dat het wel eens familie van Femke zou kunnen zijn ?!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... En ik moet zeggen dat ik dat ook wel heel jammer vind. Doe mij de Femke van "vroeger" maar!Rieka schreef:Mieke schreef:Renzo heeft hier niks mee te maken hè. Aangezien het 20jaar geleden is dat Fierens en Mike verdwenen waren, toen was Renzo misschien 7jaar ofzo. Een beetje jong om al crimineel te zijn hè![]()
Maar nogmaals: de verhaallijn rond Mike is de interessantse momenteelAlleen erger ik me wel aan Femke haar puberaal gedrag
Zo was ze vroeger niet
Vroeger niet, maar toch al een hele lange tijd wel.

En Mike weet blijkbaar inderdaad niet dat Femke "Fierens" heet met haar achternaam, anders zou er vast wel een belletje gaan rinkelen. Nu heeft hij echter nog niet in de gaten dat hij steeds Femke's moeder naar beneden haalt eigenlijk. Want echt positief komt hij toch niet over als het over "het lief van z'n broer" gaat... Dat zal Femke nog leuk vinden, als uitkomt dat hij het steeds over Eddy en Nancy heeft gehad..!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nancy zag er gisteren wel behoorlijk geshoqueerd uit toen ze van Eddy hoorde dat Femke en Mike een koppel zijn... Ze moet wel een héél gruwelijke hekel aan Mike hebben om zo te reageren! Of er is misschien toch iets meer aan de hand, en klopt de theorie dat Mike de vader van Femke is uiteindelijk nog. Dat laatste zou me op dit moment niet eens echt meer verbazen!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad erg leuk! Die *proest* van haar, toen Femke zei dat Eddy en Mike broers zijnMieke schreef:Jenny haar reactie toen ze het hoorde van Mike en Eddy:![]()
![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vond dat Mike er gisteren zo menselijk uitzag, zo oprecht. Hij wou het precies echt goedmaken met Femke, wat eigenlijk niet nodig was want hij had niets gedaan buiten de broer van Eddy zijn. Dat bewijst wel dat hij haar niet zomaar gebruikte en haar nu zomaar zou laten gaan. Zoals hij ook zei, familie kies je niet zelf, ookal begrijp ik Femke ook wel, na al wat Eddy al aangericht heeft! Vind het echt een boeiende verhaallijn, ben ook benieuwd wat dat nu juist met sofie zal zijn... 

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 5
Naar Thuis-normen niet neen.Christel schreef:Nancy zag er gisteren wel behoorlijk geshoqueerd uit toen ze van Eddy hoorde dat Femke en Mike een koppel zijn... Ze moet wel een héél gruwelijke hekel aan Mike hebben om zo te reageren! Of er is misschien toch iets meer aan de hand, en klopt de theorie dat Mike de vader van Femke is uiteindelijk nog. Dat laatste zou me op dit moment niet eens echt meer verbazen!![]()

Maar dan weten Mike en Nancy het duidelijk nog niet. Of zeker Mike niet, want moest die beseffen dat Femke wel ns z'n dochter zou kunnen zijn zou ie niet zo hardnekkig proberen om het terug goed te maken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Amai, amai en dan zo de koffer induiken met je papa ! Dat begint al aardig op incest te lijken ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes