Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
darling
Nog geen rang

Re: Luc

Bericht door darling »

manon schreef:
satine schreef:is Lowieke daar niet nog een beetje jong voor? :P
binnen een paar jaar he, een stuk of 5 ofzo :P Absoluut nog niet voor direct dus :D zou inderdaad nogal onrealistisch zijn! :D
Kan ook vroeger zijn he : Leontien die plots de liefde van haar leven tegenkomt daar in het buitenland en plots beseft dat het misschien makkelijk is als ze Lowieke voor een tijdje naar Luc stuurt
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

darling schreef:
manon schreef:
satine schreef:is Lowieke daar niet nog een beetje jong voor? :P
binnen een paar jaar he, een stuk of 5 ofzo :P Absoluut nog niet voor direct dus :D zou inderdaad nogal onrealistisch zijn! :D
Kan ook vroeger zijn he : Leontien die plots de liefde van haar leven tegenkomt daar in het buitenland en plots beseft dat het misschien makkelijk is als ze Lowieke voor een tijdje naar Luc stuurt
Denk het niet he, dan heeft Luc geen reden meer om te drinken en bovendien reden te meer om zich te herpakken!

Verwacht dat het eerst nog een tijdje bergaf met hem gaat en dat ie daarna weer een vrouw tegenkomt die hem op het goede spoor zal helpen.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Idd, Lowieke die binnen een paar jaar terug komt gelijk Julie ook terug in de reeks is gekomen :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

oeie volgende week Femke die op de deur klopt "hete brokken, kan dat ni wat stiller"
Zou het Nancy en Luc in bed kunnen zijn?? :shock:

Nancy is toch wel van een heel ander niveau dan Marie en Leontien. Ze passen wel niet samen :o
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:oeie volgende week Femke die op de deur klopt "hete brokken, kan dat ni wat stiller"

Nancy is toch wel van een heel ander niveau dan Marie en Leontien. Ze passen wel niet samen :o
Misschien is het hun alleen om de seks te doen, kan in de familie zitten he! :D En Luc wil misschien gewoon eens zijn gedachten verzetten... Of misschien is den Eddy eindelijk terug... :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

manon schreef:
Mieke schreef:oeie volgende week Femke die op de deur klopt "hete brokken, kan dat ni wat stiller"

Misschien is het hun alleen om de seks te doen, kan in de familie zitten he! :D En Luc wil misschien gewoon eens zijn gedachten verzetten... Of misschien is den Eddy eindelijk terug... :D
Volgens mij komt Eddy volgende week terug en is het niet tegen Nancy en Luc dat Femke schreeuwt, maar tegen Nancy en Eddy. Volgens mij willen ze de kijkers op het verkeerde spoor zetten door dit te laten zien in de stukjes van wat er volgende week gaat komen.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t zou anders ook ns iets anders zijn >> Luc en Eddy onder één dak. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Rieka schreef:Door de aflevering van vandaag(waarbij Luc aan Kasper beloofde geld te lenen voor die Gsm), denk ik dat Luc van plan is om Mo's firma naar de wup te helpen.
Denkt ie om op die manier Frank te kunnen bewegen om Leontien te verraden?
denk dat dat wat ver gezocht is. :)
0 x
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap ook niet waarom Luc Kasper wil helpen.

Voor de rest vind ik dat hij zich gedraagt alsof hij er de baas is (oa door nieuwe leveranciers te werven) , en Mo lijkt het niet zo erg te vinden.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

johan1969 schreef:Voor de rest vind ik dat hij zich gedraagt alsof hij er de baas is (oa door nieuwe leveranciers te werven) , en Mo lijkt het niet zo erg te vinden.
Hij moet zich onmisbaar maken hé. :) en Mo weet dat hij eigenlijk niet zonder Luk kan.
enja, Luk maakt ook wel handig gebruik van het feit dat Mo Frank haat. ;)
0 x
Be there at ten.
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Rieka schreef:Door de aflevering van vandaag(waarbij Luc aan Kasper beloofde geld te lenen voor die Gsm), denk ik dat Luc van plan is om Mo's firma naar de wup te helpen.
Denkt ie om op die manier Frank te kunnen bewegen om Leontien te verraden?
Nu vind ik het zwaar overdreven om te denken dat Luk Kasper geld (uit eigen zak dan nog) zou lenen om het bedrijf van Mo om zeep te helpen. Huh? Dan is hij toch zijn job kwijt, terwijl hij maar wat blij is dat hij er eindelijk één heeft.

Volgens mij doet hij het enkel om Waldek wat te jennen, Waldek die er geen geheim van maakt dat hij Luk liever kwijt dan rijk is. Helaas voor hem doet Luk wel degelijk nuttig werk voor Sanitechniek, hij is meer ervaren inzake onderhandelen met klanten dan Mo, die nooit in die positie heeft gestaan.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik denk niet dat Frank daar zoooo blij mee zou zijn dat hij dan uit dankbaarheid aan Luc gaat vertellen waar Leontien en Lowieke zijn - uiteindelijk zijn Mo en Frank verre van vrienden, maar als Sanitechniek overkop gaat brengt dat Frank niks op, buiten het plezier.
Mo en Frank zijn niet eens concurrenten.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

héhé, Luc op z'n best in die laatste afleveringen. :)
ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen volgend seizoen want nu is hij wel op een heel gevaarlijk punt gekomen.
0 x
Be there at ten.
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

frank schreef:héhé, Luc op z'n best in die laatste afleveringen. :)
ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen volgend seizoen want nu is hij wel op een heel gevaarlijk punt gekomen.
Vind je? Ik ben toch wel een subtielere Luc gewoon hoor.
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

geef mij ook maar de andere luc, de sluwe vos
0 x
Gesloten