Het zesde zintuig

Gesloten
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Het zesde zintuig

Bericht door linda »

Gisteren op VTM een eerste aflevering om mensen wat warm te maken en om helderzienden te vinden die zich willen kandidaat stellen voor het programma.

Er waren 4 helderzienden uitgenodigd die geblinddoekt moesten raden wie de bv was die naast hen stond, iemand moesten vinden die verborgen was in een van de 20 cellen van een gebouw en moesten raden wat er vroeger gebeurd was in een bloemenwinkel (was 20 jaar geleden een meisje vermoord).

Het viel ons op dat de ene het bij de ene opdracht beter deed dan de andere maar dat ze over 't algemeen heel goed konden aanvoelen dat er iemand vermoord was op die plaats, geschoten in het achterhoofd. Dat zoiets blijft "rondhangen" in een gebouw hé. Vond ik echt straf! En dan een man die met zijn pendel in 1,2,3 gevonden had in welke cel iemand zich verborgen hield.

Nog mensen gekeken of van plan om te kijken eens de reeks begint?
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Het zesde zintuig

Bericht door Christel »

Hier in Nederland kan ik de VTM versie niet volgen, aangezien wij die zender niet hebben. Maar in Nederland hebben we pas hetzelfde programma ook gehad, en daarvan heb ik wel het een en ander meegekregen... Inderdaad heel apart als je ziet wat sommigen aan kunnen voelen aan een gebouw of plaats ofzo. Het viel wel heel erg op dat de meesten hun eigen "specialiteit" een beetje hadden, en ook dat het soms mee- en soms tegen zat. De ene aflevering was de een goed, en de andere aflevering sprong de ander er dan weer heel erg uit. Het schijnt ook heel erg van het moment af te hangen of zoiets lukt of niet, en ik moet dan ook zeggen dat ik niet een speciale favoriet had naar het einde van het programma toe... ;)

Maar alleszins heel speciaal om zoiets eens te zien vind ik! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Ik heb overlaatst ook zo 'n programma gezien dat er een beetje op leek. Het ging over kinderen die niet wilden luisteren naar hun ouders etc. er kwam dan een man die met baby's kon communiceren..
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

*Ikke* schreef:Ik heb overlaatst ook zo 'n programma gezien dat er een beetje op leek. Het ging over kinderen die niet wilden luisteren naar hun ouders etc. er kwam dan een man die met baby's kon communiceren..
:lol: sorry maar dit vind ik grappig
ik kan ook met baby's communiceren hoor ... :wink:
nuja ik heb zo mijn bedenkingen bij het paranormale
maar mss dat ik toch eens kijk als het toevallig passeert bij het zappen
0 x
Never put a sock in a toaster
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

zotteken schreef:
*Ikke* schreef:Ik heb overlaatst ook zo 'n programma gezien dat er een beetje op leek. Het ging over kinderen die niet wilden luisteren naar hun ouders etc. er kwam dan een man die met baby's kon communiceren..
Inderdaad, ik vond dit programma ook 'flauwekul', maar het was toch leuk om er eens naar te kijken. :D
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

*Ikke* schreef:
zotteken schreef:
Inderdaad, ik vond dit programma ook 'flauwekul', maar het was toch leuk om er eens naar te kijken. :D
Ook dat is hier op tv geweest en ik meen dat dat iets van "De Babyfluisteraar" heette ofzo. Dat was tenminste ook zo'n soort programma... De naam van die man is "Derek Ogilvie" en hij heeft hier inmiddels ook een nieuw programma, waarin hij niet meer met baby's communiceert maar met geesten. Nu zijn er al talloze programma's voorbij gekomen waarin dat gebeurt, en ik heb er altijd mijn bedenkingen bij gehad. Maar door hem ben ik toch een stuk zekerder geworden dat er meer is "tussen hemel en aarde" zeg maar... Hij lijkt het écht te kunnen, en zijn programma is dan ook best boeiend om te kijken! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Christel schreef:
*Ikke* schreef:
zotteken schreef:
Ook dat is hier op tv geweest en ik meen dat dat iets van "De Babyfluisteraar" heette ofzo. Dat was tenminste ook zo'n soort programma... De naam van die man is "Derek Ogilvie" en hij heeft hier inmiddels ook een nieuw programma, waarin hij niet meer met baby's communiceert maar met geesten. Nu zijn er al talloze programma's voorbij gekomen waarin dat gebeurt, en ik heb er altijd mijn bedenkingen bij gehad. Maar door hem ben ik toch een stuk zekerder geworden dat er meer is "tussen hemel en aarde" zeg maar... Hij lijkt het écht te kunnen, en zijn programma is dan ook best boeiend om te kijken! :)
Dat programma was het. Nu je het zegt meen ik mij de naam te herinneren.
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

The horse whisperer, Ghost whisperer ... Baby whisperer ? :lol: :roll2:
0 x
Never put a sock in a toaster
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

zotteken schreef:The horse whisperer, Ghost whisperer ... Baby whisperer ? :lol: :roll2:
And next: the man whisperer??? :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Rieka schreef:
zotteken schreef:The horse whisperer, Ghost whisperer ... Baby whisperer ? :lol: :roll2:
And next: the man whisperer??? :lol:
tegen een man whisper je toch niet ! :? Je beveelt dat anders geraakt het nooit goed opgevoed ! (voor al diegenen die nog moeten beginnen aan een huwelijksleven....direct van de start : jouw wil doordrukken maar altijd de indruk laten dat hij het uitgevonden heeft !) Whisperen ! :lol: m'n oren :!:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten