Wat vond je van de slotaflevering?

Wat vond je van de slotaflevering?

De beste ooit
2
3%
Viel mee
15
26%
Had meer verwacht
23
40%
Slechtste sinds jaren...
18
31%

Totaal aantal stemmen: 58

Evaps
Nog geen rang

Re: Wat vond je van de slotaflevering?

Bericht door Evaps »

Ennes schreef:ik had der ook meer van verwacht
andere jaren gebeurde der opt einde ook iets en wast gedaan, nu zo een liedje en alles zo nog is laten zien...

alleszins, de 'Mickey Mouse' zal Sofie wel gan troosten zijn met eventueel een lijntje ofzo :p
Peggy zal wel zegge wa ze te zeggen had...
stom van de Franky om mee de Luc mee te rije...
Sam was al aant dromen van iemand da wel op haar benen kon staan
en bummer voor Marianne da Claire mee Geert in zee ga...

tot daar mijn interpretaties van één van de, of wel het slechtste seizoenseinde van Thuis tot dusver.

Mager
euh correctie sam en dorien waren allebei aant dromen..

hoe het geweest zou zijn als dorien niet een rolstoel zat..
0 x
Ennes
Nog geen rang

Bericht door Ennes »

Evaps schreef:
Ennes schreef:ik had der ook meer van verwacht
andere jaren gebeurde der opt einde ook iets en wast gedaan, nu zo een liedje en alles zo nog is laten zien...

alleszins, de 'Mickey Mouse' zal Sofie wel gan troosten zijn met eventueel een lijntje ofzo :p
Peggy zal wel zegge wa ze te zeggen had...
stom van de Franky om mee de Luc mee te rije...
Sam was al aant dromen van iemand da wel op haar benen kon staan
en bummer voor Marianne da Claire mee Geert in zee ga...

tot daar mijn interpretaties van één van de, of wel het slechtste seizoenseinde van Thuis tot dusver.

Mager
euh correctie sam en dorien waren allebei aant dromen..

hoe het geweest zou zijn als dorien niet een rolstoel zat..
ja da zou ook goed kunnen.

en over mike en eddy..

http://nl.youtube.com/watch?v=xpCeACfnWNg
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Alleen al het feit dat we na deze aflevering Sofie Bastiaens nooit meer terug zien, maakt dit de allerbeste slotaflevering ooit. Beresterk!!

Dit concept is voor herhaling vatbaar... One down, three to go!
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Nickos schreef:
Nickos schreef:

Dat er geen cliffhangers waren, vind ik toch wat overdreven. Sofie zien we na gisteren niet meer terug, dus na haar wandelingske moet er iets serieus mis zijn gegaan.

De cliffhangers waren misschien veel minder groots en spannend, maar je kan toch niet altijd afsluiten met een brand (2007), een moord (1997) of een personage waarvan je niet weet dat hij/zij het zal overleven (2003, 2005, 2006 en 2007)

Ik vind het wel spijtig dat al die nieuwe verhaallijnen die gisteren zijn begonnen, waarschijnlijk lang gaan aanslepen:

-Tegen dat Femke ontdekt dat Mike familie is van Eddy, zou het al goed november kunnen zijn.
-Tegen dat heel die ontvoering van Franky achter de rug is, zou het ook al goed november of december kunnen zijn.
-En tegen dat we weten wat er met Sofie gebeurd is, is het misschien al 2009!
Valla, hier ben ik het wel mee eens. Oké, 't was niet de beste slotaflevering die we al gezien hebben, maar ik vind dat je dat toch moeilijk elk jaar kan verwachten eigenlijk :) Moest er weer een of andere moord ofzo geweest zijn bijvoorbeeld, dan zou het toch maar reacties opleveren van 'seg, wéér een moord als seizoenseinde'. Dus ik vind het eigenlijk totaal niet erg dat deze slotaflevering minder spannend was! :wink:

Hierboven zei iemand iets over dat Mike een telefoontje kreeg, en dat dat waarschijnlijk van Sofie was. Hier had ik zelf nog totaal niet aan gedacht, maar is best wel eens mogelijk inderdaad!
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

evelien schreef:
Nickos schreef:
Nickos schreef:

Dat er geen cliffhangers waren, vind ik toch wat overdreven. Sofie zien we na gisteren niet meer terug, dus na haar wandelingske moet er iets serieus mis zijn gegaan.

De cliffhangers waren misschien veel minder groots en spannend, maar je kan toch niet altijd afsluiten met een brand (2007), een moord (1997) of een personage waarvan je niet weet dat hij/zij het zal overleven (2003, 2005, 2006 en 2007)

Ik vind het wel spijtig dat al die nieuwe verhaallijnen die gisteren zijn begonnen, waarschijnlijk lang gaan aanslepen:

-Tegen dat Femke ontdekt dat Mike familie is van Eddy, zou het al goed november kunnen zijn.
-Tegen dat heel die ontvoering van Franky achter de rug is, zou het ook al goed november of december kunnen zijn.
Valla, hier ben ik het wel mee eens. Oké, 't was niet de beste slotaflevering die we al gezien hebben, maar ik vind dat je dat toch moeilijk elk jaar kan verwachten eigenlijk :) Moest er weer een of andere moord ofzo geweest zijn bijvoorbeeld, dan zou het toch maar reacties opleveren van 'seg, wéér een moord als seizoenseinde'. Dus ik vind het eigenlijk totaal niet erg dat deze slotaflevering minder spannend was! :wink:

Hierboven zei iemand iets over dat Mike een telefoontje kreeg, en dat dat waarschijnlijk van Sofie was. Hier had ik zelf nog totaal niet aan gedacht, maar is best wel eens mogelijk inderdaad!
Hier kan ik mij ook volledig bij aansluiten! Ik had iets meer spanning verwacht maar vond het toch oké hoor! Niet zo straf als vorige jaren maar toch..
Ik blijf met genoeg vragen zitten om volgend seizoen zeker verder te kijken!
* Hoe loopt het af met Franky en Luc?
* Wat is er met Sofie gebeurd?
* Met wat voor zaakjes is Mike allemaal bezig, waarom was de kust voor hem ooit onveilig in "den Belgique", wat is zijn relatie met Eddy ???
* Wat wilde Peggy nu eigenlijk vertellen?
* Hoe zal Marianne reageren t.o.v. van haar zus en dokter Smeekens?
* Hoe zal de reis naar Marokko van Sam en Dorien verlopen?

Btw, ik vond het huwelijk heel schoon en heel ontroerend. Ik zei gisteren "Zo wil ik later ook trouwen (niet in een rolstoel dan :twisted: ) met een mooi wit kleed in een romantische kerk en een groot feest erna" :oops:
Laatst gewijzigd door Jana_tje op zo 17 aug 2008, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Ik vond de slotaflevering echt ondermaats. Er zijn er al veel betere geweest.
Het enige grappige was Eddy en de Miky ;-)

Voor de rest was het genen vetten. Hopelijk wordt het volgende seizoen eentje van een hoger niveau.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Jana_tje schreef:
evelien schreef:
Nickos schreef:
Nickos schreef:

Hier kan ik mij ook volledig bij aansluiten! Ik had iets meer spanning verwacht maar vond het toch oké hoor! Niet zo straf als vorige jaren maar toch..
Ik blijf met genoeg vragen zitten om volgend seizoen zeker verder te kijken!
* Hoe loopt het af met Franky en Luc?
* Wat is er met Sofie gebeurd?
* Met wat voor zaakjes is Mike allemaal bezig, waarom was de kust voor hem ooit onveilig in "den Belgique, wat is zijn relatie met Eddy ???
* Wat wilde Peggy nu eigenlijk vertellen?
* Hoe zal Marianne reageren t.o.v. van haar zus en dokter Smeekens?
* Hoe zal de reis naar Marokko van Sam en Dorien verlopen?

Btw, ik vond het huwelijk heel schoon en heel ontroerend. Ik zei gisteren "Zo wil ik later ook trouwen (niet in een rolstoel dan :twisted: ) met een mooi wit kleed in een romantische kerk en een groot feest erna" :oops:
volgens mij is Mike het broerke van den Eddy. Dat kon ik er toch uit opmaken. Wel ik denk dat dat nog voor komische momenten gaat zorgen!
0 x
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Heb net de laatste aflevering aanschouwt en ik moet zeggen....het past helemaal bij het voorbije seizoen qua kwaliteit: relatief slecht. Saaie verhaallijn met Peter en Sofie, melig gedoe met Sam & Dorien en Smeekens & Claire en een ordinaire ontvoering, dat zijn we niet van Luc gewend. Dat er dit jaar geen doden of gewonden vallen, vind ik ook jammer, dat maakt een slotaflevering nu net zo spannend en spectaculair :twisted:

Het enige positieve dat ik kan zeggen over deze aflevering gaat over de achtergrondmuziek. Die was anders dan anders en paste perfect bij elke fragment, ik werd zelfs een paar momenten van ontroering gewaar bij het jawoord van Sam & Dorien en helemaal op het einde, enkel en alleen door de mooie en passende muziek. Knap werk!

BTW: is dat trouwens echt Peter Rouffaer die zingt en piano speelt in dat fragment? Dan heeft hij wel zijn roeping gemist, dat is het enige dat me verraste in deze slotaflevering :D

Voor degene die net als Thuis een zomerstop nemen en niet meer op dit forum komen, een prettige zomer. En voor de rest, een prettig weekend.
:mrgreen: xxx
Maurice
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Wel in tegenstelling tot de meeste hier vond ik de slotaflevering beter dan de vorige 2 slotafleveringen.

Die relatie Mike-Eddy ben ik wel benieuwd naar volgend seizoen en wat Mike nu van plan is met Sofie want t was wel duidelijk dat ij een telefoontje kreeg van Sofie.
Hoe dat gaat aflopen met Luc en Franky want nu begeeft Luc zich toch wel op heel gevaarlijk terrein.
en wat Peggy nu te vertellen heeft.

de rest van de aflevering zat zoals gewoonlijk weer vol van de cliché's maar dat kan je wel verwachten bij een soap. :)

Maar voor de rest >> de laatste jaren was het erg magertjes, nu viel het nog redelijk mee.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik had er in ieder geval meer van verwacht, maar ja het hele seizoen was zwak dus de slotaflevering logischer wijze ook.

Het beste was toen bleek dat Mike familie is van Eddy :lol: :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten