Peter speelt strategischMieke schreef:No way Mark en Marlinde moeten winnen!! Peter speelt vals
Peking Express
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Re: Peking Express
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
- alma
- Poster rang 1

dat vind ik ook en alleen al daarom verdient hij toch iétslinda schreef:Peter speelt strategischMieke schreef:No way Mark en Marlinde moeten winnen!! Peter speelt vals
ha, die goeie ouwe Renier-tijd komt helemaal terug met Peter
0 x
I think this line is mostly filler
-
Mieke
- Poster rang 4

vals zeg ik ulinda schreef:Peter speelt strategischMieke schreef:No way Mark en Marlinde moeten winnen!! Peter speelt vals
Nee, ik zie hem gewoon niet zo graag. Ik gun het Mark en Marlinde eigenlijk meer.
Maar als ik terugdenk aan andere seizoenen van PE zijn het toch altijd mijn favorieten die net niet winnen (Krieke en Nathalie, Egbert en Jozefien) dus ik denk dat het dit jaar weer zo zal zijn
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Egbert en Jozefien waren ook mijn favorieten, favo's all time trouwens. Gelachen dat ik heb met die twee !!
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Niet dus, al had ik het Peter wel gegund.Mieke schreef:vals zeg ik ulinda schreef:Peter speelt strategischMieke schreef:No way Mark en Marlinde moeten winnen!! Peter speelt vals![]()
![]()
Nee, ik zie hem gewoon niet zo graag. Ik gun het Mark en Marlinde eigenlijk meer.
Maar als ik terugdenk aan andere seizoenen van PE zijn het toch altijd mijn favorieten die net niet winnen (Krieke en Nathalie, Egbert en Jozefien) dus ik denk dat het dit jaar weer zo zal zijn
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
ik ook, toch liever dan Grijzemuis en haar Ko.frank schreef: Niet dus, al had ik het Peter wel gegund.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
ik vond dat zij het nogal goed opnamen - ze zien wel 30.000 euro aan hun neus voorbijgaan, maar de finale spelen is tenslotte niet niks, daar mogen ze toch fier op zijn.Devilex schreef:Peter moet nogal ontgoocheld geweest zijn.
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Peter & Véronique deden dat echt véél beter dan Mark & Marlinde, ik vind die twee geen verdiende winnaars 
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Ik vond die laatste aflevering toch ook niet echt eerlijk hoor. Peter en Veronique hebben heel die aflevering gedomineerd onder andere door die vragen correct op te lossen, snelle liften kunnen regelen, etc...
Maar een korte eindsprint tot aan die kabelbaan maakt dan uit wie Peking Express wint...
Maar een korte eindsprint tot aan die kabelbaan maakt dan uit wie Peking Express wint...
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ja, vind ik ook, zij hebben alle opdrachten gewonnen en de anderen bakten er gewoon echt niks van 
0 x
-
frank
- Poster rang 4

door de montage van VT4 kon je uiteindelijk wel raden dat Peter & Véronique niet zouden winnen.Devilex schreef:Ik vond die laatste aflevering toch ook niet echt eerlijk hoor. Peter en Veronique hebben heel die aflevering gedomineerd onder andere door die vragen correct op te lossen, snelle liften kunnen regelen, etc...
Maar enfin, je kan ook niet zeggen dat MArk & Marlinde de eindwinst helemaal niet verdiend zouden hebben want ze hadden ook al veel proeven en etappes gewonnen doorheen de reeks.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Die uitzending van gisteren over 5 jaar Peking Express vond ik wel leuk. Tof om Egbert & Jozefien nog eens terug te zien!
Tips voor de volgende reeks: gebruik winnende of populaire koppels van de afgelopen jaren / reis eens door Europa, je zal meteen het verschil in mentaliteit merken!
Tips voor de volgende reeks: gebruik winnende of populaire koppels van de afgelopen jaren / reis eens door Europa, je zal meteen het verschil in mentaliteit merken!
0 x
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
goh daar ben ik nu niet zo heeeel zeker van.linda schreef:Die uitzending van gisteren over 5 jaar Peking Express vond ik wel leuk. Tof om Egbert & Jozefien nog eens terug te zien!
Liften lukt hier in Europa ook zeer vlotjes hoor. Zelf heb ik al wel eens gelift met 2 vrienden en bagage en het was verbazingwekkend hoe snel een stel vriendelijke mensen ons wilden meenemen.
Mss dat het voor slaapplaatsen iets moeilijker ligt maar als je initiatieven zoals couch surfing bekijkt dan denk ik dat ook dit wel zal meevallen. ( Couchsurfing is een project waarbij je bij het reizen gratis bij mensen thuis mag blijven slapen. Meer info op http://www.couchsurfing.com/ )
0 x
Never put a sock in a toaster