Even een poll voor de mensen die op zondag 25 mei zijn afgezakt naar Bellewaerde voor de Thuisdag, maar omdat ik tegen discriminatie ben (en mezelf zou discrimineren ) mag iedereen van het forum stemmen. Laat ook gerust een berichtje achter, dan weet ik weer wat gelezen
Als er geen enkele optie bij jou past, mag je ook jou optie achterlaten in je bericht....
Groetjes Maurice
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Wel ik vond het leuk, de signeersessies vond ik wel nogal beperkt in tijd (lange pauze enz), aanschuiven duurde 10x langer bij de acteurs dan de attracties maar is zeker wel de moeite, gaat snel voorbij zo'n dagje. Ik vond het ook wel duur, 26€ (vvk had ik hier niet de buurt) en dan nog eens 6€ parking en iets om te eten ofzo. Toch wou ik het niet missen
johan1969 schreef:Ik vind dat zoiets gratis zou moeten zijn.
Ge hebt gelijk, maar dat is het dus niet. Het is eerder een opgepompt commercieel gedoe.
In mijn ogen is het geen 'Thuisdag', maar een 'Hoe-zetten-we-de-mensen-zoveel-mogelijk-af-dag'.
Het is allemaal veel te duur en Joost mag het weten naar wie al dat geld gaat. Als het nog voor een goed doel was zou ik er mee akkoord gaan, maar dit...
johan1969 schreef:Ik vind dat zoiets gratis zou moeten zijn.
Ge hebt gelijk, maar dat is het dus niet. Het is eerder een opgepompt commercieel gedoe.
In mijn ogen is het geen 'Thuisdag', maar een 'Hoe-zetten-we-de-mensen-zoveel-mogelijk-af-dag'.
Het is allemaal veel te duur en Joost mag het weten naar wie al dat geld gaat. Als het nog voor een goed doel was zou ik er mee akkoord gaan, maar dit...
Ik vind van niet...
Volgens mij heeft het er hier al vaker over gegaan, maar de Thuisdag wordt altijd op een plaats gehouden waar men normaal ook entreegeld moet betalen. Toch niet zo raar dan, dat dat voor zo'n Thuisdag ook moet?
Ik vind wel dat het parkeergeld vrij duur is, maar ik vraag me af of "één" daar eigenlijk iets over te zeggen heeft. Dit kan natuurlijk ook door het park bepaald zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969 schreef:Ik vraag me af waarom het altijd in Bellewaerde moet zijn.
Altijd??? Ik heb al geweten dat het in Planckendael was en in de zoo van Antwerpen (dacht ik, van het laatste ben ik niet zeker)... Is dit niet het eerste jaar dat dit plaatsvond in Bellewaerde?
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
Altijd??? Ik heb al geweten dat het in Planckendael was en in de zoo van Antwerpen (dacht ik, van het laatste ben ik niet zeker)... Is dit niet het eerste jaar dat dit plaatsvond in Bellewaerde?
Twee jaar geleden was het dacht ik in de Zoo van Antwerpen, het seizoensslot kon je toen exlcusief gaan bekijken in de Koningin Elisabethzaal naast de Zoo...
Twee jaar geleden was het dacht ik in de Zoo van Antwerpen, het seizoensslot kon je toen exlcusief gaan bekijken in de Koningin Elisabethzaal naast de Zoo...
Inderdaad... Ik meen dat het zelfs 2 jaar op rij in de Zoo van Antwerpen is geweest met die voorvertoning van het seizoensslot, en dan vorig jaar in Planckendael en dit jaar in Bellewaerde.
HIER kun je overigens wat foto's vinden van de Thuisdag gisteren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik vind het eigenlijk ook wel duur. Als je dan gaat als gezin met kinderen ben je al snel een pak geld kwijt maar dan wil je natuurlijk ook de acteurs zien en blijft er amper tijd voor de attracties en dan nog eten en parking ... en tussen al dat volk zitten dat is ook al niet echt mijn ding.
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3