De seizoensfinale op 30 mei 2008

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: De seizoensfinale op 30 mei 2008

Bericht door satine »

Christel schreef:
satine schreef:ik denk eerder dat Marianne bang is dat Geert ook naar het buitenland vertrekt en dat ze op die manier afscheid moet nemen van een hele goeie vriend - maar ik kan er ook glansrijk naast zitten natuurlijk... :lol:
Misschien wel, al lijkt mij dit voorlopig toch ook de meest logische verklaring eigenlijk :lol: ;)
Ik zou het overigens wel heel jammer vinden als Geert uit de serie zou verdwijnen, dus hopelijk beseft hij al snel dat hij Marianne véél leuker vindt dan Claire! :P :)
Misschien gaat Geert er helemaal niet uit, maar wordt Claire een 'vast' personage? :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:
satine schreef:ik denk eerder dat Marianne bang is dat Geert ook naar het buitenland vertrekt en dat ze op die manier afscheid moet nemen van een hele goeie vriend - maar ik kan er ook glansrijk naast zitten natuurlijk... :lol:
Misschien wel, al lijkt mij dit voorlopig toch ook de meest logische verklaring eigenlijk :lol: ;)
Ik zou het overigens wel heel jammer vinden als Geert uit de serie zou verdwijnen, dus hopelijk beseft hij al snel dat hij Marianne véél leuker vindt dan Claire! :P :)
Misschien gaat Geert er helemaal niet uit, maar wordt Claire een 'vast' personage? :wink:
hier staat toch dat ze maar tot eind Oktober te zien zal zijn.. :)

Dus er is nog hoop voor Marianne :P :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Hoe dan ook, het geeft Geert nog wel een paar maanden tijd om te kiezen. :wink: :lol:

Maar ik hoop ook dat hij in de reeks blijft!
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Ik vind het wel vreemd dat Marianne dan niet zal aanwezig zijn op het huwelijk van Sam :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jana_tje schreef:Ik vind het wel vreemd dat Marianne dan niet zal aanwezig zijn op het huwelijk van Sam :?
Eigenlijk wel ja! :? Bovendien vind ik het ook best vreemd dat Marianne eerst zo bezig was met Ann's kinderwens en het zwanger worden enzo, en dat ze dat dadelijk allemaal opzij zet om met Geert samen naar Oman te vertrekken. Ze zet niet alleen haar bezorgdheid aan de kant, maar op die manier moet Ann ook nog eens alleen voor de praktijk opdraaien. Toch ook iets was ik van zowel Geert als Marianne eigenlijk niet zo verwacht had. :?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik heb de indruk dat Sam al lang niet meer in de bovenste schuif ligt bij tante Marianne, sinds hij een paar keer heeft gedacht dat zij zijn schulden wel zou betalen.
(en als ik de keus moest hebben tussen een trouw en een reis naar Oman, ik zou het wel weten) :D

wat de dokterspraktijk betreft: als Youssef dat een tijd alleen aankan, dan kan Ann dat toch ook, of niet? :P
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik heb de indruk dat Sam al lang niet meer in de bovenste schuif ligt bij tante Marianne, sinds hij een paar keer heeft gedacht dat zij zijn schulden wel zou betalen.
(en als ik de keus moest hebben tussen een trouw en een reis naar Oman, ik zou het wel weten) :D

wat de dokterspraktijk betreft: als Youssef dat een tijd alleen aankan, dan kan Ann dat toch ook, of niet? :P
Op zich is dat ook wel zo natuurlijk, al had ik wel het idee dat ze de laatste tijd nogal bezorgd om Ann was, en dan is het toch wel apart dat ze dat ineens aan de kant zet voor een gewone vakantie, toch? En wat Sam betreft; ik denk ook wel dat hij een beetje afgedaan heeft bij haar inmiddels, maar ze was toch behoorlijk enthousiast over dat huwelijk en wilde zelfs zijn kostuum betalen. Toch een teken dat ze dat wel belangrijk vindt. Oman loopt niet weg, en ze zou in principe ook prima na die trouw en alle zwangerschapsperikelen van Ann kunnen vertrekken... Ik vraag me dan toch af of ze een "gewone reis" belangrijk genoeg zou vinden om daar op dit moment alles voor aan de kant te schuiven. :)
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Misschien is het geen 'gewone' reis he? We zullen zien wat voor iets dat zal zijn. :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het wordt precies maar een zwakke 'einde seizoen'-aflevering :(
Een trouw, Peter en Sofie die wéér maar eens ruzie maken...

Go Luc en Mike die het wat spannend maken!!! 8)

Ik vraag me ook wel af wat er met Kasper zal gebeuren, er was toch gezegd dat hij zou verdwijnen maar ik hoor of lees er niks van :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Mieke schreef:Het wordt precies maar een zwakke 'einde seizoen'-aflevering :(

Ik vraag me ook wel af wat er met Kasper zal gebeuren, er was toch gezegd dat hij zou verdwijnen maar ik hoor of lees er niks van :?

Nog eens een accidentje zeker, zoals vorig jaar? Met zijn brommer (dit keer met Nona achterop) halfdronken tegen een paal? Of trekt hij voorgoed naar het containerpark? Misschien opent hij wel een filiaal voor Mo in Marokko, dan kan Aisha hem daar ook nog eens bijstaan. Waar is de tijd trouwens dat Kasper smoor was op Aisha???
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Kasper verdwijnt pas eind september, en die ruzie van Peter en Sofie gaat grote gevolgen hebben, want Sofie zal tijdens de laatste aflevering voor de laatste keer te zien zijn, en dat zou dan weer een grote verhaallijn begin volgend seizoen worden.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

de_moo schreef:

Nog eens een accidentje zeker, zoals vorig jaar? Met zijn brommer (dit keer met Nona achterop) halfdronken tegen een paal? Of trekt hij voorgoed naar het containerpark? Misschien opent hij wel een filiaal voor Mo in Marokko, dan kan Aisha hem daar ook nog eens bijstaan. Waar is de tijd trouwens dat Kasper smoor was op Aisha???
En dat KAsper dus nog het verlegen en stille jongentje was, die flink naar school ging! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Nickos schreef:
Mieke schreef: en die ruzie van Peter en Sofie gaat grote gevolgen hebben, want Sofie zal tijdens de laatste aflevering voor de laatste keer te zien zijn, en dat zou dan weer een grote verhaallijn begin volgend seizoen worden.
Sofie die van pure ellende een overdosis neemt en Peter die zich daarover zo schuldig voelt dat hij zelfmoord pleegt, door van de klimmuur in de Fit & Fun naar beneden te springen, recht op Cois (natuurlijk), zodat die weer een maandje werkonbekwaam is, zodat Marcel moet terugkomen uit pensioen. Of toch niet!?

Ik gok erop dat Sofie naar Marokko trekt om alsnog een diploma te gaan halen, met de hulp van Aisha en Youssef moet haar dat wel lukken, het is zo'n intellegent 'beeske'. :lol:
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Gesloten