Ik vind vooral zijn ommekeer zo drastisch... Eerst wil hij helemaal niks meer met Sofie te maken hebben, en vervolgens is alles weer koek en ei... Ik snap dat in een soap de dingen vooruit moeten gaan, maar hoe hij nu met Sofie omgaat staat toch wel gigantisch in contrast met een paar dagen geleden! En dat zou allemaal komen door een gesprek met Sam? Of door Sofie's reactie op Annemie?satine schreef:Als hij Sam nodig heeft om hem dat te doen inzien, dan is hij nog zieliger dan ik al dacht!Rieka schreef:Of omdat ie tijd heeft gehad om na 't gesprek met Sam er nog eens goed over na te denken?satine schreef:Daar gaat het mij ook niet over - ik vond eerst zijn 'grote liefde' niet zo groot als hij beweerde, maar nu opeens is het allemaal niks meer en is het allemaal vergeten en vergeven na een pitstop tussen de lakens?
Erg standvastig kereltje!
Want het verleden van Sofie is niet veranderd, waarom kan het dan opeens nu wel?
Omdat zijn notariaat anders in de problemen komt?
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Peter Vlerick
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
de_moo
- Nog geen rang
Christel schreef: Ik vind vooral zijn ommekeer zo drastisch... Eerst wil hij helemaal niks meer met Sofie te maken hebben, en vervolgens is alles weer koek en ei... Ik snap dat in een soap de dingen vooruit moeten gaan, maar hoe hij nu met Sofie omgaat staat toch wel gigantisch in contrast met een paar dagen geleden!
Dat gevoel heb ik ook wel heel sterk met Youssef en Aisha. Eerst is het jaren een zus voor hem, waarmee hij eigenlijk graag optrekt, maar nooit "iets" voor zou kunnen voelen. Dan trekt Youssef naar een bruiloft in Marokko en komt hij (de gestudeerde geïntegreerde modelmoslim) terug met het idee van een "gearrangeerd" huwelijk. Huh? Dan beweegt hij hemel en aarde om in Marokko een stage te kunnen gaan doen en vervolgens komt hij na één (?) week terug met de mededeling dat hij stapelgek is op Aisha en niet alleen met haar wil trouwen, maar ook zijn "carrière" voor haar wil op het spel zetten? Van een ongeloofwaardige plotwending gesproken.
Maar soit, Vlerick dus. Wat een creep!!!!!
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Peter is nog een grotere ********* als ik dacht ! Getrouwd zijn en dat niet bekennen !
Maar Sofie wel dumpen omdat ze een zwaar verleden heeft.
0 x
-
Rieka
- x 435
Charismatische mannen, hé!!!johan1969 schreef:Peter is nog een grotere ********* als ik dacht ! Getrouwd zijn en dat niet bekennen !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind niks charismatisch aan hem.
Gisteren zag hij er belachelijk uit met zijn roze polo ipv een hemd.
t Was zeker het opzet van de Thuis-makers om te tonen 'hij is aan t werk, maar normaal gezien is t een feestdag'.
t Was zeker het opzet van de Thuis-makers om te tonen 'hij is aan t werk, maar normaal gezien is t een feestdag'.
0 x
-
Rieka
- x 435
't Was ironisch bedoeld, schat!johan1969 schreef:Ik vind niks charismatisch aan hem.
0 x
-
manon
- Poster rang 1

In het begin had ik nog sympathie voor ons notariske, maar vandaag zag hij er echt een groten duts uit, een echt zielig ventje! Ben het plots al veel meer eens met sommigen, die hem niet zo een charismatige vent vinden! 
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Rieka
- x 435
manon schreef:In het begin had ik nog sympathie voor ons notariske, maar vandaag zag hij er echt een groten duts uit, een echt zielig ventje! Ben het plots al veel meer eens met sommigen, die hem niet zo een charismatige vent vinden!
0 x
-
flokke
- Nog geen rang
Als die zich moest voorstellen als notaris,dat zou toch niemand geloven.
Een onverzorgde baard(?),vettig en ongekamd haar en slordige kleding.
Als notaris verwacht je toch een goed in het pak zittende en verzorgde persoon.
Of is dat van den ouwen tijd.Ik zou althans mijn zaken niet toevertrouwen aan zo'n pippo.
Of is dat van den ouwen tijd.Ik zou althans mijn zaken niet toevertrouwen aan zo'n pippo.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Mag een notaris wel zelf zijn scheiding of verkoop van een gemeenschappelijk appartement regelen ?
0 x
-
Amber
- Nog geen rang
Ik denk niet dat dat mag, maar 'k denk ook niet dat hij dat doet.
Momenteel zijn ze toch gewoon tot een akkoord aan het proberen komen en het kan nog zijn dat ze daarmee naar een andere notaris gaan gaan voor de echte akte, dus denk niet dat er momenteel al een probleem is.
Momenteel zijn ze toch gewoon tot een akkoord aan het proberen komen en het kan nog zijn dat ze daarmee naar een andere notaris gaan gaan voor de echte akte, dus denk niet dat er momenteel al een probleem is.
0 x
-
maurice
- Nog geen rang
Ik ook nie ze, zo 'n lepe vent!!flokke schreef:Als die zich moest voorstellen als notaris,dat zou toch niemand geloven.
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1364
- x 1723
- Contacteer:
Als een notaris er tegenwoordig zo uitziet !! Nu dan regel ik liever voortaan zelf m'n zaken. Jakkes !flokke schreef:Als die zich moest voorstellen als notaris,dat zou toch niemand geloven.
Een goede shampoo zou niet misstaan als vaderdaggeschenk (want dat lijk kan natuurlijk ook nog altijd uit de kast vallen
er zijn er wel meerdere in thuis die eens dringend onder hun grasmachine mogen gaan liggen : Kasper, Franky,....
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik kan de scenes tussen Sophie en Peter nog met moeite aanzien. Niet alleen om hetgeen ze zeggen (alles is al eerder gezegd) maar ik vind dat Peter er niet uitziet en onze Sophie (Lien dus) niet kan acteren. Het is eerder "kwijnen"te noemen altijd met een opgetrokken mondhoek en de toon waarop ze spreekt is altijd hetzelfde.
Dan is het toch een verademing om te kijken naar de zus van Marianne en zelfs naar Femke. En verlang ik ook terug (ik heb het dus over acteerprestaties) naar Marie en Leontien.
Dan is het toch een verademing om te kijken naar de zus van Marianne en zelfs naar Femke. En verlang ik ook terug (ik heb het dus over acteerprestaties) naar Marie en Leontien.
0 x