Gertj3 schreef:ik denk dat er wel meerdere vrouwen zijn als Ghislaine die jaloers zijn tot en met
enkel hier word het natuurlijk breed uitgesmeerd op tv
Maar ze IS wel jaloers en nog geen klein beetje!
Ze zegt zelf dat de ruzies die uitgezonden worden op tv hooguit 5 minuten duren - so what?
Ruziemaken doe je niet in je zaak, zeker niet als je wil doorgaan voor een 'zaak met standing', dat doe je dan zelfs geen halve minuut!
En wat is uitgezonden is toch gefilmd? Zonder stand-in, maar met de echte Ghislaine?
Er wordt op andere fora gesuggereerd dat die vrouwen die Pieter zijn kop komen zotmaken door VTM ingehuurd zijn.
(iets wat ergens al te vermoeden was, want als je Pieter ziet, en de manier hoe vrouwen met hem 'flirten' - zo'n knapperd is het nu ook weer niet dat vrouwen zich spontaan aan hem gaan aanbieden hé)
Maar ik vind dit nog steeds geen reden voor Ghislaine om op deze manier te reageren - ze heeft zich opgesteld als een gemakkelijk slachtoffer om te pesten en nu heeft ze prijs....
Daarbij weet ze helemaal niet hoe ze zich in de zaal moet gedragen, ze spreekt geen woord Frans en een ze zet geen stap tegen haar goesting - wil ze niet vanachter haar toog komen, dan worden de klanten maar niet bediend....
Dus, ze geeft helemaal niet de indruk dat ze aankan wat ze momenteel doet. En lang niet alles wordt uitgesmeerd - soms kan je er gewoon niet omheen dat ze gewoon is wat ze is.
@ alma: ik kan je helemaal volgen over Matizze, die Lins probeert wel, maar er zijn bepaalde kleine dingen die ze toch moeilijk kan verstoppen.
was Britt trouwens niet een hele goede vriendin van haar?
Wat Dave betreft: ik moest wel lachen toen ik hem zag hiphoppen, ik lachte wel minder eigenlijk toen ik de uitzending bekeek waar de andere dames in 'zijn' restaurant komen eten (ik kijk niet altijd even aandachtig, maar soms wel, en Matizze wil ik toch wel wat volgen) - ik vond de manier waarop hij tegen zijn toog geleund hing echt vreselijk.
dit doe je niet in een zaak met standing en cachet - een baas die maar wat aan zijn toog 'hangt' kàn niet in een klasserestaurant - zelfs in de Pizzahut heb ik dat nog nooit gezien, iemand die daar maar gewoon 'hangt' met zijn hoofd op zijn vuist, te wachten.....
Matizze heeft een pràchtige ligging in een 'exclusieve' buurt, de inrichting is smaakvol en ze hebben een kok die blijkbaar kan 'toveren'

maar in het restaurant zelf is het soms (vaak?) maar zo-zo
Ook de manier waarom Lins praat gaat (zelfs voor mij) soms door merg en been.
Van een stel ex-managers zou je meer verwachten, niet?