Cois

Gesloten
Amber
Nog geen rang

Re: Cois

Bericht door Amber »

Frank heeft Cois inderdaad niet aangereden. Hij heeft wel getoeterd en 't zal wel daardoor zijn dat Cois zich wat opgejaagd voelde, maar om daarvoor nu verzekeringen in te schakelen? Ik denk dat Cois liever zijne maat terugheeft dan een beetje geld voor diene oude fiets.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Amber schreef:Frank heeft Cois inderdaad niet aangereden. Hij heeft wel getoeterd en 't zal wel daardoor zijn dat Cois zich wat opgejaagd voelde, maar om daarvoor nu verzekeringen in te schakelen? Ik denk dat Cois liever zijne maat terugheeft dan een beetje geld voor diene oude fiets.
Als Frank Cois niet heeft aangereden, dan is hij ook niet in fout, dus heeft zijn verzekering (of die van Leo) er ook niks mee te maken. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank zou wel een nieuwe fiets voor Cois mogen kopen.
0 x
just_me
Nog geen rang

Bericht door just_me »

Waarom neemt Frank niet de auto om Cois tot aan de dokter te brengen? De auto stond voor de deur. Oké misschien is't niet ver, maar om iemand op 1 been naar daar te laten hinkelen vind'k er ook weer net over.
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Das nog geen 50 meter denk ik... :P

(Ge verschiet daarvan hoe dicht die vier huizen 't kot - Sanitechniek - Notatis - Marianne bij elkaar liggen.
Tussen dat van Frank en Vlerick liggen maar 2 rijhuizen tussen. Dat van Mo en Frank liggen tegenover elkaar, en tussen dat van Mo en Marianne zijn ook maar twee huizen.)
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Cois: waarom moet ik altijd met "da buske" rijden?

Het is toch wel een ongelooflijke zagepee, die sooi. Nooit content, nooit to the point, nooit weten wat hij wil...

Bovendien wonen ze daar (meestal) met vier volwassenen in een "bedsit" die indertijd voor hem en Frank al bijna te klein was, vermits één van hen permanent in dat zetelbed in de living/keuken/woonkamer moest slapen. Er is dus maar één slaapkamer waar die twee meisjes dan allebei tegelijk logeren én studeren?
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
flokke
Nog geen rang

Bericht door flokke »

"Cois: waarom moet ik altijd met "da buske" rijden?"

Hoezo "altijd"?Ik heb Cois nog niet eerder met de taxi zien rijden.Niet met "da buske" of ook niet met iets anders.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

de_moo schreef:Cois: waarom moet ik altijd met "da buske" rijden?

Het is toch wel een ongelooflijke zagepee, die sooi. Nooit content, nooit to the point, nooit weten wat hij wil...

Bovendien wonen ze daar (meestal) met vier volwassenen in een "bedsit" die indertijd voor hem en Frank al bijna te klein was, vermits één van hen permanent in dat zetelbed in de living/keuken/woonkamer moest slapen. Er is dus maar één slaapkamer waar die twee meisjes dan allebei tegelijk logeren én studeren?
Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?
Die heeft toch ook érgens gewoond voor ze Cois leerde kennen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waarom is Cois nog steeds gekleed als een loodgieter hoewel hij nu als taxichauffeur werkt ?
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

satine schreef:Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?
Dat vind ik ook zo raar: die zit daar constant.
En als ze dan over een apartementje op de gelijkvloers begon, ging het ineens over samen gaan wonen,
terwijl ze dat eigenlijk toch al wel lijken te doen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Je moet maar zin hebben : niet enkel je vriendin zit constant in je kleine kot, maar ook haar 2 dochters en vriendjes.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amber schreef:
satine schreef:Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?
Dat vind ik ook zo raar: die zit daar constant.
En als ze dan over een apartementje op de gelijkvloers begon, ging het ineens over samen gaan wonen,
terwijl ze dat eigenlijk toch al wel lijken te doen.
Ja, de huisvesting van zowel Cois als Julia, vind ik ook maar een vreemde toestand eigenlijk. Ze hebben eigenlijk niet eens afgewacht waar hun relatie heen zou gaan, want Julia is klaarblijkelijk direct bij Cois ingetrokken (ze is daar toch altijd in elk geval) en alsof dat nog niet genoeg is, passen haar 2 dochters ook prima in een appartement wat eerst nog te klein was voor 2 personen eigenlijk. :? En Julia's huis is blijkbaar het aankijken nog niet waard, want in principe zou Cois ook best eens bij haar kunnen gaan slapen ofzo, maar die is daar nog nooit geweest volgens mij (of zo lijkt het toch). :? Niet echt logisch als je het mij vraagt! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Dat gaat niet he, want Cois panikeert nogal snel. Hij is bovendien nogal kleinzerig.

Daarstraks ook weer, amai mijne voet. Daarna ging em gewoon werken, erg zal het dus niet geweest zijn.

Die dochters van Julia zien er trouwens ook stukken ouder dan de rol die ze spelen...
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Wa wilde, iemand van boven de 18 is veel makkelijker te regelen als acteur dan iemand die minderjarig is...
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Over die dochters van Julia gesproken, ik zie die best wel graag spelen! In het begin vond ik die maar stom, maar nu vind ik het wel leuk om naar te zien :)
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
Gesloten