Cois
-
- Nog geen rang
Re: Cois
Frank heeft Cois inderdaad niet aangereden. Hij heeft wel getoeterd en 't zal wel daardoor zijn dat Cois zich wat opgejaagd voelde, maar om daarvoor nu verzekeringen in te schakelen? Ik denk dat Cois liever zijne maat terugheeft dan een beetje geld voor diene oude fiets.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als Frank Cois niet heeft aangereden, dan is hij ook niet in fout, dus heeft zijn verzekering (of die van Leo) er ook niks mee te maken.Amber schreef:Frank heeft Cois inderdaad niet aangereden. Hij heeft wel getoeterd en 't zal wel daardoor zijn dat Cois zich wat opgejaagd voelde, maar om daarvoor nu verzekeringen in te schakelen? Ik denk dat Cois liever zijne maat terugheeft dan een beetje geld voor diene oude fiets.

0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Das nog geen 50 meter denk ik...
(Ge verschiet daarvan hoe dicht die vier huizen 't kot - Sanitechniek - Notatis - Marianne bij elkaar liggen.
Tussen dat van Frank en Vlerick liggen maar 2 rijhuizen tussen. Dat van Mo en Frank liggen tegenover elkaar, en tussen dat van Mo en Marianne zijn ook maar twee huizen.)

(Ge verschiet daarvan hoe dicht die vier huizen 't kot - Sanitechniek - Notatis - Marianne bij elkaar liggen.
Tussen dat van Frank en Vlerick liggen maar 2 rijhuizen tussen. Dat van Mo en Frank liggen tegenover elkaar, en tussen dat van Mo en Marianne zijn ook maar twee huizen.)
0 x
-
- Nog geen rang
Cois: waarom moet ik altijd met "da buske" rijden?
Het is toch wel een ongelooflijke zagepee, die sooi. Nooit content, nooit to the point, nooit weten wat hij wil...
Bovendien wonen ze daar (meestal) met vier volwassenen in een "bedsit" die indertijd voor hem en Frank al bijna te klein was, vermits één van hen permanent in dat zetelbed in de living/keuken/woonkamer moest slapen. Er is dus maar één slaapkamer waar die twee meisjes dan allebei tegelijk logeren én studeren?
Het is toch wel een ongelooflijke zagepee, die sooi. Nooit content, nooit to the point, nooit weten wat hij wil...
Bovendien wonen ze daar (meestal) met vier volwassenen in een "bedsit" die indertijd voor hem en Frank al bijna te klein was, vermits één van hen permanent in dat zetelbed in de living/keuken/woonkamer moest slapen. Er is dus maar één slaapkamer waar die twee meisjes dan allebei tegelijk logeren én studeren?
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?de_moo schreef:Cois: waarom moet ik altijd met "da buske" rijden?
Die heeft toch ook érgens gewoond voor ze Cois leerde kennen?
0 x
-
- Nog geen rang
Dat vind ik ook zo raar: die zit daar constant.satine schreef:Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?
En als ze dan over een apartementje op de gelijkvloers begon, ging het ineens over samen gaan wonen,
terwijl ze dat eigenlijk toch al wel lijken te doen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, de huisvesting van zowel Cois als Julia, vind ik ook maar een vreemde toestand eigenlijk. Ze hebben eigenlijk niet eens afgewacht waar hun relatie heen zou gaan, want Julia is klaarblijkelijk direct bij Cois ingetrokken (ze is daar toch altijd in elk geval) en alsof dat nog niet genoeg is, passen haar 2 dochters ook prima in een appartement wat eerst nog te klein was voor 2 personen eigenlijk.Amber schreef:Dat vind ik ook zo raar: die zit daar constant.satine schreef:Dat niet alleen, wat is er met het appartement/huis van Julia aan de hand?
En als ze dan over een apartementje op de gelijkvloers begon, ging het ineens over samen gaan wonen,
terwijl ze dat eigenlijk toch al wel lijken te doen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Dat gaat niet he, want Cois panikeert nogal snel. Hij is bovendien nogal kleinzerig.
Daarstraks ook weer, amai mijne voet. Daarna ging em gewoon werken, erg zal het dus niet geweest zijn.
Die dochters van Julia zien er trouwens ook stukken ouder dan de rol die ze spelen...
Daarstraks ook weer, amai mijne voet. Daarna ging em gewoon werken, erg zal het dus niet geweest zijn.
Die dochters van Julia zien er trouwens ook stukken ouder dan de rol die ze spelen...
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
-
- Nog geen rang
Over die dochters van Julia gesproken, ik zie die best wel graag spelen! In het begin vond ik die maar stom, maar nu vind ik het wel leuk om naar te zien 

0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos