Tja, wie weet hoe hij in het echte leven is?johan1969 schreef:In de serie vind ik hem maar een eikel !!!!
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
maurice
- Nog geen rang
Re: Peter Vlerick
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
frank
- Poster rang 4

een googlen hé.maurice schreef:Hey,
weet iemand op dit forum hier of Geert Hunaerts een site heeft of zo of een fan(mail)adres?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
maurice
- Nog geen rang
sorry, te luifrank schreef:een googlen hé.maurice schreef:Hey,
weet iemand op dit forum hier of Geert Hunaerts een site heeft of zo of een fan(mail)adres?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Allez, ons Peterke mag blij zijn dat Sofie nog zo verliefd op hem is, want hij heeft gisteren een kado gekregen dat hij niet verdiende, vind ik.
en ik heb ook neven, die moesten toch altijd van mijn lijf afblijven hoor! (en nog steeds!)
en ik heb ook neven, die moesten toch altijd van mijn lijf afblijven hoor! (en nog steeds!)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!satine schreef:Allez, ons Peterke mag blij zijn dat Sofie nog zo verliefd op hem is, want hij heeft gisteren een kado gekregen dat hij niet verdiende, vind ik.
Ik vraag me wel af of die Annemie nu gedumpt wordt, nu Sofie weer terug is... Zou niet zo netjes van hem zijn eigenlijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
frank
- Poster rang 4

Aicha is toch weg ? Dus dan werken ze daar terug met twee.Christel schreef: Inderdaad!![]()
Ik vraag me wel af of die Annemie nu gedumpt wordt, nu Sofie weer terug is... Zou niet zo netjes van hem zijn eigenlijk.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
manon
- Poster rang 1

Ja, in principe wel, maar Aïsha nam wel ontslag voor sofie... Dus nu Sofie waarschijnlijk terug is, zal madame Aïsha haar jobke ook terug willen e...frank schreef:Aicha is toch weg ? Dus dan werken ze daar terug met twee.Christel schreef: Inderdaad!![]()
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
frank
- Poster rang 4

Peter moet ze ook nog terug willen in dienst nemen hé.
Aisha kan immers ook nog bijklussen bij haar vader tot ze naar Marokko vertrekt.
Aisha kan immers ook nog bijklussen bij haar vader tot ze naar Marokko vertrekt.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
Ik vind Peter maar een rare zak.
Hoe hij de laatste tijd deed, vooral dan dat gesprek met Sam. Hij deed echt alsof Sofie het vuil van de straat was.
En dan nu doet hij plots alsof er niets gebeurd is?
Komaan he seg wa ne loser! Denk zeker dat Jan en alleman springt naar zijn goesting.
Kortom: Peter heeft grondig afgedaan in mijn ogen!
Hoe hij de laatste tijd deed, vooral dan dat gesprek met Sam. Hij deed echt alsof Sofie het vuil van de straat was.
Komaan he seg wa ne loser! Denk zeker dat Jan en alleman springt naar zijn goesting.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

zo ongewoon vond ik z'n reactie anders toch niet.ThomSten schreef:Ik vind Peter maar een rare zak.
hoe zou je zelf zijn in zijn plaats ?
nu niet komen vertellen dat je het niet erg zou gevonden hebben dat één van je beste vrienden nog klant geweest is bij je vriendin.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Dat weet Peter toch niet?frank schreef:zo ongewoon vond ik z'n reactie anders toch niet.ThomSten schreef:Ik vind Peter maar een rare zak.
hoe zou je zelf zijn in zijn plaats ?
nu niet komen vertellen dat je het niet erg zou gevonden hebben dat één van je beste vrienden nog klant geweest is bij je vriendin.
En die ex-klant was ook niet bepaald een vriend he, hooguit een kennis.
Het notariaat ruikt naar opportunisme, hoe snel was hij om Sofie haar oude job terug te geven?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Toch wel, Sofie had dat verteld.satine schreef: Dat weet Peter toch niet?![]()
En die ex-klant was ook niet bepaald een vriend he, hooguit een kennis.
Het notariaat ruikt naar opportunisme, hoe snel was hij om Sofie haar oude job terug te geven?
Maar geef toe dat het een erg menselijke reactie is van van hem (ook al heeft ie idd wat overgereageerd).
Denk dat de meeste hier min of meer op dezelfde manier zouden reageren. Maar ontdekken dat je vriendin vroeger nog een luxehoertje geweest is is nu ook niet iets wat je normaal gezien rap zal tegenkomen.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Daar gaat het mij ook niet over - ik vond eerst zijn 'grote liefde' niet zo groot als hij beweerde, maar nu opeens is het allemaal niks meer en is het allemaal vergeten en vergeven na een pitstop tussen de lakens?
Erg standvastig kereltje!
Want het verleden van Sofie is niet veranderd, waarom kan het dan opeens nu wel?
Omdat zijn notariaat anders in de problemen komt?
Want het verleden van Sofie is niet veranderd, waarom kan het dan opeens nu wel?
0 x
-
Rieka
- x 435
Of omdat ie tijd heeft gehad om na 't gesprek met Sam er nog eens goed over na te denken?satine schreef:Daar gaat het mij ook niet over - ik vond eerst zijn 'grote liefde' niet zo groot als hij beweerde, maar nu opeens is het allemaal niks meer en is het allemaal vergeten en vergeven na een pitstop tussen de lakens?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Als hij Sam nodig heeft om hem dat te doen inzien, dan is hij nog zieliger dan ik al dacht!Rieka schreef:Of omdat ie tijd heeft gehad om na 't gesprek met Sam er nog eens goed over na te denken?satine schreef:Daar gaat het mij ook niet over - ik vond eerst zijn 'grote liefde' niet zo groot als hij beweerde, maar nu opeens is het allemaal niks meer en is het allemaal vergeten en vergeven na een pitstop tussen de lakens?
0 x