Heroes

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Heroes

Bericht door Mieke »

Dus diene Kenzei kan zichzelf ook genezen, dus waarschijnlijk zal hij nu (en niet in 16honderdzoveel) nog leven dan... :o

Vraag me echt af wie de vader van Hiro van het balkon gegooid heeft. Toen ze het toonden dacht ik direct aan Sylar maar die kan niet vliegen hè dus ik weet het niet :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Kan iemand in het kort eens vertellen wat er gebeurd is in aflevering 2?
Onze digicorder heeft weer kuren en heeft het niet opgenomen :( :roll:
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

ah, het gemak van digitale tv :roll: (heb het zelf niet, maar wel al genoeg horrorverhalen gehoord...)

Claire vindt het alsmaar moeilijker om zich aan te passen in haar nieuwe omgeving en na een biologieles over salamanders die afgescheurde ledematen weer kunnen laten aangroeien, gaat ze dat op zichzelf ook eens testen: ze knipt dus haar kleine teen af om te zien of die terug zal aangroeien en jawel, heel viezig komt daar eerst het teenkootje en dan de rest weer te voorschijn... haar nieuwe "vriendje" van op school heeft dat wel allemaal door het raam gezien

Hiro zit nog steed in het middeleeuwse Japan en host achter zijn held aan, wanneer die te dronken is om een dorpje/mensen te gaan redden, trekt Hiro zijn samoeiraipak aan en doet alsof hij Kensei is door zijn krachten te gebruiken en het lukt nog ook (het "prinsesje" wordt en passant nog verliefd op hem)
wanneer hij later met Kensei buitenkomt, staan de boeven van even tevoren voor hun neus en ze maken van Kensei een modieus pijlenspeldenkussen...
maar wat blijkt? Kensei kan ook van wonden genezen en Hiro vindt het allemaal cool :)

Peter zit in Ierland vast bij een paar zware jongens die hem met hun vuisten bewerken... hij weet nog steeds niet wie hij is of vanwaar hij komt, dus hij kan hen ook niet helpen met de verloren gegane Ipods
de zus van de bendeleider komt hem wat opkalefateren en merkt al gauw dat hij blijkbaar onkwetsbaar is...
wanneer een paar boeven binnenvallen om de jongedame te onteren, bevrijdt Peter zichzelf en knalt hen met wat lichtballen tegen de muren

de vader van Hiro is dood en de politie vindt de vingerafdruk van Angela Petrelli op zijn foto (die met het teken erop, zoals zij er ook één heeft), ze wordt opgepakt en ondervraagd, maar kan niet helpen
terwijl Matt de politie-agent buiten een gesprekje heeft met Nathan, horen ze heel wat lawaai uit de verhoorkamer komen waar moeder Petrelli alleen zit, blijkbaar zijn er onverklaarbare krachten bezig met haar te vermoorden, maar ze komen nog op tijd

Mohinder wordt naar Haïti gestuurd om een hero te gaan genezen, dat blijkt dan de Haïtiaan te zijn, die op sterven na dood is, Mohinder geneest hem en de Haïtiaan kiest het hazenpad

en dan zijn er nog die twee Zuid-Amerikanen (die totaal oninteressant zijn), waarvan de zus een paar mensen vermoordt, maar blijkbaar kan broer die toestand weer omkeren

waw, lange bespreking, maar dat was het zowat denk ik ;)
0 x
I think this line is mostly filler
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Ah, bedankt, ik ben weer bij :P En zoals ik dacht in de eerste aflevering wordt Hiro de held waarover zijn vader zoveel vertelde 8)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Pfff Claire hangt m'n voeten uit en Hiro ook :x

Nog een geluk dat Peter en Sylar terug mee doen; en dat Mr. Bennet er is om een beetje spanning te bewaren. 8)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ja, t begon me gisteren ook wat te vervelen. Echt veel gebeurde er eigenlijk weer niet.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het is precies een kopie van seizoen 1 :shock:

-Peter die vanalles kan en niet weet hoe het komt en daarnaar op zoek gaat
-Sylar die z'n krachten terug moet verzamelen
-Claire die nog altijd op zoek gaat naar wat ze kan en ze moet nog altijd verborgen blijven
-Mr. Bennet die alweer met louche zaakjes bezig is waar Claire niks van weet
-......

:|
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

De volgende reeks zou meer dan 30 afleveringen lang zijn omdat de tweede korter was. :shock:

De reeks is nu al zo saai geworden dat ik al denk om af te haken.
0 x
Be there at ten.
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:De volgende reeks zou meer dan 30 afleveringen lang zijn omdat de tweede korter was. :shock:

'k vind het ook niet bijster boeiend, maar ik leef in hoop dat er beterschap komt :P

't is hun geraden :twisted:
0 x
I think this line is mostly filler
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

alma schreef:
frank schreef:De volgende reeks zou meer dan 30 afleveringen lang zijn omdat de tweede korter was. :shock:

'k vind het ook niet bijster boeiend, maar ik leef in hoop dat er beterschap komt :P

't is hun geraden :twisted:
hier nog iemand die er zo over denkt - de rek is er precies een beetje uit, hopelijk herpakken ze zich.
0 x
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Die zever met Hiro in het verleden duurt al lang genoeg en dan die Nikki die plots voor de Groep gaat werken, vreemde wending! En Gabriel die maar onderweg blijft pff, dat mag ook wel stoppen hé.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

uhu hier ook, de enige die me nog kan boeien is Parkman. Het lijkt wel alsof zijn personage het enige is dat geëvolueerd is sinds seizoen 1. De rest is een kopie van het eerste seizoen :(

En Nathan natuurlijk :sleeping: Vraag me nog steeds af hoe het komt dat hij geen brandwonden heeft :o
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Er staan nog 2 afleveringen op video bij mij die ik nog moet zien.
Begin toch stilaan te denken om af te haken. :?
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

frank schreef:Er staan nog 2 afleveringen op video bij mij die ik nog moet zien.
Begin toch stilaan te denken om af te haken. :?
Ik moet me ook bijna dwingen om ernaar te kijken.
Een verschil met vorig jaar toen ik elke week uitkeek naar de nieuwe aflevering :oops: :(
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Mieke schreef:uhu hier ook, de enige die me nog kan boeien is Parkman. Het lijkt wel alsof zijn personage het enige is dat geëvolueerd is sinds seizoen 1. De rest is een kopie van het eerste seizoen :(

En Nathan natuurlijk :sleeping: Vraag me nog steeds af hoe het komt dat hij geen brandwonden heeft :o
Dan moet je nu maandag zeker kijken. :wink:
Naar mijn mening is de aflevering die nu komt de beste van de reeks. Ik vond trouwens ook dat de vorige reeks pas echt begon toen peter claire moest gaan redden, daar dus waar de reeks nu ongeveer stopt (aflevering 11).
0 x
Afbeelding
Gesloten