Er staat ofwel een fout op de site, ofwel is het toch geen familie van Marianne... Marianne heet 'Bastiaens' en niet Bastiaensen'!Christel schreef:Peter Bastiaensen (Mike, vaste rol) - najaar (bron = showbizzsite.be)daffy duck schreef:vanmorgen gehoord op radio 2 (is al gans de week achter de schermen bij thuis ) dat er volgend seizoen een nieuwe Bastiaens zal bijkomen en die zal het verdorie goed doen met Femke.
zou het geluk toch nog keren voor haar ?
Zouden ze daar dit personage mee bedoelen
Nieuwe personages
-
manon
- Poster rang 1

Re: Nieuwe personages
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Oh ik had gehoopt op een terugkomst van Frederique Bastiaens in de originele rol van Kurt Van den Driessche
Maar 't zal nix worden blijkbaar 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Heb het interview nog es beluisterd bij radio 2, de madammen. Op donderdag werd verteld (einde interview )dat er binnenkort een nieuw personage voor lange duur erin komt. Wordt gespeeld door Peter Bastiaensens onder de naam Mike. Was een misverstand van mij. Onder het keukengeluid had ik begrepen dat het iets met Bastiaens te maken had. Maar dat is niet zo. Zijn echte naam is Bastiaensens. Hij zal dus veel te maken hebben met Femke. Oef, voor Marianne dan maar weer !manon schreef:Er staat ofwel een fout op de site, ofwel is het toch geen familie van Marianne... Marianne heet 'Bastiaens' en niet Bastiaensen'!Christel schreef:Peter Bastiaensen (Mike, vaste rol) - najaar (bron = showbizzsite.be)daffy duck schreef:vanmorgen gehoord op radio 2 (is al gans de week achter de schermen bij thuis ) dat er volgend seizoen een nieuwe Bastiaens zal bijkomen en die zal het verdorie goed doen met Femke.
Hoera voor de wakkere forumbezoeker !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
daffy duck schreef:Heb het interview nog es beluisterd bij radio 2, de madammen. Op donderdag werd verteld (einde interview )dat er binnenkort een nieuw personage voor lange duur erin komt. Wordt gespeeld door Peter Bastiaensens onder de naam Mike. Was een misverstand van mij. Onder het keukengeluid had ik begrepen dat het iets met Bastiaens te maken had. Maar dat is niet zo. Zijn echte naam is Bastiaensens. Hij zal dus veel te maken hebben met Femke. Oef, voor Marianne dan maar weer !manon schreef:Er staat ofwel een fout op de site, ofwel is het toch geen familie van Marianne... Marianne heet 'Bastiaens' en niet Bastiaensen'!Christel schreef:Peter Bastiaensen (Mike, vaste rol) - najaar (bron = showbizzsite.be)daffy duck schreef:vanmorgen gehoord op radio 2 (is al gans de week achter de schermen bij thuis ) dat er volgend seizoen een nieuwe Bastiaens zal bijkomen en die zal het verdorie goed doen met Femke.
Hoera voor de wakkere forumbezoeker !
Aha, op die manier! Nou ja, het had natuurlijk ook gekund dat dat Mike personage toch ook "Bastiaens" had geheten in Thuis he? Vandaar dus mijn vraag voor de zekerheid..
Maar Marianne komt er inderdaad goed vanaf deze keer
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Volgens wikipedia zal Magda Cnudde (= Bea uit Spoed op vtm) de rol van ene Annemie op zich nemen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
deze Annemie dan?Amber schreef: 2387ste aflevering - 22.04.2008
Mo voelt dat Aisha en Youssef iets voor hem verzwijgen. Nancy denkt dat Youssef is teruggekeerd voor Femke. Rosa probeert eens goed te praten met Kasper. Femke en Leo leren elkaar wat beter kennen. Sofie gaat de confrontatie met haar vervangster Annemie aan.
ik dacht dat het een frisse jonge deerne ging zijn.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Bwah, ik vind dat Peter in bed niet veel vervanging verdient - wat een e***l!johan1969 schreef:Vervangster op kantoor of in bed ?
Zijn ex-lief komt terug, dat ze dan maar samen vertrekken...
0 x
-
manon
- Poster rang 1

of juist niet...satine schreef:Bwah, ik vind dat Peter in bed niet veel vervanging verdient - wat een e***l!johan1969 schreef:Vervangster op kantoor of in bed ?
Zijn ex-lief komt terug, dat ze dan maar samen vertrekken...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
En toch mag hij gaan van mij hoor!manon schreef:of juist niet...satine schreef:Bwah, ik vind dat Peter in bed niet veel vervanging verdient - wat een e***l!johan1969 schreef:Vervangster op kantoor of in bed ?
Zijn ex-lief komt terug, dat ze dan maar samen vertrekken...aangezien het lien van de kelder is die vertrekt uit thuis...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
aan de spoilers te zien, is dit jammer genoeg alleen wishful thinkingjohan1969 schreef:Zolang we Jelle maar niet teveel zien.
dan toch nog liever Peter, bij Jelle heb ik altijd het gevoel dat hij mijn tv gaat opeten...
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Ik heb toch ook veeeeeeeel liever Peter dan Jens hoor. Jullie waren eventjes de namen van personages en acteurs door elkaar aan het slaansatine schreef:aan de spoilers te zien, is dit jammer genoeg alleen wishful thinkingjohan1969 schreef:Zolang we Jelle maar niet teveel zien.![]()
dan toch nog liever Peter, bij Jelle heb ik altijd het gevoel dat hij mijn tv gaat opeten...![]()
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
en nochtans...de ideale gestreken, gesteven en uitgeplette schoonzoon !manon schreef:Ik heb toch ook veeeeeeeel liever Peter dan Jens hoor. Jullie waren eventjes de namen van personages en acteurs door elkaar aan het slaansatine schreef:aan de spoilers te zien, is dit jammer genoeg alleen wishful thinkingjohan1969 schreef:Zolang we Jelle maar niet teveel zien.![]()
dan toch nog liever Peter, bij Jelle heb ik altijd het gevoel dat hij mijn tv gaat opeten...![]()
Ik heb niets tegen Peter, integendeel, ik zie hem nog grag spelen in Thuis. Maar jelle alias Jens moest ik niet, moet ik niet en zal ik niet moeten zien in Thuis... Hopelijk pakt die dus snel zijn biezen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
zara
- Nog geen rang
Acteur Aron Wade zal volgend jaar zijn opwachting maken in de één-serie 'Thuis'. Hij zal er door het leven gaan als de broer van loodgieter Kris.
De 38-jarige Wade is vooral bekend bij het jongere publiek. Zo was hij ooit wrapper op Ketnet en speelde hij in de jongerenserie 'W817' het personage 'Akke'.
Toch zal de acteur het bekendst blijven van zijn rol in 'De Kotmadam'. Daarin vertolkte hij de erg brave student 'Koen'.
Loodgieter Kris, gespeeld door Ann Esch, is zelf pas nieuw in 'Thuis'. Ze doet momenteel haar stage bij 'Mo'.
De 38-jarige Wade is vooral bekend bij het jongere publiek. Zo was hij ooit wrapper op Ketnet en speelde hij in de jongerenserie 'W817' het personage 'Akke'.
Toch zal de acteur het bekendst blijven van zijn rol in 'De Kotmadam'. Daarin vertolkte hij de erg brave student 'Koen'.
Loodgieter Kris, gespeeld door Ann Esch, is zelf pas nieuw in 'Thuis'. Ze doet momenteel haar stage bij 'Mo'.
0 x