Can you duet?
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Can you duet?
Vanavond de tweede aflevering. Het is net "Idool" maar dan voor koppels. Wie kijkt nog en wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel lachen die gasten die denken dat ze kunnen zingen :roll2: Maar soms is de jury wel wat grof ...
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Can you duet?
Wij kijken ook - niet alleen omdat die preselecties altijd lachen zijn, maar er is iemand die bij mijn jongste zoon in de klas zit die ook meedoet.
We hebben hem alleen nog maar in een heel klein voorstukje gezien, dus ik weet niet of hij kan zingen of niet
Maar hij valt af als de laatste 25 gekozen worden, jammer voor hem - maar we zijn dus benieuwd!
We hebben hem alleen nog maar in een heel klein voorstukje gezien, dus ik weet niet of hij kan zingen of niet
Maar hij valt af als de laatste 25 gekozen worden, jammer voor hem - maar we zijn dus benieuwd!
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Leuk zeg, wat is zijn naam? Ik zal er dan op letten.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hij heet Kevo (officieel Kevin) is een beetje lichtgekleurd en hij zingt met een Marokkaanse jongen - ze zijn heel even in de voorstukjes van Antwerpen geweest, dus we hopen dat we hem donderdag horen zingen. 
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

diene seut van m'n vorig werk doet ook weer mee ze, hij heeft ook met Idool meegedaan en was gestrand voor de laatste 10.
Piet
Piet
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Zo, gisteren de uitzending van donderdag gezien en daar was hij dus, bij het allerlaatste stel jongens dat gezongen heeft, hijzelf had een grijze trui aan en een jeans, zijn duet-partner had een wit hemd aan.
Hij stond daarna nog uitgebreid met zijn vriendin rond te zwieren.
Hij stond daarna nog uitgebreid met zijn vriendin rond te zwieren.
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik heb 'm gezien ja, hij deed dat niet slecht!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hij kan inderdaad wel zingen, het enige probleem is dat zijn stem niet voor alle genres geschikt is, en dat is natuurlijk wel jammer voor hem.
Maar hij hoeft zich zeker niet te schamen vind ik, als we zien wat voor vlees er verder nog in de kuip was.
Maar hij hoeft zich zeker niet te schamen vind ik, als we zien wat voor vlees er verder nog in de kuip was.
0 x