Wie wordt de man van Phaedra?
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Wie wordt de man van Phaedra?
Nog iemand die alle afleveringen gezien heeft en benieuwd is naar wie het vanavond eindelijk zal worden??
Ik moet zeggen, Phaedra valt veel beter mee dan ik had verwacht.
Mijn favoriete man voor haar ligt er wel al even uit, dat was die alternatieveling, Christophe.
Ik moet zeggen, Phaedra valt veel beter mee dan ik had verwacht.
Mijn favoriete man voor haar ligt er wel al even uit, dat was die alternatieveling, Christophe.
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Wie wordt de man van Phaedra?
ik heb in het begin een aantal afleveringen gezien, maar Heroes krijgt toch voorrang hoor!
Zeker omdat Phaedra mij helemaal niet meeviel
Zeker omdat Phaedra mij helemaal niet meeviel
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ik heb het af en toe gezien.
Vind het raar dat die Stefan in de finale zit eigenlijk...dus van de twee overblijvers gok ik op Pascal....
Maar ik vind dat Phaedra heel afstandelijk over komt, en het zal sowieso niet aflopen zoals bij Wendy denk ik,ze zal op reis gaan met haar man,maar een relatie zie ik haar met geen van die twee overblijvers beginnen....
Vond Christophe ook de tofste, hoewel hij niet bij Phaedra past.
Vind het raar dat die Stefan in de finale zit eigenlijk...dus van de twee overblijvers gok ik op Pascal....
Maar ik vind dat Phaedra heel afstandelijk over komt, en het zal sowieso niet aflopen zoals bij Wendy denk ik,ze zal op reis gaan met haar man,maar een relatie zie ik haar met geen van die twee overblijvers beginnen....
Vond Christophe ook de tofste, hoewel hij niet bij Phaedra past.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
yup, kan ik inkomen. Iemand die vegetariër is en een eigen merk heeft voor dierenverzorgingsproducten en dan met z'n kop gaat poseren voor pelsenland. En dan gaat beweren dat die dieren, waarvan ze hun fraksje aanprijst, toch sowieso voor voeding gebruikt worden. 'k weet niet....hiervoor moet je toch een ferme krak in je bovenkamer hebben ! Ofwel heel naïef zijn of grote honger hebben ..kan ook !
Dus daarom kijk ik niet naar het programma. Vind het een beetje te hypocriet. In hoeverre kan ze nog als geloofwaardig overkomen....
Dus daarom kijk ik niet naar het programma. Vind het een beetje te hypocriet. In hoeverre kan ze nog als geloofwaardig overkomen....
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
*Ikke*
- Nog geen rang
Ik denk dat het Pascal zal worden.
"Goed" dat Jan er net voor de finale uit gestemd is, altijd die cadeautjes..
Voor Phaedra zal het wel tof geweest zijn om elke dag verrast te worden, maar bij mij kwam hij over als een slijmbal. Maarja, het is televisie hé. Misschien is hij in het 'echte' leven een heel ander persoon dan dat ze hem hebben laten zien op tv.
Van mij mocht Koen winnen. Hij gaf zijn date met Phaedra af omdat hij er al eentje gehad had en omdat er nog personen waren die er nog geen gehad hadden. Spijtig dat dit zo slecht onthaald is door de raadgevers enz.. ik vond het juist heel lief van hem en hij deed het toch gewoon om iemand anders ook een date te gunnen ?
"Goed" dat Jan er net voor de finale uit gestemd is, altijd die cadeautjes..
Van mij mocht Koen winnen. Hij gaf zijn date met Phaedra af omdat hij er al eentje gehad had en omdat er nog personen waren die er nog geen gehad hadden. Spijtig dat dit zo slecht onthaald is door de raadgevers enz.. ik vond het juist heel lief van hem en hij deed het toch gewoon om iemand anders ook een date te gunnen ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ja, maar je goeie manieren tonen, is volgens de 'raadgevers' dan weer het bewijs dat het je niet interesseert!
Alles moet en zal om 'fantastische' Phaedra draaien - ik herinner mij de aflevering waar ze in de persoonlijke spullen van de mannen zaten te neuzen, en waar die 'advocaat' (zou hij dat echt zijn?
) een foto van Phaedra in lingerie vond op het nachtkastje (of zoiets) van Marnik - die man werd meteen als sexmaniak afgeschilderd, terwijl het wel zijn eigen poulainke was dat daar in haar ondergoed stond!
Maar wel meteen een oordeel klaar over Marnik, terwijl hij even vergeet dat Phaedra zo wel jarenlang haar brood verdiend heeft - het waren lang niet altijd leren frakskes - soms was er ook bloot bij (dat mag gezien worden, daar niet van) maar die advocaat doet precies of ze is een heilige.
Maar ja, dat zal zijn om haar te 'beschermen' natuurlijk
Alles moet en zal om 'fantastische' Phaedra draaien - ik herinner mij de aflevering waar ze in de persoonlijke spullen van de mannen zaten te neuzen, en waar die 'advocaat' (zou hij dat echt zijn?
Maar wel meteen een oordeel klaar over Marnik, terwijl hij even vergeet dat Phaedra zo wel jarenlang haar brood verdiend heeft - het waren lang niet altijd leren frakskes - soms was er ook bloot bij (dat mag gezien worden, daar niet van) maar die advocaat doet precies of ze is een heilige.
Maar ja, dat zal zijn om haar te 'beschermen' natuurlijk
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ze aarzelt te veel tussen de twee dus volgens mij zijn er niet echt uitgesproken gevoelens voor iemand en zal het inderdaad niets worden.
Ik heb ergens gehoord dat ze eigenlijk maar 8 geschikte kandidaten konden vinden en dat ze voor de rest zelf mannen hebben gevraagd om mee te doen maar of het klopt dat weet ik natuurlijk niet.
Persoonlijk vind ik Pascal nog steeds erg afstandelijk en hij komt me een beetje vreemd over in zijn manier van doen dus ik heb toch een lichte voorkeur voor Stefan.
Ik heb ergens gehoord dat ze eigenlijk maar 8 geschikte kandidaten konden vinden en dat ze voor de rest zelf mannen hebben gevraagd om mee te doen maar of het klopt dat weet ik natuurlijk niet.
Persoonlijk vind ik Pascal nog steeds erg afstandelijk en hij komt me een beetje vreemd over in zijn manier van doen dus ik heb toch een lichte voorkeur voor Stefan.
Laatst gewijzigd door linda op ma 31 mar 2008, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ik heb niet gekeken naar het programma maar ik herinner me dat Phaedra te gast was in De Laatste Show en Frieda zei dat er 700 inschrijvingen waren en dat Phaedra haar direct verbeterde van "het zijn er wel 800 hè"

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ja maar het ging om "geschikte" kandidaten hé. Enfin, mijn favoriet Stefan ligt er dus ook uit. Nu afwachten of het wat geworden is met Pascal ...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik vind het onbegrijpelijk dat zoveel mannen zich zo v erlagen om aan zoiets mee te doen en dan voor zo'n vrouw waar niets echts aan is. Ik denk dat die mannen gewoon een flink bedrag krijgen om mee te helpen een "mooi" programma te maken. Dat lijkt me de enige aanvaardbare reden om als man aan zoiets mee te doen. Wie is er anders zo gek om in een televisieprogramma samen met een aantal andere mannen "mee te dingen naar de hand van een vrouw".
Ongelofelijk!
Ongelofelijk!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Er zijn genoeg mensen die op tv willen komen, al is het maar om zichzelf belachelijk te maken.
Met wat succes krijgen ze zo meer modellenwerk, mogen ze presenteren, komen ze in de boekskes, mogen ze een crappy single opnemen...
Met wat succes krijgen ze zo meer modellenwerk, mogen ze presenteren, komen ze in de boekskes, mogen ze een crappy single opnemen...
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Phaedra Hoste is toch een knappe vrouw zeker???
Over den inhoud kan ik mij ni echt uitspreken aangezien ik haar niet ken!
Over den inhoud kan ik mij ni echt uitspreken aangezien ik haar niet ken!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Je kan wel goed zien dat haar neus gecorrigeerd is.
Voor een 'topmodel' wordt ze wel wat oud, ze zal andere manieren moeten vinden om in de belangstelling te blijven, net zoals Wendy VW.
Over haar intelligentie (?) laat ik me niet uit.
Ze heeft zich wel onsterfelijk belachelijk gemaakt bij de echte vegetariers door voor Pelsland te werken.
Voor een 'topmodel' wordt ze wel wat oud, ze zal andere manieren moeten vinden om in de belangstelling te blijven, net zoals Wendy VW.
Over haar intelligentie (?) laat ik me niet uit.
Ze heeft zich wel onsterfelijk belachelijk gemaakt bij de echte vegetariers door voor Pelsland te werken.
0 x
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Er was precies wel een klik met haar en Pascal op reis. Benieuwd of het iets geworden zal zijn. Persoonlijk viel ze me ook wel wat tegen: een arm zwerfkatje gaat ze melk geven maar die aapjes die heel de dag trucjes moeten doen en aan een kort touwtje worden vastgehouden dat vond ze geestig, of een dromedaris met hun gewicht zien sleuren dat vindt ze ook kunnen. Amai, grote dierenvriend 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
ik heb het niet meer gevolgd, vind Heroes toch nog net iets interessanter dan Phaedra
maar zelfs een zwerfkatje melk geven is bijna mishandeling: dat beestje heeft daar gegarandeerd een paar dagen diarree van!
maar zelfs een zwerfkatje melk geven is bijna mishandeling: dat beestje heeft daar gegarandeerd een paar dagen diarree van!
0 x