Cois

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Cois

Bericht door frank »

ze lijkt me zelfs even oud te zijn als Bettina Geysen, en die is nog maar 38 jaar.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mijn ma, die Thuis ook volgt, schatte haar ook 51.

Gisteren een date gehad met een vrouw van 42, die zag er 100 x beter uit.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

dat is nu maar gewoon een kwestie van smaak hè

Ik moet niet van Julia weten maar dan te zien hoe gelukkig Cois nu is vind ik het wel goed dat ze meedoet. Ze lijkt me eigenlijk wel een hele lieve :) (oud of niet oud :P )
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:dat is nu maar gewoon een kwestie van smaak hè

Ik moet niet van Julia weten maar dan te zien hoe gelukkig Cois nu is vind ik het wel goed dat ze meedoet. Ze lijkt me eigenlijk wel een hele lieve :) (oud of niet oud :P )
Bij mij is dat ook het geval. Alleen daarom mag ze blijven! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind het wel erg voor Cois. Tis zo'ne brave sloef en iedereen profiteert van hem (Mo, Waldek, Julia+dochters,)
En dan Frank die zo doet tegen hem, ocharme ik zou hem zo ene dikke knuffel willen geven als ik hem bezig zie :(

:!: En dan in de voorstukjes van volgende week ivm Paulien :cry:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik vind het wel erg voor Cois. Tis zo'ne brave sloef en iedereen profiteert van hem (Mo, Waldek, Julia+dochters,)
En dan Frank die zo doet tegen hem, ocharme ik zou hem zo ene dikke knuffel willen geven als ik hem bezig zie :(

Daar sluit ik me helemaal bij aan... Echt sneu hoe iedereen met hem om gaat :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef:
Mieke schreef:Ik vind het wel erg voor Cois. Tis zo'ne brave sloef en iedereen profiteert van hem (Mo, Waldek, Julia+dochters,)

en vanaf morgen wordt het precies nog een stukje erger want door dat aanbod dat Frank krijgt is cois natuurlijk de pineut, tenzij hij zich ook laat omscholen tot taxichauffeur. :)
0 x
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

frank schreef:
Christel schreef:

en vanaf morgen wordt het precies nog een stukje erger want door dat aanbod dat Frank krijgt is cois natuurlijk de pineut, tenzij hij zich ook laat omscholen tot taxichauffeur. :)
Uhu, die cd van Frans Bauer vond ik trouwens ook zo grappig... Echt zo typisch Cois e! :D En dan Katrien die daar maar vies aan het kijken was, omdat Cois het een goed en mooi cadeau vond! :D :!: Wel ik denk dat dat wel waar zal zijn dat Cois zich gaat laten omscholen tot taxichauffeur, aangezien op de foto's van de slotaflevering van Thuis Cois te zien was als Chauffeur, grappig wel, met dat petje! :D :!:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

manon schreef: Uhu, die cd van Frans Bauer vond ik trouwens ook zo grappig... Echt zo typisch Cois e! :D
De vraag is dan ook of ze die CD niet gegeven heeft om Cois toch niet een beke voor schut te zetten want kan me nu niet inbeelden dat Paulien die CD anders zou kopen voor zichzelf. :)
0 x
Be there at ten.
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Dat denk ik niet. Het is niet omdat je voor iemand iets koopt waar je zelf niet naar luistert, dat je die andere ermee belachelijk wilt maken ofzo. (Ik heb mijn moeder ook al wel eens een cd gegeven, die totaal mijn ding niet is :wink: )
Misschien wel, zoals haar zus zei, dat het gewoon het eerste was dat ze zag.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amber schreef:Dat denk ik niet. Het is niet omdat je voor iemand iets koopt waar je zelf niet naar luistert, dat je die andere ermee belachelijk wilt maken ofzo. (Ik heb mijn moeder ook al wel eens een cd gegeven, die totaal mijn ding niet is :wink: )
Ze zal er inderdaad vast niet lang naar gezocht hebben ofzo, maar hem ermee belachelijk maken lijkt me ook niet echt haar bedoeling... Maar dan nog; eigenlijk heeft Cois zijn eigen cd betaald. :roll: Niet bepaald fijngevoelig van haar als je 't mij vraagt :evil:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, niet meteen fijngevoelig, maar ze had blijkbaar geen verhaal klaar toen ze de fiets in de gang had gezet - ik had de indruk dat ze dat Ebay-verhaal er zomaar ter plekke bij verzonnen heeft, en misschien had ze niet verwacht dat Cois dan meteen ging vragen wat ze er dan voor betaald had?
Ik denk niet dat het allemaal kwaad bedoeld is :wink:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

satine schreef:Nee, niet meteen fijngevoelig, maar ze had blijkbaar geen verhaal klaar toen ze de fiets in de gang had gezet - ik had de indruk dat ze dat Ebay-verhaal er zomaar ter plekke bij verzonnen heeft, en misschien had ze niet verwacht dat Cois dan meteen ging vragen wat ze er dan voor betaald had?
Neen, dat denk ik ook niet. En inderdaad dat verhaal leek wel ter plekke verzonnen! Denk ook niet dat Paulien Cois belachelijk wil maken. Die cd dat was volgens mij ook gemeend, niet direct iets voor haar, maar iets dat Cois goed/leuk vindt... En misschien ook wel een koopje :D
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef:
Amber schreef:Dat denk ik niet. Het is niet omdat je voor iemand iets koopt waar je zelf niet naar luistert, dat je die andere ermee belachelijk wilt maken ofzo. (Ik heb mijn moeder ook al wel eens een cd gegeven, die totaal mijn ding niet is :wink: )
Ze zal er inderdaad vast niet lang naar gezocht hebben ofzo, maar hem ermee belachelijk maken lijkt me ook niet echt haar bedoeling... Maar dan nog; eigenlijk heeft Cois zijn eigen cd betaald. :roll: Niet bepaald fijngevoelig van haar als je 't mij vraagt :evil:
Belachelijk maken is misschien slecht uitgedrukt. Ze zal wellicht gedacht hebben dat het typisch iets was voor Cois om dan meteen ook ns te zien hoe hij erop zou reageren. :)
enfin, ik zou toch nooit zomaar een CD kopen voor iemand die ik zelf afschuwelijk vind. :)
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Nee, niet meteen fijngevoelig, maar ze had blijkbaar geen verhaal klaar toen ze de fiets in de gang had gezet - ik had de indruk dat ze dat Ebay-verhaal er zomaar ter plekke bij verzonnen heeft, en misschien had ze niet verwacht dat Cois dan meteen ging vragen wat ze er dan voor betaald had?
Nee, op die manier valt het nog wel mee... Zou heel goed kunnen inderdaad :)

Wel grappig overigens dat Julia gelijk door had dat er iets niet in de haak was vond ik. :lol:
0 x
Gesloten