Hij is niet eens gaan kijken naar het huis vooraleer hij het kocht. Oké hij weet wel hoe het uit ziet maar na jaren leeg te staan, wil iemand normaal gezien toch de staat eens checken

Kinderachtige Mo

dat vind ik ook wel - hij is er altijd zo trots op dat Simonne en Frank 'hem koud laten' maar toch wil hij wraak nemen....Mieke schreef:Nogal belachelijk dat Mo een huis koopt gewoon om Frank een hak te zetten.
Hij is niet eens gaan kijken naar het huis vooraleer hij het kocht. Oké hij weet wel hoe het uit ziet maar na jaren leeg te staan, wil iemand normaal gezien toch de staat eens checken![]()
Kinderachtige Mo
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer vooral. Ik vond Mo altijd een heel rustig en verstandig personage, en dat vond ik juist heel prettig aan hem. Maar hij laat zich nu inderdaad wel serieus kennen door dat huis te kopen! Ergens vind ik het niet echt bij hem passen...satine schreef:dat vind ik ook wel - hij is er altijd zo trots op dat Simonne en Frank 'hem koud laten' maar toch wil hij wraak nemen....Mieke schreef:Nogal belachelijk dat Mo een huis koopt gewoon om Frank een hak te zetten.
Hij is niet eens gaan kijken naar het huis vooraleer hij het kocht. Oké hij weet wel hoe het uit ziet maar na jaren leeg te staan, wil iemand normaal gezien toch de staat eens checken![]()
Kinderachtige Mo![]()
langs de andere kant, Mo als rentenier in een kamertje van Ter Smissen is nu ook niet bepaald een spannende verhaallijn![]()
maar ik weet niet of ik wel zo'n overdosis ruzieënde Frank en Mo wil.
dat laatste zou mij verwonderen - ik denk dat Leo ondertussen wel weet dat het bewijs van Frank niet blanco is - het is 'in de privé' niet verplicht om een blanco bewijs binnen te brengen he - je baas beslist of hij je aanneemt of niet.johan1969 schreef:2 thoughts :
- volgens mij gaat de zaak van Mo op de fles wegens gebrek aan managercapaciteiten.
- t zou me niet verwonderen moest Mo ervoor zorgen dat Frank afgedankt wordt (aangeven dat hij geen blanco bewijs van goed gedrag en zeden heeft)
Daar kan ie wel rekenen op de hulp van z'n dochter en r clown.johan1969 schreef:- volgens mij gaat de zaak van Mo op de fles wegens gebrek aan managercapaciteiten.
Ik vond dat voor de verstandige Mo een behoorlijk kinderachtige uitspraak!satine schreef:ik vond zijn 'Dag Buurman' anders behoorlijk sarcastisch gisteren...frank schreef: enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren.
mja, Frank was daags ervoor ook niet bepaald lief tegen Mo, dus hij mocht ook wel ns triomferen.satine schreef:ik vond zijn 'Dag Buurman' anders behoorlijk sarcastisch gisteren...frank schreef: enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren.
het is toch een pand ?johan1969 schreef:Het woordje 'pand' komt wel stilaan mijn strot uit.
Kunnen ze niet gewoon 'huis' of 'gebouw' zeggen ?
nee, helemaal niet, Frank is zeker geen heilige!frank schreef:mja, Frank was daags ervoor ook niet bepaald lief tegen Mo, dus hij mocht ook wel ns triomferen.satine schreef:ik vond zijn 'Dag Buurman' anders behoorlijk sarcastisch gisteren...frank schreef: enfin, ik neem aan dat Mo dus niet speciaal daar iets wil beginnen om Frank te treiteren.
enfin, Mo is nu misschien niet echt m'n favoriete personage, maar ik vind nu ook niet dat we van Frank een heilige moeten gaan maken en alles vanuit zijn standpunt te gaan bekijken.