Denk niet dat we er al vanaf zijn.maurice schreef:Is Victor er nu voorgoed uit sinds dinsdag???? (srry voor de Victor-fans, wishfull thinking) (Hoewel ik de acteur in kwestie goed vind, deze rol zorgde er enkel voor dat we nog meer de zaagplaat van Jenny te horen kregen)
Victor
-
frank
- Poster rang 4

Re: Victor
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Denk niet dat het Cécile-verhaal al afgerond is. Volgens mij is het een gelijkaardige verhaallijn als destijds met Waldek en Rosa.Willy Crevits schreef:victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Hoe bedoel je?frank schreef:Denk niet dat het Cécile-verhaal al afgerond is. Volgens mij is het een gelijkaardige verhaallijn als destijds met Waldek en Rosa.Willy Crevits schreef:victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Welja, het duurde toch eventjes vooraleer het volledig koek en ei was ook al omdat Waldek toen veel aan het liegen was (oa over z'n zus).Jana_tje schreef:Hoe bedoel je?frank schreef:Denk niet dat het Cécile-verhaal al afgerond is. Volgens mij is het een gelijkaardige verhaallijn als destijds met Waldek en Rosa.Willy Crevits schreef:victor blijft meedraaien, maar dat verhaal met die marleen was ook snel afgerond, dus mss met die cécile ook ? er zullen nog wel "lijken" uit de kast vallen zeker met zijn gevangenisverleden ?
Maar t lijkt er nu wel op dat Victor definitief uit Thuis gaat verdwijnen na dat laatste gesprekje met Jenny.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.