Sam

Gesloten
de_moo
Nog geen rang

Re: Sam

Bericht door de_moo »

Christel schreef: Als het nu al eens betaald personeel zou zijn, dat zou het in elk geval al wat makkelijker maken denk ik. Maar dan nog betwijfel ik of hij zoiets wel aan kan... :)
Eigenlijk gaat het meer om de manier waarop hij met de familie omgaat. Dat Sonja (die gratis werkt) een dagje vrijneemt om haar dochter naar haar driemaandelijkse evaluatie te brengen schiet bij Sam in het verkeerde keelgat. Uh? Waarom zoekt hij geen geschikt personeel in plaats van te profiteren van zijn (schoon)familie? Het is nu al niet meer "even uit de nood helpen", die interims slepen al maanden aan...

Dan het personeel. De manier waarop hij het probleem van Daisy een tijdje geleden aanpakte was idem dito. En de manier waarop hij deed tegen Femke ("ga gij maar de kleedkamers kuisen he meiske") getuigde ook al van weinig tact. Erger wordt het wanneer hij zomaar zijn werk laat vallen als zijn zusje toevallig binnenstruint met een probleempje. Ben allesbehalve een fan van Dorien, maar in dit geval had ze wel een punt: Sam had toch wel een beetje tactvoller kunnen zijn, hij was gewoon die afspraak vergeten!!!

Nee, Sam is duidelijk niet geschikt voor de job.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Wat ik ook zo dom vind van Sam is dat hij steeds zegt dat hij nog geen personeel gevonden heeft, maar er gewoon nog niet naar gezocht heeft... Hij zal het waarschijnlijk 'te druk' gehad hebben om personeel te zoeken... Phuh! Inderdaad, dit is geen geschikte job voor Sam! :twisted:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

toch werkt er daar niet minder personeel dan vroeger: martine en sonja helpen, daisy, julia, sam werkt zelf ook mee, sofie hielp ook nog een tijdje mee en bruce werkt er toch ook nog?? heb nooit iets gehoord van ontslag
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Willy Crevits schreef:toch werkt er daar niet minder personeel dan vroeger: martine en sonja helpen, daisy, julia, sam werkt zelf ook mee, sofie hielp ook nog een tijdje mee en bruce werkt er toch ook nog?? heb nooit iets gehoord van ontslag
De "Broes" heb ik daar toch al een tijdje niet meer gezien. Misschien heeft die ergens tijdens de zomermaanden z'n ontslag ingediend ?
Maar idd wel opmerkelijk >> Eva werd vervangen door Martine, Sonja, Dorien en Julia en ze lijken het werk toch niet aan te kunnen. Was Eva dan zo'n supervrouw ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
Willy Crevits schreef:toch werkt er daar niet minder personeel dan vroeger: martine en sonja helpen, daisy, julia, sam werkt zelf ook mee, sofie hielp ook nog een tijdje mee en bruce werkt er toch ook nog?? heb nooit iets gehoord van ontslag
De "Broes" heb ik daar toch al een tijdje niet meer gezien. Misschien heeft die ergens tijdens de zomermaanden z'n ontslag ingediend ?
Maar idd wel opmerkelijk >> Eva werd vervangen door Martine, Sonja, Dorien en Julia en ze lijken het werk toch niet aan te kunnen. Was Eva dan zo'n supervrouw ? :)
Blijkbaar! :P
Wel grappig om die opsomming hier zo te zien... Ik had er eigenlijk niet eens zo bij stilgestaan, maar het klopt wel idd. En ik kan me toch niet voorstellen dat de Fit&Fun er in die paar maanden tijd zoveel klanten heeft bijgekregen.. :? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Bruce heeft toch nooit echt achter den toog gestaan? Die loopt daar zogezegd nog wel ergens rond om lessen te geven, denk ik.

't Is niet alleen Eva die vervangen is, maar ook Werner en Femke.
Er werkt inderdaad meer volk dan vroeger, maar je moet ook kijken wie, ze zijn niet echt allemaal volwaardige krachten: Martine zal toch niet fulltime daar rondlopen met haar job op school, Sonja lijkt me niet echt de grootste hulp en Dorien kan niet zoveel doen door haar handicap.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Amber schreef:Bruce heeft toch nooit echt achter den toog gestaan? Die loopt daar zogezegd nog wel ergens rond om lessen te geven, denk ik.

't Is niet alleen Eva die vervangen is, maar ook Werner en Femke.
Er werkt inderdaad meer volk dan vroeger, maar je moet ook kijken wie, ze zijn niet echt allemaal volwaardige krachten: Martine zal toch niet fulltime daar rondlopen met haar job op school, Sonja lijkt me niet echt de grootste hulp en Dorien kan niet zoveel doen door haar handicap.
Uhu, denk dat ook wel! En misschien is er nu wel een beetje meer volk in F&F omdat het verbouwd is en dus ook toegankelijk voor mindervaliden, ondanks ik er daar nog maar 1 gezien heb...
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Dorien doet de boekhouding, dat deed Werner zelf vroeger.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Sam toonde vandaag weer heel veel tact. Dorien komt binnen met een gezicht tot op de grond en haar moeder ook en wat zegt Sam: En geslaagd met grote onderscheiding!? Hoe idioot kan je zijn, zelf moesten hun gezichten geen donderwolken geweest zijn dan nog was het heel dom om zo naar het gesprek te polsen. Het kan altijd minder positief tot zelf negatief geweest zijn en dan is zo'n onthaal wel het minste wat je nodig hebt! Helemaal fout Sam!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Sam is een ei'ke met een lelijke trui :x
En hopelijk geeft Ann hem morgen een stamp onder z'n gat :twisted:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Yep, je zag Ann al denken 'al dat geruzie onder t personeel is niet goed voor de zaak'.

Er moeten knopen doorgehakt worden !
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

johan1969 schreef:Yep, je zag Ann al denken 'al dat geruzie onder t personeel is niet goed voor de zaak'.

Er moeten knopen doorgehakt worden !
En liefst zo snel mogelijk! :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Was dat alles dat hij te horen kreeg van Ann :shock: booooeeeeee ik wil spectakel :boo: :(
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Was dat alles dat hij te horen kreeg van Ann :shock: booooeeeeee ik wil spectakel :boo: :(
Ja, wel ik dacht het ook! Ik had zoiets van en dit was het ? Zo gaat Sammeke zijn lesje nooit leren e! :x Het was precies of het kon Ann niet veel schelen...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het kan haar wel schelen maar Ann is gewoon veel te braaf. Ik kan de keren dat we Ann al kwaad gezien hebben op één hand tellen denk ik hoor :)
0 x
Gesloten