maar ik begrijp niet hoe die zaak kan blijven bestaan, ze doen er niks dan ruziemaken, en de Big Chief zit om de haverklap gewichtig te doen in zijn privé-vertrekje - 't wordt tijd dat Ann eens orde op zaken komt stellen.....
Inderdaad.. Een bende kleuters is er niks bij! Net als gisteren met dat kasverschil van €80,- , het enige waar de 2 dames zich druk om maakten was wiens schuld het was en wie wat hoort te doen, daar kwam het eigenlijk op neer...satine schreef:dat zijn problemen voor Ronny Daelman, niet voor Sam![]()
![]()
maar ik begrijp niet hoe die zaak kan blijven bestaan, ze doen er niks dan ruziemaken, en de Big Chief zit om de haverklap gewichtig te doen in zijn privé-vertrekje - 't wordt tijd dat Ann eens orde op zaken komt stellen.....
Ik denk niet dat Ronny Daelman daar iets over in te brengen heeft welke kleren hij moet dragen in Thuis.satine schreef:dat zijn problemen voor Ronny Daelman, niet voor Sam![]()
![]()
Ja, Ann mag dringend eens orde op zaken komen stellen! En inderdaad, Sam, iedereen commanderen en zelf gewoon wat rondlopen en als de familie eens binnenspringt een babbel met hen slaan... Wat Martine en Sonja betreft, inderdaad, ze zouden beter eens gewoon hun werk doen zonder elkaar de hele tijd vanalles te verwijten. Zeuren over wie zijn schuld het tekort in de kas was, is geen oplossing. Ze zouden beter eens nadenken over het feit hoe ze dat gaan oplossen en voorkomen. Ik vind ook dat Martine haar veel te mooi voelt om te kuisen, ookal heeft zij het meest ervaring, achter een toog staan kan iedereen, zeker als je het al een tijdje gedaan hebt en Sonja heeft toch al een tijdje geholpen in F&F.Christel schreef:Inderdaad.. Een bende kleuters is er niks bij! Net als gisteren met dat kasverschil van €80,- , het enige waar de 2 dames zich druk om maakten was wiens schuld het was en wie wat hoort te doen, daar kwam het eigenlijk op neer...satine schreef:dat zijn problemen voor Ronny Daelman, niet voor Sam![]()
![]()
maar ik begrijp niet hoe die zaak kan blijven bestaan, ze doen er niks dan ruziemaken, en de Big Chief zit om de haverklap gewichtig te doen in zijn privé-vertrekje - 't wordt tijd dat Ann eens orde op zaken komt stellen.....![]()
En Sam is vooral goed in bevelen uitdelen, maar kijkt er vervolgens niet eens echt naar of deze wel uitgevoerd worden. Echt een puinhoop! Hij moet wat zeggen van Femke..![]()
Ann mag wel voortmaken, want heel lang zal dit zo niet meer duren denk ik! (ook gelet op hoe ze met de klanten omgaan, want dat kan ook stukken beter)
Ja, goed idee! Alhoewel, dan zou Sammeke weer het sukkeltje zijn en het slachtoffer uithangen, nog meer aandacht krijgen en dus nog verwender worden! In dat opzicht dan liever niet!Bomanza schreef:Als we nu met het forum ne keer zouden samenleggen om de mannen van Steurs op Sammeke-dikkenek af te sturen en hem ook eens met de Frank-Bomans-massage lieten kennismaken?
Mijn gedacht, goe gedacht!
Weet je wat? Vaneerstekeer liquideren. Dan zijde in twee weken van het Sammekegezaag af!manon schreef:Ja, goed idee! Alhoewel, dan zou Sammeke weer het sukkeltje zijn en het slachtoffer uithangen, nog meer aandacht krijgen en dus nog verwender worden! In dat opzicht dan liever niet!Bomanza schreef:Als we nu met het forum ne keer zouden samenleggen om de mannen van Steurs op Sammeke-dikkenek af te sturen en hem ook eens met de Frank-Bomans-massage lieten kennismaken?
Mijn gedacht, goe gedacht!
Daar ben ik alweer veel meer mee akkoord!maurice schreef:Weet je wat? Vaneerstekeer liquideren. Dan zijde in twee weken van het Sammekegezaag af!manon schreef:Ja, goed idee! Alhoewel, dan zou Sammeke weer het sukkeltje zijn en het slachtoffer uithangen, nog meer aandacht krijgen en dus nog verwender worden! In dat opzicht dan liever niet!Bomanza schreef:Als we nu met het forum ne keer zouden samenleggen om de mannen van Steurs op Sammeke-dikkenek af te sturen en hem ook eens met de Frank-Bomans-massage lieten kennismaken?
Mijn gedacht, goe gedacht!Een week rouwen en gezaag over hoe jong hij nog was, en een week begrafenis, Martine die instort en Eric die een driedubbele hardinfarct krijgt. En niet te vergeten Sofieke, die troost gaat zoeken bij Rudi
Inderdaad... Ik ben het helemaal eens met het feit dat Sam niet goed is in leiding geven en delegeren enzo. Van de andere kant lijkt me dat zowieso niet te doen nu omdat het inderdaad de beide moeders zijn (het is altijd moeilijk om familie te "commanderen" omdat er toch bepaalde grenzen tussen "werkgever" en "personeel" wegvallen) die daar dan ook nog eens gratis werken. Eigenlijk is Sam dan al uitgepraat... Als het nu al eens betaald personeel zou zijn, dat zou het in elk geval al wat makkelijker maken denk ik. Maar dan nog betwijfel ik of hij zoiets wel aan kan...frank schreef:Altijd moeilijk natuurlijk om je moeder als gratis personeel in de zaak te betrekken.En als je toekomstige schoonmoeder er dan ook nog gratis werkt maakt dat het er ook niet beter op.