Katarakt
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Re: Katarakt
vind ik ook, manon, tweede serie lijkt me ook niet veel te worden, frank kan zich maar 1 keer ophangen en die vader maar 1 keer sterven.. ze gaat toch niet heel die reeks op zoek naar haar echte vader??? pfft..
0 x
-
frank
- Poster rang 4

de broer van frank kan zich ook nog ophangen natuurlijk.Willy Crevits schreef:frank kan zich maar 1 keer ophangen
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
manon
- Poster rang 1

Ja, nadat hun kindje dat ze geadopteerd hadden ook overleden is en zijn vrouw kanker heeft ofzo...frank schreef:de broer van frank kan zich ook nog ophangen natuurlijk.Willy Crevits schreef:frank kan zich maar 1 keer ophangen
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
robmolle
- Nog geen rang
En een af-aan relatie met Ben moeten ze ook niet een volledig tweede seizoen rekken hoor!
Ik vermoed wel dat deze eerste reeks zal eindigen met een open einde zodat er inderdaad een tweede reeks kan komen. Als nu alles mooi afgerond is, wat gaan ze dan met die tweede reeks doen...
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik zo wild ben van het idee van nog een tweede seizoen...
Ik zie het weliswaar graag en vind het ideale zondagavondserie, maar voor mij moeten ze het niet gaan uitmelken!
Ik vermoed wel dat deze eerste reeks zal eindigen met een open einde zodat er inderdaad een tweede reeks kan komen. Als nu alles mooi afgerond is, wat gaan ze dan met die tweede reeks doen...
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik zo wild ben van het idee van nog een tweede seizoen...
Ik zie het weliswaar graag en vind het ideale zondagavondserie, maar voor mij moeten ze het niet gaan uitmelken!
0 x
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
Is dat bericht omtrent een tweede serie al ergens bevestigd ?
TV familie als enige bron nemen ...
TV familie als enige bron nemen ...
0 x
Never put a sock in a toaster
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

neen, ik denk dat dat zever is van die 2e serie
heb vandaag iets gelezen over fictie bij de VRT en er stond niets in over een 2e serie van Katarakt
wel een nieuwe opvolger voor Flikken en Kinderen van Dewindt.
heb vandaag iets gelezen over fictie bij de VRT en er stond niets in over een 2e serie van Katarakt
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Dat is goed, voorlopig toch, kan nog komen... Inderdaad, alles is nu mooi rond en uitmelken is ook geen goed idee... Flikken en KvDW, oke!Willy Crevits schreef:neen, ik denk dat dat zever is van die 2e serie
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Voila, ik had al van int gevoel dat het personage Ben nog op Jan uit Thuis zou beginnen lijken en voila: hij begint er alweer op los te meppen!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik heb Dirk Tuypens al eens in een andere serie gezien. Hij heeft gewoon een gezicht dat een soort sluimerende woede verbergt, altijd en overal. Iemand zei op het forum al eerder toen hij pas in Katarakt verscheen: ik verwacht, als ik hem zie, dat hij ieder moment in woede kan uitbarsten (of zoiets). Dat komt niet alleen door Thuis, denk ik. Natuurlijk een ideale acteur voor deze rol en voor zijn rol in Thuis.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

ja, dat is zo en omgekeerd ook, markske van de kampioenen in een serieuze rol, ik zou al plat liggen van het lachen van het idee alleen
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Ja, dat is zo! Maar ik denk dat het wel niet leuk is voor die acteurs dat die dan altijd met die bepaalde karaktereigenschap van hun personages vergeleken worden. Ik zou toch eerder allerlei andere rollen willen spelen dan steeds hetzelfde... Maar dat is dan weer mijn mening en we gaan off topic!Willy Crevits schreef:ja, dat is zo en omgekeerd ook, markske van de kampioenen in een serieuze rol, ik zou al plat liggen van het lachen van het idee alleen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Korte, maar heel mooie scène gisteren: Herman die een dansje doet met de kleine Zoë :love:
0 x
-
wiesjeu
- Nog geen rang
satine schreef:Korte, maar heel mooie scène gisteren: Herman die een dansje doet met de kleine Zoë :love:
Vond dit ook heel vertederend
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Stomme aflevering gisteren, dat heel halfbroer gedoe is gewoon belachelijk
blij dat het gedaan is
blij dat het gedaan is
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...