Odette

alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Odette

Bericht door alma »

satine schreef:Als je de onderschriften opzet (teletekst 888) dan wordt het 'Elvier' vertaald. :wink:
zoals in de goede oude traditie van Thuis waar ze de namen op z'n Vlaams schrijven (Lowie, Leontien,... 'k vind dat dus spuuglelijk he :? )
0 x
I think this line is mostly filler
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

alma schreef:
satine schreef:Als je de onderschriften opzet (teletekst 888) dan wordt het 'Elvier' vertaald. :wink:
zoals in de goede oude traditie van Thuis waar ze de namen op z'n Vlaams schrijven (Lowie, Leontien,... 'k vind dat dus spuuglelijk he :? )
Ja, dat is wel waar! Vroeger dacht ik altijd dat het Louis was en niet Lowie... En inderdaad, zo zijn er nog namen, uit respect voor de Nederlands taal misschien! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

manon schreef:
alma schreef:
Ja, dat is wel waar! Vroeger dacht ik altijd dat het Louis was en niet Lowie... En inderdaad, zo zijn er nog namen, uit respect voor de Nederlands taal misschien! :D
Door de schuld van Bourgeois tegenwoordig ook de taak van de VRT om het Vlaams meer te promoten. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Gaat Odette er voorgoed uit nu ze terug naar de walen gaat met Elvire?
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

maurice schreef:Gaat Odette er voorgoed uit nu ze terug naar de walen gaat met Elvire?
Langs de ene kant hoop ik van niet, vind Odette ook nog een aangenaam personage, maar langs de andere kant, zo een interessante verhaallijn ziet het er wel niet uit en Elvire ook niet! :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ja het is terug koek en ei met Geert en ze vertrekt terug :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ja het is terug koek en ei met Geert en ze vertrekt terug :lol:
Inderdaad, dat schiet lekker op! :lol:
Maar ik vraag me ook wel af of we haar nog gaan zien eigenlijk... Misschien nog af en toe ofzo, maar een hoofdrol zal het niet worden denk ik.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
Mieke schreef:Ja het is terug koek en ei met Geert en ze vertrekt terug :lol:
Inderdaad, dat schiet lekker op! :lol:
Maar ik vraag me ook wel af of we haar nog gaan zien eigenlijk... Misschien nog af en toe ofzo, maar een hoofdrol zal het niet worden denk ik.
Ja, denk dat ook! Zou dat een goede zaak vinden, geen hoofdrol en toch nog in thuis blijven! :D
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Allez, das allemaal rap bijgelegd he die jarenlange ruzies! Ik vind heel die verhaallijn Geert - Sandrine - Odette er wat over! Alleen ruzies zijn blijkbaar interessant in Thuis en als 2 mensen het bijleggen weet je gegarandeerd dat er eentje van sterft of naar het buitenland vertrekt!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Prieeltje schreef:Allez, das allemaal rap bijgelegd he die jarenlange ruzies! Ik vind heel die verhaallijn Geert - Sandrine - Odette er wat over! Alleen ruzies zijn blijkbaar interessant in Thuis en als 2 mensen het bijleggen weet je gegarandeerd dat er eentje van sterft of naar het buitenland vertrekt!
En dat alles is toch zoooo 'geloofwaardig', vind je niet?
0 x
Gesloten