De Bomansen
-
- Poster rang 1
Ja idd, ik ben er net achter gekomen dat dat inderdaad zo is... Staat ook vermeld onder topic "wat klopt er niet in thuis..."Amber schreef:Had Frank niet de autosleutels van Leontien mee? 'k Denk dat het haar auto is dat hij geleend heeft.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Re: De Bomansen
Ff een klein vraagje.
Ik heb es ergens gelezen of gehoord dat Frank en Leontien ook nog een relatie hebben gehad? Hoe zat dat dan? Was Leontien al met Luc getrouwd en Frank met Simonne of waren ze allebei vrijgezel? Tell me...
Ik heb es ergens gelezen of gehoord dat Frank en Leontien ook nog een relatie hebben gehad? Hoe zat dat dan? Was Leontien al met Luc getrouwd en Frank met Simonne of waren ze allebei vrijgezel? Tell me...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Frank en Leontien hebben al eens wat met elkaar gehad toen Frank nog getrouwd was met Jenny. Dit hebben ze echter nooit getoond, er werd alleen over gesproken toen Leontien in de serie kwam geloof ik. Jaren later, toen Frank al samen was met Simonne, heeft hij nog eens een one night stand gehad met Leontien. Ik meen zelfs dat dat daags voordat hij trouwde met Simonne gebeurt is, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...Jana_tje schreef:Ff een klein vraagje.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
-
- Poster rang 4
Luc begon over dat begraven zonder dat Frank er iets over gezegd had. En Frank was blijkbaar niet slim genoeg om daarop te reageren..
Waarom ontslaat hij Frank wel en Simonne niet

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Tja, het kan natuurlijk wettelijk niet heMieke schreef:Luc begon over dat begraven zonder dat Frank er iets over gezegd had. En Frank was blijkbaar niet slim genoeg om daarop te reageren..![]()
![]()

Ze was niet onwettig afwezig want frank himself had beslist dat ze een dagje verlof mocht nemen.
Gelukkig weet iedereen - inclusief marie en luc

Tja, qua onrealistisch scenario slaat dit wel echt alles.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
-
- Poster rang 4
Ik vind het wel tof en realistisch dat ze Simonne in een Callcenter gaan laten werken; want dat zoeken ze echt veel. (benieuw hoe lang het duurt
)
En dat is niet fijn, ik heb dat ook eventjes gedaan en das dus echt mensen lastigvallen met enquetes en goedkopere gsmabonnementen hè

En dat is niet fijn, ik heb dat ook eventjes gedaan en das dus echt mensen lastigvallen met enquetes en goedkopere gsmabonnementen hè

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik had zojuist nog een meisje aan de telefoon voor de een of andere boekenclub, en die moest nog even nakijken voor welk bedrijf ze precies aan het bellen was..Mieke schreef:Ik vind het wel tof en realistisch dat ze Simonne in een Callcenter gaan laten werken; want dat zoeken ze echt veel. (benieuw hoe lang het duurt)

En dat van Simonne volgens mij ook niet, want die vond er gisteren blijkbaar na de 1e dag al niet veel aan.. Inderdaad wel realistisch, en ik ben ook wel benieuwd hoe lang ze het volhoudt..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Ik denk niet langChristel schreef: En dat van Simonne volgens mij ook niet, want die vond er gisteren blijkbaar na de 1e dag al niet veel aan.. Inderdaad wel realistisch, en ik ben ook wel benieuwd hoe lang ze het volhoudt..

Ik ben vooral benieuwd waar Cois, Mo en Waldek gaan werken als MarieDesign failliet zou gaan..
0 x
-
- Poster rang 1
Ja, hoop ook zoiets in die aard, en inderdaad zo'n job lijkt mij ook erg frustrerend... En die drie vinden zeker iets!Mieke schreef:Ik denk niet langChristel schreef: En dat van Simonne volgens mij ook niet, want die vond er gisteren blijkbaar na de 1e dag al niet veel aan.. Inderdaad wel realistisch, en ik ben ook wel benieuwd hoe lang ze het volhoudt..Hopelijk kan de rijke stiefpapa iets doen voor haar
![]()
Ik ben vooral benieuwd waar Cois, Mo en Waldek gaan werken als MarieDesign failliet zou gaan..

0 x
-
- Poster rang 4
Allez jong, ik dacht eerst 'gaat die zat naar een sollicitatie'
en dan 'ahja hij gaat gewoon ni'

en dan 'ahja hij gaat gewoon ni'

0 x
-
- Poster rang 1
Ja, als dat weer niet typisch is... Hij heeft dan weer eens een kans op een job op zijn leeftijd en dan verprutst hij het weer...Mieke schreef:Allez jong, ik dacht eerst 'gaat die zat naar een sollicitatie'
en dan 'ahja hij gaat gewoon ni'![]()
0 x