Bij momenten onder nul!Cé schreef:Dr. Smeekens vind ik het zaaaligste personage dat thuis momenteel heeft, hoe koud is die wel niet?

Bij momenten onder nul!Cé schreef:Dr. Smeekens vind ik het zaaaligste personage dat thuis momenteel heeft, hoe koud is die wel niet?
En deze keer zat hij niet met zijn handen op een rare plaats (in tegenstelling tot die keer toen hij wijlen zijn dochter vertelde dat zijn vader overleden was.....)[/quote]maurice schreef:Hij heeft Odette omhelst!!!!!!!
Bwa, neen, dat denk ik niet. Hij zou anders ook wel anders gereageerd hebben toen hij met Ann alleen was!frank schreef:langs de andere kant >> durfde hij wel iets anders zeggen om haar niet te bruskeren ?![]()
hij wou nu ook geen tweede hersenbloeding op z'n geweten hebben, denk ik.
ik dacht dat ook wel even, maar zijn gesprek met Ann in de gang van het huis van Marianne gaf mij toch de indruk dat hij het meende, wat hij zei.manon schreef:Bwa, neen, dat denk ik niet. Hij zou anders ook wel anders gereageerd hebben toen hij met Ann alleen was!frank schreef:langs de andere kant >> durfde hij wel iets anders zeggen om haar niet te bruskeren ?![]()
Ja, dat denk ik ook wel! Maar denk wel dat het nog gaat goed komen tussen die 2 ook. Niet direct maar zal er wel eens van komen!satine schreef:ik dacht dat ook wel even, maar zijn gesprek met Ann in de gang van het huis van Marianne gaf mij toch de indruk dat hij het meende, wat hij zei.manon schreef:Bwa, neen, dat denk ik niet. Hij zou anders ook wel anders gereageerd hebben toen hij met Ann alleen was!frank schreef:langs de andere kant >> durfde hij wel iets anders zeggen om haar niet te bruskeren ?![]()
het is ook niet niks wat hij allemaal te verwerken heeft gekregen de laatste maanden
Of alles nu koek en ei gaat zijn met Odette ook, dat betwijfel ik - zij was degene die bij Sandrine zat toen 'het' gebeurde, een goeie reden om hààr de schuld te geven, zeker in een situatie als de deze, waar veel mensen toch proberen een zondenbok te vinden om hun verdriet een plaats te kunnen geven.
Niet redelijk, maar wel heel menselijk.
of net niet ?Mieke schreef:Wel dramatisch hè, juist nu Geert hun relatie iet of wat aanvaard had, sterft Sandrine![]()
Dé aanleiding tot de verzoening met z'n moeder
dat komt ooit nog goed, let op m'n woordenfrank schreef:of net niet ?Mieke schreef:Wel dramatisch hè, juist nu Geert hun relatie iet of wat aanvaard had, sterft Sandrine![]()
Dé aanleiding tot de verzoening met z'n moeder
Dan kan hij zich nog altijd in de armen van Marianne stortenmaurice schreef:En als hij dan zijn moeder weer aanvaard heeft, zal ze ook toevallig sterven zeker......Gebt mensen die toch echt geen sjans ebben e
Ik vind Odette wel oke! En inderdaad, dat zou ik ook wel zien zitten Geert in de armen van MarianneMieke schreef:Dan kan hij zich nog altijd in de armen van Marianne stortenmaurice schreef:En als hij dan zijn moeder weer aanvaard heeft, zal ze ook toevallig sterven zeker......Gebt mensen die toch echt geen sjans ebben e
![]()
En hopelijk blijft Odette er ook niet te lang in