Sandrine
-
- Nog geen rang
Re: Sandrine
Helaas voor de Sandrinefannekes, maar kvind vooral spijtig voor Ann (grote liefde) en Geert (enige familie die hij nog heeft en tolereert in zijn buurt), kheb gezien in de trailer van volgende week dat ze overlijdt....
Persoonlijk vind ik het ook wel heel radicaal om Sandrine er zo uit te schrijven......
Persoonlijk vind ik het ook wel heel radicaal om Sandrine er zo uit te schrijven......
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
ja wadde ...
was me dat toch effe wel een afscheid ..
met dat zielige goodbye achtergrondliedje ..
was me dat toch effe wel een afscheid ..
met dat zielige goodbye achtergrondliedje ..

0 x
Never put a sock in a toaster
- Katja*
- Nog geen rang
Idd heeeel radicaalmaurice schreef:Helaas voor de Sandrinefannekes, maar kvind vooral spijtig voor Ann (grote liefde) en Geert (enige familie die hij nog heeft en tolereert in zijn buurt), kheb gezien in de trailer van volgende week dat ze overlijdt....

0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind het wel enorm jammer dat ze toch dood is, na vanalles gelezen te hebben in de weekbladen dacht ik echt niet dat ze ging dood gaan. Dit lijkt mij toch wel de Vlaamse versie van Sarah Wayne Callies in prison break. 

0 x
-
- Poster rang 1
Ik wist het al doordat ik vandaag keek naar de Showbizzsite... Echt erg...
Ik vond dat Ann nu toch wel wat liefdesgeluk verdiende... En hun kinderplannen... Jammer dat deze nu ook niet kunnen uitgewerkt worden!!!
Weet iemand trouwens welk liedje dat was op de achtergrond? Was wel een mooi...
Ik vond dat Ann nu toch wel wat liefdesgeluk verdiende... En hun kinderplannen... Jammer dat deze nu ook niet kunnen uitgewerkt worden!!!
Weet iemand trouwens welk liedje dat was op de achtergrond? Was wel een mooi...
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
Even iets anders dan over haar overlijden, maar toch over Sandrine,
ik zeg altijd: over de doden niets dan goed, maar dit moest ik toch even kwijt...
Vond je niet dat Sandrine bijna altijd met vettig haar rondliep in Thuis? Mij leek dat toch zo, je zou toch tenminste verwachten dat een acteur/actrice zijn haar zou wassdn als je voor heel Vlaanderen op tv komt.....
ik zeg altijd: over de doden niets dan goed, maar dit moest ik toch even kwijt...
Vond je niet dat Sandrine bijna altijd met vettig haar rondliep in Thuis? Mij leek dat toch zo, je zou toch tenminste verwachten dat een acteur/actrice zijn haar zou wassdn als je voor heel Vlaanderen op tv komt.....
0 x
- alma
- Poster rang 1
't is gewoon niet eerlijk
damn al die zwangere vrouwen!

damn al die zwangere vrouwen!

0 x
I think this line is mostly filler
-
- Poster rang 4
Maar ergens zie je nu wel dat de scenaristen met die kinderplannen enzo zaten toe te werken naar deze aflevering om het allemaal nog extra dramatisch te maken.Mlies schreef:Ik wist het al doordat ik vandaag keek naar de Showbizzsite... Echt erg...

Wel benieuwd wat Odette nu precies zal gezegd hebben tegen Sandrine want t was wel de laatste die haar nog gesproken heeft.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, we zullen het wel te weten komen zeker!frank schreef:Maar ergens zie je nu wel dat de scenaristen met die kinderplannen enzo zaten toe te werken naar deze aflevering om het allemaal nog extra dramatisch te maken.Mlies schreef:Ik wist het al doordat ik vandaag keek naar de Showbizzsite... Echt erg...
Wel benieuwd wat Odette nu precies zal gezegd hebben tegen Sandrine want t was wel de laatste die haar nog gesproken heeft.

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik vind het echt spijtig dat ze dood is! De scenarioschrijvers van Thuis beginnen in herhaling te vallen, elke keer wanneer Ann gelukkig is en de ware liefde heeft gevonden, gebeurt er iets waardoor ze gebroken achterblijft.
0 x
-
- Nog geen rang
Ja, vind ik ook, het is al de zoveelste relatie van Ann van korte duur! Scenarioschrijvers als jullie dit lezen (ik denk dat ik dat hier ergens gelezen heb dat dat zo is), laat Ann alsjeblieft een keertje echt gelukkig zijn in een relatie, en eentje van lange duur, met een kindje, want dit verdient ze niet!
Ik vind het spijtig dat alles zo drastisch is! Er zijn toch andere manieren om iemand die zwanger si eruit te schrijven, kijk maar naar Monika,die hebben ze er drie keer uitgeschreven omdat ze zwanger is, ma ze kwam altijd terug.
Ik vond het trouwens een rare scène, zo ineens en toen ze daar aankwamen was de dokter nog bezig met haar te reanimeren en daarna een close-up van Ann en Geert en dan ineens al het uur van overlijden. Ik vond het maar vreemd.
Ik vind het spijtig dat alles zo drastisch is! Er zijn toch andere manieren om iemand die zwanger si eruit te schrijven, kijk maar naar Monika,die hebben ze er drie keer uitgeschreven omdat ze zwanger is, ma ze kwam altijd terug.
Ik vond het trouwens een rare scène, zo ineens en toen ze daar aankwamen was de dokter nog bezig met haar te reanimeren en daarna een close-up van Ann en Geert en dan ineens al het uur van overlijden. Ik vond het maar vreemd.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Even offtopic: dit is blijkbaar mode: kijk maar eens naar Sam en Peter Vlerick, daar hebben ze de shampoo ook verstopt thuis.maurice schreef:Even iets anders dan over haar overlijden, maar toch over Sandrine,

en terug ontopic: een gelukkige relatie waar niets gebeurt levert natuurlijk maar saaie televisie op!
ik denk niet dat Ann meteen een meubelstuk gaat worden, zoals het momenteel draait in de Fit en Fun (vierkant dus), zal ze haar handen nog wel vol krijgen, denk ik.

0 x
-
- Poster rang 1
Ja, maar de Fit & Fun vind ik nu ook niet bepaald het meest interessante onderwerp in thuis...satine schreef:Even offtopic: dit is blijkbaar mode: kijk maar eens naar Sam en Peter Vlerick, daar hebben ze de shampoo ook verstopt thuis.maurice schreef:Even iets anders dan over haar overlijden, maar toch over Sandrine,
Vond je niet dat Sandrine bijna altijd met vettig haar rondliep in Thuis? Mij leek dat toch zo, je zou toch tenminste verwachten dat een acteur/actrice zijn haar zou wassdn als je voor heel Vlaanderen op tv komt.....![]()
en terug ontopic: een gelukkige relatie waar niets gebeurt levert natuurlijk maar saaie televisie op!
ik denk niet dat Ann meteen een meubelstuk gaat worden, zoals het momenteel draait in de Fit en Fun (vierkant dus), zal ze haar handen nog wel vol krijgen, denk ik.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)