Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 1
Re: Luc
Luc zal Marie nog wel buitenwerken. Hij heeft 51 percent van de aandelen en zal er alles aan den om Marie buiten te werken.
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Nja 60... Ik denk eerder ergens hoog in de 40.johan1969 schreef:Wat ziet een vrouw van 30 in een oude zak van 60 ?
Even logisch redeneren: Luc is de jongste van de gebroeders, en Frank werd 50 (dacht ik?) een paar jaar terug, nee?
0 x
-
- Poster rang 4
Wel interessant als je de gebeurtenissen van Sandrine bekijkt vanuit het standpunt van Luc en Marie.
Je zag ze zo denken van "Kon die trut nu geen paar maand wachten om een hersenbloeding te krijgen". 

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Of gewoon géén hersenbloeding krijgen...frank schreef:Wel interessant als je de gebeurtenissen van Sandrine bekijkt vanuit het standpunt van Luc en Marie.Je zag ze zo denken van "Kon die trut nu geen paar maand wachten om een hersenbloeding te krijgen".

0 x
-
- Nog geen rang
Dit hoort mss bij de spoilers, maar ik ben te lui om naar die topic te gaan. Maar ik denk (het is enkel een hypotese, khebt nergens gelezen of zo...) Dat Marie ontvoerd gaat worden of iets anders door die Steurs........
0 x
-
- Poster rang 4
Ik denk zelfs dat ze vermoord zal worden door die bende.maurice schreef:Dit hoort mss bij de spoilers, maar ik ben te lui om naar die topic te gaan. Maar ik denk (het is enkel een hypotese, khebt nergens gelezen of zo...) Dat Marie ontvoerd gaat worden of iets anders door die Steurs........
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4

Hoe dan ook, het kan Luc blijkbaar niet veel schelen. Hij duikt onder en laat Marie alleen naar het kantoor gaan

Alhoewel, Luc duikt onder in Ter Smissen

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
IK dacht ook dat het Ter Smissen was, maar dit zou toch niet echt tactvol zijn? Waldek woont ook in Ter Smissen en volgens hem zit Luc in Bulgarije.Mieke schreef:![]()
Hoe dan ook, het kan Luc blijkbaar niet veel schelen. Hij duikt onder en laat Marie alleen naar het kantoor gaan![]()
Alhoewel, Luc duikt onder in Ter Smissen(de kamer niet gezien?
)
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het was inderdaad een oud Ter Smissen decor (dat meende ik tenminste ook te zien*Ikke* schreef:IK dacht ook dat het Ter Smissen was, maar dit zou toch niet echt tactvol zijn? Waldek woont ook in Ter Smissen en volgens hem zit Luc in Bulgarije.Mieke schreef:![]()
Hoe dan ook, het kan Luc blijkbaar niet veel schelen. Hij duikt onder en laat Marie alleen naar het kantoor gaan![]()
Alhoewel, Luc duikt onder in Ter Smissen(de kamer niet gezien?
)

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang

Wat me ook opvalt, er zijn toch veel doden gevallen dit seizoen.... (vader van smeekens, diene celmaat van Victor, Sandrine...who's next?)
0 x
-
- Poster rang 4
het antwoord daarop lijkt anders logisch.maurice schreef:Wat me ook opvalt, er zijn toch veel doden gevallen dit seizoen.... (vader van smeekens, diene celmaat van Victor, Sandrine...who's next?)
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Lijkt mij ook logisch eigenlijk, ik denk ook dat die bende van Steurs Marie eens zal aanpakken!maurice schreef:Toch goed dat ze af en toe decors recycleren.... Ik vraag me wel af wat ze met Luc gaan aanvangen als Marie eruit geschreven is.....
Wat me ook opvalt, er zijn toch veel doden gevallen dit seizoen.... (vader van smeekens, diene celmaat van Victor, Sandrine...who's next?)

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Nog geen rang
Idd, maar wij zien de laatste tijd toch veel rouwende mensen, bereid je de komende week maar voor op een bleitfestival.
Gezien de trailer van volgende week zal Jenny en co en dus heel de santeboetiek van Thuis ook wel naar die begrafenis gaan. 't Zal weer zijn van.."Sandrine dood?nee, da kan niet" ( int geval van Luc: Sh*t)
Gezien de trailer van volgende week zal Jenny en co en dus heel de santeboetiek van Thuis ook wel naar die begrafenis gaan. 't Zal weer zijn van.."Sandrine dood?nee, da kan niet" ( int geval van Luc: Sh*t)
0 x
-
- Poster rang 4
en begrafenissen in Vlaamse tv-series vind ik zowat het ergste wat er is.
Eigenlijk trekken die allemaal op elkaar, gebeurt er eigenlijk niks en komen ze eigenlijk gewoon over als tijdvulling.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.