Victor

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Victor

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Maar Jenny is ook een vervelende zeurkous, he. En dan dat gezicht dat ze erbij trekt. Het kan toch goed zijn zoals Victor het vertelt, waarom moet ze zo nodig mee naar die begrafenis?
Of ze heeft hem zijn gedoe van in het begin vergeven of ze gooit hem voorgoed buiten de deur, maar geen kruisverhoren bij alles wat hij doet.
Inderdaad!

Ik kan ergens wel begrijpen dat ze zich ongemakkelijk voelt bij Victor zijn gedrag hoor... Door zijn nogal botte en niet bepaald "uitgebreide" antwoorden zou een mens ook zomaar gaan denken dat er vanalles niet klopt aan zijn verhaal vind ik. Maar dat heeft hij vanaf het begin al zo gedaan, en als ze daar niet mee kan leven dan had ze hem inderdaad toen meteen al buiten moeten gooien, en niet nu steeds moeilijk gaan doen als hij weer eens zijn kuren heeft.
johan1969 schreef:Ik snap wel dat Victor Jenny er niet bij wil.

Maar als hij zelf niet graag gaat, waarom gaat hij dan ?
Dat snap ik dus ook niet... Dat is ook een van de redenen dat Victor naar mijn mening maar een vaag type blijft.. :?
Nogmaals, ik begrijp Jenny en Rosa + de rest daar ook niet hoor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Ik vond Jenny toch wel echt belachelijk hoor toen ze daar afkwam in haar begrafenistenue. Victor had haar ervoor meermaals gezegd dat hij haar er niet bij wou, en toch komt die dwaze koe daar af in haar rouwkleren. Precies alsof ze denkt dat hij vreemdgaat of zo....in ieder geval om hem te controleren.
Dat kan ze toch op een subtielere manier doen, volgens mij.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

oma schreef:
maurice schreef:Ik vond Jenny toch wel echt belachelijk hoor toen ze daar afkwam in haar begrafenistenue. Victor had haar ervoor meermaals gezegd dat hij haar er niet bij wou, en toch komt die dwaze koe daar af in haar rouwkleren. Precies alsof ze denkt dat hij vreemdgaat of zo....in ieder geval om hem te controleren.
Dat kan ze toch op een subtielere manier doen, volgens mij.
Ik sympathiseer niet voor Jenny, maar 'k vind eerder dat Victor zich vreemd gedraagt. 't Is toch min of meer vanzelfsprekend dat je met je partner lief en leed deelt???
hij zal een goeie reden hebben zeker ? Ben wel benieuwd naar die "Ceril" nu.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Jenny kende diene dode toch niet, en Victor was er blijkbaar ook niet ondersteboven van. Dus de twee redenen waarom Jenny mee zou mogen zijn hierbij uitgeschakeld :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Victor wil haar waarschijnlijk buiten zijn gevangenisverleden houden en weg houden van alle mensen die daarvan deel uitmaakten. Ze weet nu toch van zijn verleden en als ze hem met haar ondervrangingen het vel over zijn oren trekt, wordt hij kortaf en ongeduldig. Ik begrijp Jenny toch niet zo. Eerst was Victor de boosdoener (was ook wel waar), toen kwam Marleen eerst boosdoener, werd later opeens volledig geloofd en vertrouwd op haar eigen vertelsels, was toen weer de boosdoener en Victor helemaal goed verklaard en nou deugt hij weer niet. Beetje vermoeiend, die Jenny.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

dat hij zijn gevangenisvrienden niet uitnodigt op de koffie bij jenny, dat begrijp ik maar er gewoon niks over vertellen en altijd alles ontwijken, dat deugt ook niet, er zijn dingen die hij nog steeds verzwijgt voor jenny.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Willy Crevits schreef:dat hij zijn gevangenisvrienden niet uitnodigt op de koffie bij jenny, dat begrijp ik maar er gewoon niks over vertellen en altijd alles ontwijken, dat deugt ook niet, er zijn dingen die hij nog steeds verzwijgt voor jenny.
t zijn misschien zware criminelen of drugsverslaafden ? Enfin, ik zou ook niet staan springen in zijn plaats om die vrienden dan thuis voor te stellen.
0 x
Be there at ten.
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Victor is toch wel ne sloeber e, oude celmaat bezoeken.... cellief bezoeken ja! :D
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

maurice schreef:Victor is toch wel ne sloeber e, oude celmaat bezoeken.... cellief bezoeken ja! :D
Cyriel kan toch een transseksueel zijn? (afgaand op de oufit 8) )

:lol:
0 x
I think this line is mostly filler
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

jenny haar bezorgdheid was toch niet voor niets ... ben heel benieuwd wat daar nu weer achter zit.
idd een buitenechtelijke relatie ofzo :o
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Hum cyriel zag er voor mij noch manelijk noch vrouwelijk uit...

alle kweetni goe wat 'het' is... :shock:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

in de afiteling stond ze trouwens als Cécille. :)
0 x
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

frank schreef:in de afiteling stond ze trouwens als Cécille. :)
Waarschijnlijk was Cyriel een leugentje van Victor om Jenny niet jaloers te maken! :D mislukt dus! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

bwa, Cyriel, Cecille, onze Victor is toch wel vindingrijk om valse namen uit te vinden en te liegen
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Volgens mij is Cyriel of Cécille een man geweest. Ze heeft zich laten ombouwen ofzo (ik dacht dat Victor zei dat hij Cyriel in de gevangenis had ontmoet en anders zou dat niet kloppen). Nadat Cyriel zich omgebouwd heeft noemt zij zich gewoon Cécille.
0 x
Gesloten