Cois
-
- Poster rang 1
Re: Cois
omdat ze er nog nooit iets van gezegd had en ze kent cois toch al een tijdje, ook toen nog met de frank en frank heeft er blijkbaar zelf ook nooit naar gevraagd aangezien hij maar in 1 ding geinteresseerd was..
is julia al 50???
is julia al 50???
0 x
- alma
- Poster rang 1
lijkt me ook vreemd, de actrice is in elk geval zo oud nog niet...Willy Crevits schreef:omdat ze er nog nooit iets van gezegd had en ze kent cois toch al een tijdje, ook toen nog met de frank en frank heeft er blijkbaar zelf ook nooit naar gevraagd aangezien hij maar in 1 ding geinteresseerd was..
is julia al 50???
0 x
I think this line is mostly filler
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dan is het ook niet meer dan normaal dat ze pas na haar bevalling uit de kast gekomen is?alma schreef:dat kan toch?satine schreef:in Thuis wordt wel meer gegoocheld met leeftijden - zo is de actrice die Odette speelt slechts 16 jaar ouder dan haar tv-zoon

0 x
- alma
- Poster rang 1
alles kan in Thuissatine schreef:dan is het ook niet meer dan normaal dat ze pas na haar bevalling uit de kast gekomen is?alma schreef:dat kan toch?satine schreef:in Thuis wordt wel meer gegoocheld met leeftijden - zo is de actrice die Odette speelt slechts 16 jaar ouder dan haar tv-zoon![]()

0 x
I think this line is mostly filler
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Dat valt toch wel mee? Ik weet al niet meer precies hoe oud die dochters zijn, maar ik dacht tussen de 15 en de 20, dus als Julia dan toch 50 zou zijn, zou ze tussen haar 30e en haar 35e moeder zijn geworden, dat lijkt mij verre van onmogelijk.johan1969 schreef:Wel raar dat een 50-jarige vrouw zulke jonge dochters heeft.

0 x
Sanne
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zo ziet ze er toch uit, of ouder.Willy Crevits schreef:omdat ze er nog nooit iets van gezegd had en ze kent cois toch al een tijdje, ook toen nog met de frank en frank heeft er blijkbaar zelf ook nooit naar gevraagd aangezien hij maar in 1 ding geinteresseerd was..
is julia al 50???
0 x
-
- Poster rang 4
Julia zal ook maar begin de 40 zijn, denk ik, net als Cois. 
Het ziet er me nu ook niet direct iemand uit die pas na haar 30ste aan kinderen zou gaan denken.
Cois was idd wel heel schattig in al z'n onhandigheid.
Je zag r dochters zo denken van wie hun moeder deze keer aan de haak geslagen heeft. 

Het ziet er me nu ook niet direct iemand uit die pas na haar 30ste aan kinderen zou gaan denken.

Cois was idd wel heel schattig in al z'n onhandigheid.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1