16+
- Gertj3
- Poster rang 1

Re: 16+
De vader maakt wil gewoon zijn ex vrouw een doorn in het oog steken van ik kan alles kopen voor mijn dochter en jij niet ! Dan verschieten ze dat de kinderen altijd maar meer willen ! En als je dan al eens neen durft te zeggen zijn ze kwaad tot woest 
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
Ja Alice zo'n streek! Ik hoop da ze int echt toffer en liever is.
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
- Prieeltje
- Poster rang 1

Das waar, morgen is het weer Kinderen Van Dewindt! Raar dat ze dat omgewisseld hebben, de vorige 3 seizoenen waren ook op woensdag....Amber schreef:Elke week, vanaf volgende week is het dinsdags "Kinderen van Dewindt".
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Gertj3
- Poster rang 1

Van spijkAmber schreef:'k Heb de indruk dat ze gewoon heel hun schema eens doorheen geschud hebben.
Evelien stond ook op dinsdag nu ineens op maandag
en die NL politieserie (ben de naam kwijt) is van woensdag naar donderdag verhuisd
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
manon
- Poster rang 1

Ik hoop eigenlijk dat ze verder volgen, vind het nog een leuke serie... En er zijn nog veel vraagtekens waarop ze verder kunnen breien... Let's see and hope...Mieke schreef:Tis dus alweer gedaan, was het nu het allerlaatste seizoen??
Of gaan ze ze volgen op de hogeschool
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Hoe is da eigelijk afgelopen met annabelle???manon schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze verder volgen, vind het nog een leuke serie... En er zijn nog veel vraagtekens waarop ze verder kunnen breien... Let's see and hope...Mieke schreef:Tis dus alweer gedaan, was het nu het allerlaatste seizoen??
en die pyschiater en al zijn vrouwen?
en aran???en Billie???
kheb het de laatste 2 weken niet gezien!
een update zou tof zijn!!
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Annabel ging zelfmoord plegen, maar haar moeder kwam net op tijd binnen en heeft haar tegen gehouden. Daardoor zag Annabel in dat ze verkeerd bezig was en besloot om in therapie te gaan. Haar ouders steunen haar dan ook ten volle.Mette Marit schreef:Hoe is da eigelijk afgelopen met annabelle???manon schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze verder volgen, vind het nog een leuke serie... En er zijn nog veel vraagtekens waarop ze verder kunnen breien... Let's see and hope...Mieke schreef:Tis dus alweer gedaan, was het nu het allerlaatste seizoen??
en aran???en Billie???
De psychiater werd in een val gelokt door Wendy en Alice, ze kregen de steun van de directrice en er komt een proces tegen Hans.
Aran die woont nu bij zijn klastitularis en Billie en Wendy zijn terug samen en Billie is zijn leven aan het herpakken...
Dat was het ongeveer!
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Bedankltmanon schreef:Annabel ging zelfmoord plegen, maar haar moeder kwam net op tijd binnen en heeft haar tegen gehouden. Daardoor zag Annabel in dat ze verkeerd bezig was en besloot om in therapie te gaan. Haar ouders steunen haar dan ook ten volle.Mette Marit schreef:Hoe is da eigelijk afgelopen met annabelle???manon schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze verder volgen, vind het nog een leuke serie... En er zijn nog veel vraagtekens waarop ze verder kunnen breien... Let's see and hope...Mieke schreef:Tis dus alweer gedaan, was het nu het allerlaatste seizoen??
en aran???en Billie???
De psychiater werd in een val gelokt door Wendy en Alice, ze kregen de steun van de directrice en er komt een proces tegen Hans.
Aran die woont nu bij zijn klastitularis en Billie en Wendy zijn terug samen en Billie is zijn leven aan het herpakken...
Dat was het ongeveer!
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Graag gedaan!Mette Marit schreef:Bedankltmanon schreef:Annabel ging zelfmoord plegen, maar haar moeder kwam net op tijd binnen en heeft haar tegen gehouden. Daardoor zag Annabel in dat ze verkeerd bezig was en besloot om in therapie te gaan. Haar ouders steunen haar dan ook ten volle.Mette Marit schreef:Hoe is da eigelijk afgelopen met annabelle???manon schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze verder volgen, vind het nog een leuke serie... En er zijn nog veel vraagtekens waarop ze verder kunnen breien... Let's see and hope...Mieke schreef:Tis dus alweer gedaan, was het nu het allerlaatste seizoen??
en aran???en Billie???
Dat was het ongeveer!
0 x