Haha, ik niet!!!darling schreef:Ik val op oudere mannenalma schreef:ja, met dat baardje zit hij er een stuk beter uit (maar in de woorden van mijn moeder: hij is nog steeds ouddarling schreef:Idd, met die baard is hij een stuk knapper plotsMieke schreef:Jaaa dat was me direct opgevallenthuisfan_nl schreef:Is het iemand opgevallen dat 'onze Luc' reeds te zien is met baard in Ter Smissen? Althans, in de begingeneriek.![]()
![]()
rrrrrrrr @ Luc:hungry:
)
Luc Bomans (Mark Willems)
-
manon
- Poster rang 1

Re: Re:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
manon
- Poster rang 1

Re: Luc
Vraag ik me ook af... Waarschijnlijk gewoon om zeker te zijn van haar zaak 'Marie Design'... Luc heeft nog steeds het grootste deel van de aandelen he... Als hij zich tegen haar zou keren is er grote kans dat ze haar bedrijf vaarwel mag zeggen... Dan nog... Bweik!johan1969 schreef:Wat ziet een vrouw van 30 in een oude zak van 60 ?
0 x
-
de_moo
- Nog geen rang
hij heeft toch wel iets, kan mensen makkelijk inpalmen, is een charmeur...johan1969 schreef:Wat ziet een vrouw van 30 in een oude zak van 60 ?
blijkbaar werkt dat toch bij sommigen he
nu moet ik zeggen dat marie er een paar maanden geleden toch een pak leuker uitzag, nu met dat kapsel...
ze lijkt precies een strenge tante in plaats van een leuke verleidster
0 x
Peggy (tegen Rosa)...
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
-
Mieke
- Poster rang 4

Whoehoe ik kijk weer met veel plezier naar Thuis, die hele verhaallijn rond Luc vind ik super.
Hoe zou hij straks reageren hè als hij merkt dat zijn zoon niet bij Frank en Simonne is
Hoe zou hij straks reageren hè als hij merkt dat zijn zoon niet bij Frank en Simonne is
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
manon
- Poster rang 1

Ja, ik vind het ook eenstuk leuker nu! Ben echt benieuwd, het kot zal wel weer te klein zijn denk ikMieke schreef:Whoehoe ik kijk weer met veel plezier naar Thuis, die hele verhaallijn rond Luc vind ik super.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 700
- x 533
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het verder tussen Luc en Marie gaat. Ik vrees dat ze nog een grote ruzie gaan krijgen. Marie is nu al verongelijkt omdat zij "al het moeilijke werk" heeft gedaan (wat natuurlijk ook waar is).
0 x
-
darling
- Nog geen rang
Hij is toch wel een stuk knapper dan de meeste mannen van 60 die ik kenjohan1969 schreef:Wat ziet een vrouw van 30 in een oude zak van 60 ?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ik denk dat vooral Luc nu reden tot klagen zal hebben, gezien hij Lowietje definitief kwijt is. Wellicht zal de relatie daar nu een knauw krijgen.jessie V. schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het verder tussen Luc en Marie gaat. Ik vrees dat ze nog een grote ruzie gaan krijgen. Marie is nu al verongelijkt omdat zij "al het moeilijke werk" heeft gedaan (wat natuurlijk ook waar is).
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
manon
- Poster rang 1

Ik denk het ook! Je ziet het ook een beetje aan de manier waarop hij zich gedraagt bij Marie dat ze niet echt belangrijk is!Mieke schreef:Ik denk dat Luc allang van plan was om eerst Leontien buiten spel te zetten en daarna Marie.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Of er kan Marie iets tragisch overkomen natuurlijk.Mieke schreef:Ik denk dat Luc allang van plan was om eerst Leontien buiten spel te zetten en daarna Marie.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.