Sofie
-
- Poster rang 1
Re: Sofie
Bwa, ik vind Femke dan toch duizend keer mooier dan Aïsha hoor!johan1969 schreef:Aisha ziet er toch ook goed uit. Ok, niet graatmager, maar ze mag toch gezien worden ?
Femke is dan weer slank, maar die vind ik maar niks.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
't zijn twee totaal verschillende types, dan is vergelijken al moeilijk....manon schreef:Bwa, ik vind Femke dan toch duizend keer mooier dan Aïsha hoor!johan1969 schreef:Aisha ziet er toch ook goed uit. Ok, niet graatmager, maar ze mag toch gezien worden ?
Femke is dan weer slank, maar die vind ik maar niks.

maar deze dames hebben allebei hun eigen topicje, dit is dat van Sofie!

0 x
-
- Poster rang 1
Ik ben misschien wel een meisje, maar ik vind Marie toch helemaal geen mooiehoor! Die heeft ongelofelijke flaporen,zeker als haar haar op een staartje is! De mooisten zijn Femke en Amber...Mieke schreef:Sofie is ook niet mooi, en Aisha zeker niet.
De knapste zijn Femke en Marie
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
johan1969 schreef:Ik vind Marie echter nog altijd de knapste, maar er mag wel 10 kilo bij.
Als we even verdergaan over deze discussie vind ik dat Marie er beter uitziet als haar haar los hangt ( ze heeft wel degelijk flaporen) en ze zou er ook al stukken beter uitzien als ze een kilo of 10 verdikt. Bij Aisha mag het juist andersom. Zij zou er beter uitzien als ze een kilo of 10 lichter zou zijn.
Sofie ziet er volgens mij nog het beste uit.
maar als ik me niet vergis is dit hier nog altijd het topic van Sofie

0 x
-
- Nog geen rang
Hier is lang niet op gereageerd maar. Die Rudi is toch die gast ivm drugshandel ofzo. Ik snap het niet.
0 x
Wat ik ook beziel. Ik blijf sterk
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
-
- Nog geen rang
Volgens mij is de Rudi een van haar ex-klanten (en niet op vlak van drugs, voor alle duidelijkheid). Kijk jij allang naar Thuis, Ivan? (gewoon een vraagje hoor, nieuwsgierig als ik ben)Ivan schreef:Hier is lang niet op gereageerd maar. Die Rudi is toch die gast ivm drugshandel ofzo. Ik snap het niet.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dezelfde acteur speelde vroeger idd de rol van Neil (die vermoord is door Jenny), en later een zakenman die gebruik maakte van de diensten van Sofie, Rudi.Ivan schreef:Hier is lang niet op gereageerd maar. Die Rudi is toch die gast ivm drugshandel ofzo. Ik snap het niet.
0 x
-
- Nog geen rang
Amai, die vent krijgt veel leuke rollen in Thuisjohan1969 schreef:Dezelfde acteur speelde vroeger idd de rol van Neil (die vermoord is door Jenny), en later een zakenman die gebruik maakte van de diensten van Sofie, Rudi.Ivan schreef:Hier is lang niet op gereageerd maar. Die Rudi is toch die gast ivm drugshandel ofzo. Ik snap het niet.

0 x