Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Re:

Bericht door Gertj3 »

WillyWortel schreef:Zijn fuiven in de fit & fun hebben een grote financiële input gezorgd en onder zijn impuls was Baguette ook zeer succesvol. Die jongen heeft talent, verwend of niet :?
Baguette heeft hij laten Failliet gaan tis niet alleen de schuld van Femke ! Zomaar eventjes 1000Euro op een maand gaan eisen :shock:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Femke

Bericht door Mieke »

Idd, van Sam zeggen dat hij succesvol is en alles zelf verdiend heeft is gewoon lachwekkend. Om niet te zeggen een dikke leugen; en liegen mag niet 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
WillyWortel
Nog geen rang

Bericht door WillyWortel »

Ik word beetje droevig van die Sam-haat hier :cry:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

WillyWortel schreef:Ik word beetje droevig van die Sam-haat hier :cry:
Je zou beter daar een petitie tegen starten dan :P
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

WillyWortel schreef:Ik word beetje droevig van die Sam-haat hier :cry:
Sorry hoor maar zoals jij zegt dat hij talent heeft kan misschien wel zijn maar hoe die kerel alles in de schoot geworpen is is gewoon onrealistisch en misschien typisch aan rijkeluizoontjes of Dochters ! !

Ik weet dat Sam nu ook geen sociaal assistent is maar als ik in de problemen zou zitten zoals Femke en mijn baas weet dit zou hij toch proberen mij te helpen ook al is het een privéprobleem

Tis uiteraard maar film maar thuis heb ik toch altijd een beetje gezien als een soap als het realistische leven ! ;)
0 x
WillyWortel
Nog geen rang

En dan ik krijg ook alles in de schoot geworpen. De kunst is om alert te blijven :) Geef Femke deze kansen en ze verknalt het
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

WillyWortel schreef:En dan ik krijg ook alles in de schoot geworpen. De kunst is om alert te blijven :) Geef Femke deze kansen en ze verknalt het
En sam niet zeker :roll:
Ik walg gewoon van dit kereltje ! en zoals al gezegd in het echt zou hij van mij al lang een stamp in zijn klot*n gekregen hebben ! ik hoop dat ze hem zwaar straffen voor zijn zattigheid achter stuur :twisted: :twisted: :twisted:
Laatst gewijzigd door Gertj3 op za 29 dec 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Gertj3 schreef:
WillyWortel schreef:En dan ik krijg ook alles in de schoot geworpen. De kunst is om alert te blijven :) Geef Femke deze kansen en ze verknalt het
En sam niet zeker :roll:
Ik walg gewoon van dit kereltje ! en zoals al gezegd in het echt zou hij van mij al lang een stamp in zijn klot*n gekregen hebben ! ik hoop dat ze hem zwaar straffen voor zijn zattigheid achter stuur :twisted: :twisted: :twisted:
Ik moet gertj3 hier toch in bijtreden. sam is het type rijkeluiszoontje dat alles krijgt en alles mag. Er is wel altijd iemand die hem een hand boven het hoofd houdt en hij weet dat maar al te goed. Femke daartegen heeft altijd haren plan moeten trekken. Ze heeft altijd moeten vechten om "iets" te kunnen worden en zijn. en dan kan je natuurlijk de frustratie van Femke goed begrijpen. want Sam steekt ook den ene na den andere stomme stoot uit maar wordt altijd wel "gered" terwijl Femke het zelf moet doen.
Van mijn part mag sammeke eens goe gestrafd worden voor zijn zatte-botten-auto-avontuur!
0 x
WillyWortel
Nog geen rang

Tja als hij niet zat was had hij evengoed gecrashed want Dorien zat aan hem te prutsen. Noem trouwens stomiteiten Femke en Sam even op en vergelijk :)
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Ik word beetje droevig van die Sam-haat hier
WillyWortel schreef:Tja als hij niet zat was had hij evengoed gecrashed want Dorien zat aan hem te prutsen. Noem trouwens stomiteiten Femke en Sam even op en vergelijk :)
Zo denk ik er ook over! Sam heeft veel geluk, oké, maar als je over een aantal voordelen beschikt (zoals een rijke tante) en je kunt er gebruik van maken, waarom dan niet? En daarbij, hij werkt er ook voor hé!

Volgens mij zou Sam meteen door een vuur gaan voor zijn dierbaren. En als hij Femke dan probeert te helpen krijgt hij zo'n reactie in de aard van "Laat mij gerust jong, 'k heb uwe hulp nie nodig" :?

En over dat ongeval, Dorien was minstens even verantwoordelijk als Sam, hij wou echt niet rijden maar zij bleef maar aandringen,...

Greetz,

Een PRO-SAMMERKE
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Amai, wat een discussies hier!
Ik ben niet voor en niet tegen Sam, maar ik vind toch dat hetgeen hij al bereikt heeft niet echt komt uit zichzelf. Hij heeft niet voor alles moeten vechten, hij heeft altijd de steun gekregen van tante Marianne of zijn ouders. Zij staken hem altijd geld toe of hielden hem een hand boven het hoofd.

Femke daarentegen heeft het altijd allemaal zelf moeten doen. Zij moest vechten om er te komen en dat is haar dan ook gelukt met Baget. Jammer genoeg had ze niet genoeg verstand om de boekhouding te doen en ging ze failliet.
Wel ben ik niet akkoord met haar gedrag nu. En dat heeft niks te maken met haar verleden. Het slachtoffer uithangen en beginnen stelen, dat is niet goed te praten. Hopelijk herpakt ze zich snel en zien we weer een vechtende Femke!
0 x
Runaway Dreamer
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Jana_tje schreef:
WillyWortel schreef:Tja als hij niet zat was had hij evengoed gecrashed want Dorien zat aan hem te prutsen. Noem trouwens stomiteiten Femke en Sam even op en vergelijk :)
Zo denk ik er ook over! Sam heeft veel geluk, oké, maar als je over een aantal voordelen beschikt (zoals een rijke tante) en je kunt er gebruik van maken, waarom dan niet? En daarbij, hij werkt er ook voor hé!

Volgens mij zou Sam meteen door een vuur gaan voor zijn dierbaren. En als hij Femke dan probeert te helpen krijgt hij zo'n reactie in de aard van "Laat mij gerust jong, 'k heb uwe hulp nie nodig" :?
En over dat ongeval, Dorien was minstens even verantwoordelijk als Sam, hij wou echt niet rijden maar zij bleef maar aandringen,...

Greetz,

Een PRO-SAMMERKE
Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt.

Als je gebruik kan maken van "hulpmiddelen om het wat makkelijker te hebben (zoals Sam Marianne enz.. heeft) is het toch logisch dat je daar ook gebruik van maakt als je ze nodig hebt.
Als Femke Sam niet telkens zou "afblaffen" als hij iets zegt, denk ik dat Sam haar wel wat zou willen helpen. Ik zou ook niet graag iemand helpen die altijd zo onbeleefd doet tegen mij.

Het is uiteraard niet alleen Femke die wat meer moeite mag doen om overeen te komen, Sam mag ook eens een tandje bijsteken.. Maar ik begrijp Sam wel.
En geef toe : Femke is ook geen heilig boontje hé ?!
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

*Ikke* schreef:
Jana_tje schreef:

Greetz,

Een PRO-SAMMERKE
Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt.

Als je gebruik kan maken van "hulpmiddelen om het wat makkelijker te hebben (zoals Sam Marianne enz.. heeft) is het toch logisch dat je daar ook gebruik van maakt als je ze nodig hebt.
Als Femke Sam niet telkens zou "afblaffen" als hij iets zegt, denk ik dat Sam haar wel wat zou willen helpen. Ik zou ook niet graag iemand helpen die altijd zo onbeleefd doet tegen mij.

Het is uiteraard niet alleen Femke die wat meer moeite mag doen om overeen te komen, Sam mag ook eens een tandje bijsteken.. Maar ik begrijp Sam wel.
En geef toe : Femke is ook geen heilig boontje hé ?!
Sam Femke helpen? laat mij niet lachen e daarvoor is zijne nek te dik :twisted:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Na de aflevering van deze avond moet ik toch zeggen dat Femke het nu wel zelf een beetje zoekt als je nu ook al laat verleiden door de drank zal je nog dieper zakken ! Dus er is maar 1 raad voor Femke zich zo vlug mogelijk herpakken !
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Gertj3 schreef:Na de aflevering van deze avond moet ik toch zeggen dat Femke het nu wel zelf een beetje zoekt als je nu ook al laat verleiden door de drank zal je nog dieper zakken ! Dus er is maar 1 raad voor Femke zich zo vlug mogelijk herpakken !
Ja, blijven vechten is de boodschap. En alweer een verhaallijn met alcoholverslaafden zou er echt wel over zijn, dat hebben we al een paar keer gezien... Maar inderdaad Sam is een dikke nek, kwestie van ook iets on topic te zeggen :D !
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gesloten