Katarakt
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Ik vind dat de tijd wel erg snel gaat in de serie...
Een aflevering geleden moest hij nog sproeien tegen de vrieskou (ja zo gaat dat in die provincie blijkbaar) en de laatste aflevering leek het wel zomer... ging het in het echte leven ook maar zo snel dan...
Een aflevering geleden moest hij nog sproeien tegen de vrieskou (ja zo gaat dat in die provincie blijkbaar) en de laatste aflevering leek het wel zomer... ging het in het echte leven ook maar zo snel dan...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Dat klopt niet, vanaf het eerste jaar kun je al gnieten van een sorbetje of een ijsje met verse aardbei !Luc schreef:en aardbeien groeien ook heel erg snel... ik heb altijd gehoord dat je daar in het eerste jaar nog geen vruchten van hebt
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Mieke
- Poster rang 4

1 aflevering is 2 maandenJussi schreef:Ik vind dat de tijd wel erg snel gaat in de serie...
In het begin van de aflevering worden de betreffende maanden vermeld
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Is me nog niet op gevallen dat die maanden vermeld worden... zal er eens opletten dan...Mieke schreef:1 aflevering is 2 maandenJussi schreef:Ik vind dat de tijd wel erg snel gaat in de serie...
Een aflevering geleden moest hij nog sproeien tegen de vrieskou (ja zo gaat dat in die provincie blijkbaar) en de laatste aflevering leek het wel zomer... ging het in het echte leven ook maar zo snel dan...![]()
In het begin van de aflevering worden de betreffende maanden vermeld
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1

Re: Katarakt
Schitterende reeks ! met goede personages en realistische kijk op het leven van zulke mensen !
Ze zouden meer van deze serie"s mogen uitzenden !
Ze zouden meer van deze serie"s mogen uitzenden !
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- Gertj3
- Poster rang 1

Speelt toch hier een heel andere rol dan de Jan testijds in thuisBen Van Hemelrijck
(Dirk Tuypens)
Ben is een geslaagd zakenman en heeft een van de grootste transportbedrijven in de streek.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ja hij heeft nog niemand afgeslagen dat is waarGertj3 schreef:Speelt toch hier een heel andere rol dan de Jan testijds in thuisBen Van Hemelrijck
(Dirk Tuypens)
Ben is een geslaagd zakenman en heeft een van de grootste transportbedrijven in de streek.
Al blijf ik hem altijd wel associeren met die rol
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Gertj3
- Poster rang 1

Is normaal twas maar vreselijk ook je zwangere vrouw afmottenMieke schreef:Ja hij heeft nog niemand afgeslagen dat is waarGertj3 schreef:Speelt toch hier een heel andere rol dan de Jan testijds in thuisBen Van Hemelrijck
(Dirk Tuypens)
Ben is een geslaagd zakenman en heeft een van de grootste transportbedrijven in de streek.![]()
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Ik ben afgehaakt. Er wordt misschien niet slecht geacteerd en de beelden van Haspengouw zijn ook wel subliem, maar er zit te weinig verrassing in de serie. Allez, zowat iedere plotwending zie je van kilometers ver afkomen en t gaat er ook iets te traag aan toe dan nodig. En het verhaal boeit me ook geen moment.
enfin, ik klasseer het bij series zoals Kinderen van De Windt. t is een beetje een serie van dat niveau.
enfin, ik klasseer het bij series zoals Kinderen van De Windt. t is een beetje een serie van dat niveau.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
koetje36
- Poster rang 1

Dat idee heb ik er niet over. Ik vind katarakt veel beter dan kinderen van de wind? Dat zag k echt niet graag. Daar ben ik vrij snel afgehaakt. Naar katarakt wil ik blijven kijken. Ik vind het goed, ook omdat het vooral eens wat anders is en omdat ik lange tijd in de land en tuinbouwsector gezeten heb. Dat zal ook wel meespelen.frank schreef:Ik ben afgehaakt. Er wordt misschien niet slecht geacteerd en de beelden van Haspengouw zijn ook wel subliem, maar er zit te weinig verrassing in de serie. Allez, zowat iedere plotwending zie je van kilometers ver afkomen en t gaat er ook iets te traag aan toe dan nodig. En het verhaal boeit me ook geen moment.
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Het is wel enorm educatief, dat moet ik wel toegeven.koetje36 schreef:Dat idee heb ik er niet over. Ik vind katarakt veel beter dan kinderen van de wind? Dat zag k echt niet graag. Daar ben ik vrij snel afgehaakt. Naar katarakt wil ik blijven kijken. Ik vind het goed, ook omdat het vooral eens wat anders is en omdat ik lange tijd in de land en tuinbouwsector gezeten heb. Dat zal ook wel meespelen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Ik vind uw commentaar hierboven nog niet zoooo negatief... Ik had er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat je er iets positiefs in zou aantreffen in de serie...frank schreef:Ik ben afgehaakt. Er wordt misschien niet slecht geacteerd en de beelden van Haspengouw zijn ook wel subliem, maar er zit te weinig verrassing in de serie. Allez, zowat iedere plotwending zie je van kilometers ver afkomen en t gaat er ook iets te traag aan toe dan nodig. En het verhaal boeit me ook geen moment.
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

!! Of-topic!! Maar ik kan het niet laten... Ik blijf hem associeren met Heterdaad...Mieke schreef:Ja hij heeft nog niemand afgeslagen dat is waarGertj3 schreef:Speelt toch hier een heel andere rol dan de Jan testijds in thuisBen Van Hemelrijck
(Dirk Tuypens)
Ben is een geslaagd zakenman en heeft een van de grootste transportbedrijven in de streek.![]()
!! On-topic!! Ik kan het niet laten... Waar koppeltjes toch hun nut hebben...
0 x
Je suis la!
- Gertj3
- Poster rang 1

Weer sterke aflevering gisteren ! diene arbeidsinspecteur trapte er nog in ook lol

0 x