Steracteur Sterartiest 2
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
Mieke
- Poster rang 4

nondenonde Kobe eruit
Hij was veruit de beste, stomme stemmers!! Die herkennen nog geen goeie smaak al beet het hun in hun gat
Nu kijk ik enkel nog voor Geert en Eline, als die eruit zijn kijk ik niet meer bah!!
En Geert nu weeral genomineerd, en hij was juist zo goed gisteren. En dan iemand als Mark laten ze erin, begrijpen wie begrijpen kan
Hij was veruit de beste, stomme stemmers!! Die herkennen nog geen goeie smaak al beet het hun in hun gat
Nu kijk ik enkel nog voor Geert en Eline, als die eruit zijn kijk ik niet meer bah!!
En Geert nu weeral genomineerd, en hij was juist zo goed gisteren. En dan iemand als Mark laten ze erin, begrijpen wie begrijpen kan
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Mannekes, tussen Daisy en Kobe was het toch duidelijk Daisy die het beste kon zingen en show kon brengen.
Kobe ziet er goed uit, maar dat is niet het doel van de show
Ok, hij ligt er onterecht uit, dat is waar. Dat Johan er nog in zit, Geert en Guillaume begrijp ik niet. Kobe was toch bijna de beste van de mannen! (Enkel overtroffen door Mark, natuurlijk!)
Maar Daisy is toch nog nét ietsje beter dan die allemaal, vind ik..
Mijn top 3: Daisy, Mark, Eline.
Free kan ook heel goed zingen, maar ik hou niet zo van haar stem...
Ik mis Viv toch.. Met haar was het toch altijd lachen..
Kobe ziet er goed uit, maar dat is niet het doel van de show
Ok, hij ligt er onterecht uit, dat is waar. Dat Johan er nog in zit, Geert en Guillaume begrijp ik niet. Kobe was toch bijna de beste van de mannen! (Enkel overtroffen door Mark, natuurlijk!)
Maar Daisy is toch nog nét ietsje beter dan die allemaal, vind ik..
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Mark toch niet
Die staat altijd zo stijf op het podium, oké hij kan zingen (al vind ik hem alleen maar geschikt voor musicals) maar een artiest is hij toch niet.
Dan was Kobe veel beter, die bracht tenminste show en dát moet een artiest kunnen!!
Ze zoeken toch niet de beste zanger, ze zoeken een echte (ster)artiest!
Dan was Kobe veel beter, die bracht tenminste show en dát moet een artiest kunnen!!
Ze zoeken toch niet de beste zanger, ze zoeken een echte (ster)artiest!
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Guillaume, die is juist een van de beste vind ik, hoe hij rain down on me overtuigend heeft gebracht!Nicolaske schreef:Mannekes, tussen Daisy en Kobe was het toch duidelijk Daisy die het beste kon zingen en show kon brengen.
Kobe ziet er goed uit, maar dat is niet het doel van de show![]()
Maar Daisy is toch nog nét ietsje beter dan die allemaal, vind ik..![]()
1.Hij zong altijd wat in dezelfde stijl, de wat frank sinatra stijl en die slaat zo niet echt aan bij het stemmend publiek.
2.Hij kwam wat verwaand over op het scherm en dat heeft denk ik de doorslag gegeven.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Haar "oortje" (waardoor ze zichzelf horen zingen, en dus beter maat kunnen houden geloof ik) viel uit. Dat maakt het zingen een stuk moeilijker, maar ik vond het nog heel goed meevallen hoor, ze bleef goed zingen. Ik denk dat het daarom ook een combinatie van vanalles was (spanning voor optreden, dan dat oortje dat "misliep", enz.) waardoor ze moest huilen. Was wel sneu vond ikMieke schreef:Weg met Guillaume
Of weg met Hein
Hoe dan ook, ik win altijd![]()
![]()
Ik heb het trouwens ni helemaal gezien, waarom moest Eline wenen?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
Mieke
- Poster rang 4

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
En hoe was Eline De Munck?Mieke schreef:Geert tegenover Mark; Mark met zijn leger bomma's achter zich geschaard zal het hoogstwaarschijnlijk wel halen.
Damn en die is zó saai *geeuw* (net als Free trouwens *dubbelgeeuw*)
Maar de wijn was goe![]()
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- kittykattenfan
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
koetje36
- Poster rang 1

Ik vind dat Geert het elke week beter en beter doet. en wat daisy betreft. Die heeft een hele goeie stem. Maar dat is dan ook meteen alles wat ik er goed aan vind. Ik vind dat ze er in thuis stukken beter uitziet. Jonger zelfs. en de kledij die ze altijd aanheeft. Dat trekt toch meestal ook op niets. een beetje stijladvies mag wel.
Het duet met Geert vond ik gisteren ook niet goed. ze zong hem praktisch van het podium. Ik denk wel dat het in een duet belangrijk is dat je mekaar aanvult en niet overbrult.
Het duet van mark en Free was wel heel goed. die vulden elkaar aan en zongen ook naar mekaar. wat je toch in een duet zou gaan verwachten. Dit deden Guillaume en Eline ook te weinig.
Het duet met Geert vond ik gisteren ook niet goed. ze zong hem praktisch van het podium. Ik denk wel dat het in een duet belangrijk is dat je mekaar aanvult en niet overbrult.
Het duet van mark en Free was wel heel goed. die vulden elkaar aan en zongen ook naar mekaar. wat je toch in een duet zou gaan verwachten. Dit deden Guillaume en Eline ook te weinig.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hiermee bedoelde ik eigenlijk dat Daisy een goeie stem heeft, ze kan er makkelijk een hele zaal mee vullen, Geert kan dat niet.satine schreef: Daisy zong hem gewoon van het podium gisteren
Hij zingt wel, maar mijn hartje klopt niet sneller als hij op het podium staat....
En dat gevoel had ik gisteren bij Marc en Free wel, bij Eline en Guillaume dan weer niet, maar dat lag grotendeels aan Guillaume, zijn stem heeft ook weinig kracht (gisteren toch, ik heb niet alle afleveringen gezien)
0 x