Ze kunnen misschien samen het Kerstverhaal gaan spelen, nergens plaats voor hun

Volledig mee akkoord!! Woehoew! Maar die domme Aisha zal weer troost gaan zoeken bij Youssef e, al is het alleen om Femke een hak te zetten!Mieke schreef:Laat het ons hopen, want het wordt echt wel tijd dat ze het eindelijk vertelt en die 2 eindelijk buitensjotmona'ke schreef: Ik ga ook lachen zenne... Vanavond is 't eindelijk zover...
ja, idd vandaag gaat ze het vertellen, staat bij spoilers op de datum van vandaag... Het heeft wel weer al lang genoeg geduurd zeker... Ik ben blij!*Ikke* schreef:Vandaag gaat ze het wel vertellen volgens mij. Het heeft lang genoeg geduurt.Mieke schreef:
Laat het ons hopen, want het wordt echt wel tijd dat ze het eindelijk vertelt en die 2 eindelijk buitensjot
idd, als we iemand willen die constant achter ons gat loopt, kopen we ons wel een hond!Mieke schreef:Ohh ocharme Mo (......... Not!!!![]()
![]()
)
Het lag er wel dik op hè, hij die zo lief deed (koken,een reis geboekt,...)
Zal em leren, wat een vrouw wil nu zo'ne sloef![]()
satine schreef:en Frank Bomans is beter om in huis te hebben?![]()
![]()
![]()
zo'n sexy man, met zijn zwoele kussen en zijn stiekeme avontuurtjes tussen de wc-potten![]()
ik blijf erbij: Frank is in no time weer de oude - gisteren ook weer, toen hij beweerde dat Mo Simonne niet had 'laten gaan' toen hij wist dat Frank nog leefdeMo is het nota bene zelf an Frank gaan vragen, én Frank heeft hen zijn zegen nog gegeven ook.
maar ja, als de broek vol goesting is....![]()
Dat is waar maar inderdaad zoals al zoveel gezegd is, Simonne en Frank lijken wel voor elkaar geschapen...Christel schreef:satine schreef:en Frank Bomans is beter om in huis te hebben?![]()
![]()
![]()
zo'n sexy man, met zijn zwoele kussen en zijn stiekeme avontuurtjes tussen de wc-potten![]()
ik blijf erbij: Frank is in no time weer de oude - gisteren ook weer, toen hij beweerde dat Mo Simonne niet had 'laten gaan' toen hij wist dat Frank nog leefdeMo is het nota bene zelf an Frank gaan vragen, én Frank heeft hen zijn zegen nog gegeven ook.
maar ja, als de broek vol goesting is....![]()
Inderdaad!
Ik geloof wel dat Frank wat geleerd heeft van de hele "ervaring", maar helemaal veranderen zal hij nooit, en het is zelfs nog maar de vraag of van hetgeen hij geleerd heeft uiteindelijk nog wat gaat blijven hangen in de toekomst. Dat is de laatste tijd inderdaad alweer duidelijk te zien!
Ik geloof ook niet dat Simonne er qua man echt op vooruit gaat met Frank, maar ik denk wel dat hij beter bij haar past.
jessie V. schreef:Die "broek vol goesting" zoals Satine het zo mooi uitdrukt begint me wel een beetje de keel uit te hangen. We weten het na alle aflevering hierover wel zo langzamerhand. Ook de avontuurtjes tussen de w.c.potten beleeft hij maar liever helemaal buiten beeld. Hoe oud is die man eigenlijk?