16+
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
Mieke
- Poster rang 4

-
Mette Marit
- Poster rang 2

Aran gaat met zijn ouders naar de ouderraad.Tom praat wat over zijn (goeie) uitslagen en zegt dan dat Aran wel gepest wordt omwille van zijn geaardheid
die ouders wisten da natuurlijk ni...
Billie praat met zijn moeder maar het haalt ni veel uit, volgens hem heeft hij geen moeder, op het einde van de aflevering gaat hij wel naar school om te oefenen voor dat toneelstuk.
Alice daagt dienen psycholoog weer uit maar vangt bot...ze is zodanig vies dat ze Wendy haar jas aandoet en het geld uit de schoolkas steelt...de camera registreert dat en de directrice roept wendy bij haar...Wendy zegt natuurlijk dat ze het niet gedaan heeft en is dus totaal verwonderd wanneer het geld toch in haar jas zit!...Ze moet van de directrice met die psycholoog praten, maar daar ziet ze fameus tegenop wegens...ge weet wel, die foefelare grande
Annabelle is niet naar school gegaan, maar naa het graf van amina.
de directice belt naar haar ouders die van niets weten natuurlijk...'s avonds hebben Annabelle en haar moeder een gesprek dat ze beter haar best moet doen enz...
Ik denk dat dat het voornaamste was
Billie praat met zijn moeder maar het haalt ni veel uit, volgens hem heeft hij geen moeder, op het einde van de aflevering gaat hij wel naar school om te oefenen voor dat toneelstuk.
Alice daagt dienen psycholoog weer uit maar vangt bot...ze is zodanig vies dat ze Wendy haar jas aandoet en het geld uit de schoolkas steelt...de camera registreert dat en de directrice roept wendy bij haar...Wendy zegt natuurlijk dat ze het niet gedaan heeft en is dus totaal verwonderd wanneer het geld toch in haar jas zit!...Ze moet van de directrice met die psycholoog praten, maar daar ziet ze fameus tegenop wegens...ge weet wel, die foefelare grande
Annabelle is niet naar school gegaan, maar naa het graf van amina.
de directice belt naar haar ouders die van niets weten natuurlijk...'s avonds hebben Annabelle en haar moeder een gesprek dat ze beter haar best moet doen enz...
Ik denk dat dat het voornaamste was
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Re: 16+
elke week of alleen deze week?Amber schreef:Nee, er moeten er nog 3 komen. En vanaf deze week is het blijkbaar op woensdag te doen
Ik dacht enkel deze week omdat het gisteren de show van Geert Hoste was
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
Wat is er vandaag gebeurd in 16+ ik was niet thuis
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
- Gertj3
- Poster rang 1

Alice probeerde sex te hebben met haar moeder hare lover maar die heeft pilletjes in de champagne gedaan zodat ze in slaap gevallen is !Sofie Fanneke schreef:Wat is er vandaag gebeurd in 16+ ik was niet thuis
Tom heeft Aran een kamer aangeboden in zijn huis !
En op laatste vertrekt Alice weg bij moeder om alleen te gaan wonen papa heeft haar een appertement en een Cabrio gegeven
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
Mieke
- Poster rang 4

Die Alice zou precies goed passen met ons SammekeGertj3 schreef:
En op laatste vertrekt Alice weg bij moeder om alleen te gaan wonen papa heeft haar een appertement en een Cabrio gegeven
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Helemaal mee eens. Ze moeten allebei steeds hun eigen willeke doordijven en zijn beiden arrogantMieke schreef:Die Alice zou precies goed passen met ons SammekeGertj3 schreef:
0 x