Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Luc komt in sommige flashbacks nog voor, mss dat die daarom nog in de generiek staat... dus dat wil eigenlijk niets zeggen :)

Marie kan wel goed 'acteren' en dan heb ik het over het personage Marie hé ;)

Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan, maar denk dat het idd zo zal zijn zoals velen hier denken dat het zal zijn...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij had die kerel die aan Leontien vroeg of ze ok was, met die wagen rondgereden in opdracht van Marie/Luc.

Marie zat op bureau.
0 x
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

johan1969 schreef:Volgens mij had die kerel die aan Leontien vroeg of ze ok was, met die wagen rondgereden in opdracht van Marie/Luc.

Marie zat op bureau.

Wel dat was nu ook mijn gedacht :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

wiesjeu schreef:
johan1969 schreef:Volgens mij had die kerel die aan Leontien vroeg of ze ok was, met die wagen rondgereden in opdracht van Marie/Luc.

Marie zat op bureau.

Wel dat was nu ook mijn gedacht :)
ahn zo ver had ik nog nie gedacht, maar zou mij verwonderen, die auto was nog maar net weg en die vent was er al... Maar misschien zit hij ook wel in het complot...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waarom zou die kerel anders komen vragen of alles ok is aan een wildvreemde ?

Zelfs als ze je neersteken op de bus, komt er nog niemand zich moeien.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

johan1969 schreef:Waarom zou die kerel anders komen vragen of alles ok is aan een wildvreemde ?

Zelfs als ze je neersteken op de bus, komt er nog niemand zich moeien.
ja, dat weet ik en ik dacht er ook aan dat niemand zomaar naar jou komt om te vragen of alles goed gaat met je zonder dat er eigenlijk echt al iets gebeurt is.. moest er iets gebeuren dan zou het inderdaad nog bizar zijn, maar ik vond wel dat dat wel zeer snel zou moeten gaan om die auto ergens te parkeren en dan daar opeens te staan en te vragen wat er is... Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden, zeker een complot, maar niet de bestuurder denk ik...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Marie zat op bureau.
Logisch gezien zal het wel Luk zelf zijn zeker met die auto ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

frank schreef:

Marie zat op bureau.
ja dat denk ik dus ook! Gisteren was het wel een beetje doorzichtig he! Marie: "Leontien, geeft het niet als ik even naar die schoenwinkel ga gaan kijken?" en nog geen 10s nadat ze weg is ziet Leontien luc lopen...
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

manon schreef:
frank schreef:

Marie zat op bureau.
ja dat denk ik dus ook! Gisteren was het wel een beetje doorzichtig he! Marie: "Leontien, geeft het niet als ik even naar die schoenwinkel ga gaan kijken?" en nog geen 10s nadat ze weg is ziet Leontien luc lopen...
Ja LOPEN, das wel een goe woord, ze ziet hem in de spiegel, draait haar om en hij is al weg...voor nen dooien verkeert Luc nog in prima conditie...

Misschien beeldde ze zich dat wel echt in?
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Het is natuurlijk nogal grappig dat leontien's ex-vijand marie nu een sleutel heeft en wanneer het haar past binnen- en buitenloopt, ze eten zelfs samen!

Vraag ik me trouwens af wat Leontien zo de hele dag doet? Sinds ze haar job kwijt is in het tuincentrum en Lowieke op school zit, heeft ze zeeën van tijd. Genoeg dus om zich vanalles in het hoofd te halen...
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

de_moo schreef:Het is natuurlijk nogal grappig dat leontien's ex-vijand marie nu een sleutel heeft en wanneer het haar past binnen- en buitenloopt, ze eten zelfs samen!

Vraag ik me trouwens af wat Leontien zo de hele dag doet? Sinds ze haar job kwijt is in het tuincentrum en Lowieke op school zit, heeft ze zeeën van tijd. Genoeg dus om zich vanalles in het hoofd te halen...
Ja, wel ik denk nu eens iedere keer juist het zelfde! hele dagen daar op haar apartement met alleen haar zoontje, sorry maar je zou voor minder (opnieuw) zot worden! als ik een paar dagen thuis ben tijdens de vakantie verveel ik mij al dood! (gelukkig is er op zo momenten nog het forum!)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik denk ook dat het Luc was die met de auto reed, en hij kan blijkbaar inderdaad wel snel lopen ja :lol:

Maar hij zag er wel sexy uit met z'n baardje 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

De laatste tijd valt het echt wel op dat Marie weet waar Luc is.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

*Ikke* schreef:De laatste tijd valt het echt wel op dat Marie weet waar Luc is.
ja! ook als ze 'liegt' over Luc valt het zo op! Maar zal ook wel de bedoeling zijn zeker.. Subtiele hints geven, alhoewel dat het niet echt subtiel meer is! :D
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

manon schreef:
*Ikke* schreef:De laatste tijd valt het echt wel op dat Marie weet waar Luc is.
ja! ook als ze 'liegt' over Luc valt het zo op! Maar zal ook wel de bedoeling zijn zeker.. Subtiele hints geven, alhoewel dat het niet echt subtiel meer is! :D
Als ze "met luc belt" terwijl Frank erbij is is het ookal zo'n serieus overdreven gedoe. :wink:
0 x
Plaats reactie