Ann en Sandrine
-
- Poster rang 1
Ik vind het een beetje overdreven van Ann met haar jaloezie, maar ik kan het echt wel begrijpen, zoals Geert zei ze kan dat ook gezegd hebben tegen Ann dat ze voor haar koos omdat ze haar niet wou kwetsen... Al denk ik dat niet, maar het lijkt me wel logisch dat Ann daar ook over nadenkt en denkt dat ze Sandrine gaat verliezen... Natuurlijk komt alles terug goed zoals we het van thuis gewoon zijn! Een beetje spanning kan nooit kwaad, en zo zijn we weer even zoet, ik ben er alvast blij mee! meer van dat! en over dat tienergedrag van Ann even ter verduidelijking, het is wel iedere keer Sandrine die begint e, dus is eigenlijk Sandrine de tiener in huis... Al zie ik dat niet zo, je bent zo of je bent zo niet... Sommige mensen hebben veel bevestiging nodig of veel affectie en willen hun liefde veel tonen anderen hebben dat niet of veel minder.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Tja, al heeft Sandrine gezegd dat ze voor Ann heeft gekozen, ze voelt toch wat aantrekkingskracht tot Peter, dus Ann zal bang zijn dat dat meer wordt en dat Sandrine dan uiteindelijk toch niet bij haar blijft. Waarschijnlijk was dat precies hetzelfde geweest als Sandrine zich aangetrokken voelde tot een andere vrouw...
0 x
Sanne
-
- Poster rang 1
ja, dat denk ik eigenlijk ook! dus ik snap niet waarom iedereen zo een spel maakt rond de jaloezie van ann... ik vind dat een extra bewijs van liefde, het mag natuurlijk niet te worden! Dat vind ik wel en vind ook niet dat het nu al te is.. Ze hebben er eens goed over gebabbeld, zo moet het!Sanneke schreef:Tja, al heeft Sandrine gezegd dat ze voor Ann heeft gekozen, ze voelt toch wat aantrekkingskracht tot Peter, dus Ann zal bang zijn dat dat meer wordt en dat Sandrine dan uiteindelijk toch niet bij haar blijft. Waarschijnlijk was dat precies hetzelfde geweest als Sandrine zich aangetrokken voelde tot een andere vrouw...
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
-
- Nog geen rang
moet ook zeggen (maar ik weet niet hoe de romance gegroeid is, ik kijk nog maar een maand of zes) maar ik vraag me af wat de creatieve, vrolijke en vlotte sandrine bij de saaie, wat ouderwetse, bazerige en bovendien stokoude Ann te zoeken heeft? Is het een puur lichamelijke aantrekkingskracht? Nee toch! Is het omwille van haar status:een dokter! Ik zou het niet weten, maar ik zie Sandrine toch vroeg of laat Ann wel dumpen. Of het nu voor een man dan wel een vrouw is, dat blijft koffiedik kijken.Sanneke schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat Ann wat jaloers is (en bang om Sandrine te verliezen). Ik zou dat denk ik in haar plaats ook zijn.
't Is misschien wel wat overdreven, maar daar is het Thuis voor.
0 x
-
- Nog geen rang
tegenpolen trekken elkaar aan toch? ik denk niet dat Sandrine Ann zo snel gaat dumpen, ik denk niet dat de scneraioschrijvers dat nog eens gaan doen na de 'korte' romance tussen Ann en Manonde_moo schreef:moet ook zeggen (maar ik weet niet hoe de romance gegroeid is, ik kijk nog maar een maand of zes) maar ik vraag me af wat de creatieve, vrolijke en vlotte sandrine bij de saaie, wat ouderwetse, bazerige en bovendien stokoude Ann te zoeken heeft? Is het een puur lichamelijke aantrekkingskracht? Nee toch! Is het omwille van haar status:een dokter! Ik zou het niet weten, maar ik zie Sandrine toch vroeg of laat Ann wel dumpen. Of het nu voor een man dan wel een vrouw is, dat blijft koffiedik kijken.Sanneke schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat Ann wat jaloers is (en bang om Sandrine te verliezen). Ik zou dat denk ik in haar plaats ook zijn.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
- Poster rang 1
denk en hoop het ook! Ik vind ze wel leuk samen. En zo saai en bazerig en oud vind ik ann ook helemaal niet hoor!marieke schreef:tegenpolen trekken elkaar aan toch? ik denk niet dat Sandrine Ann zo snel gaat dumpen, ik denk niet dat de scneraioschrijvers dat nog eens gaan doen na de 'korte' romance tussen Ann en Manonde_moo schreef:moet ook zeggen (maar ik weet niet hoe de romance gegroeid is, ik kijk nog maar een maand of zes) maar ik vraag me af wat de creatieve, vrolijke en vlotte sandrine bij de saaie, wat ouderwetse, bazerige en bovendien stokoude Ann te zoeken heeft? Is het een puur lichamelijke aantrekkingskracht? Nee toch! Is het omwille van haar status:een dokter! Ik zou het niet weten, maar ik zie Sandrine toch vroeg of laat Ann wel dumpen. Of het nu voor een man dan wel een vrouw is, dat blijft koffiedik kijken.Sanneke schreef:Ik vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal dat Ann wat jaloers is (en bang om Sandrine te verliezen). Ik zou dat denk ik in haar plaats ook zijn.
0 x
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
dat weet ik ook wel, het is en blijft fictie en het zijn acteurs, maar de romance tussen Ann en Manon duurde amper een jaar en ik vind dat het nu wel wat langer magzotteken schreef:realistisch zijn he. romances duren tot een contract ten einde loopt , verbroken wordt ..
0 x
-
- Poster rang 1
vind ik ook!marieke schreef:dat weet ik ook wel, het is en blijft fictie en het zijn acteurs, maar de romance tussen Ann en Manon duurde amper een jaar en ik vind dat het nu wel wat langer magzotteken schreef:realistisch zijn he. romances duren tot een contract ten einde loopt , verbroken wordt ..
0 x
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Poster rang 1
Re: Ann en Sandrine
De knoop is doorgehakt! Er komt een kindje! Ik ben er blij mee. Ik vond het ook heel mooi hoe Sandrine vertelde aan Ann dat ze wist dat ze het samen gingen kunnen en dat zij de vrouw was waarmee ze kinderen wou. Het was wel wat vreemd klinken, maar ben echt tevreden. Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Geert, klapt hij weer helemaal dicht of probeert hij enthousiast te zijn...
Ik hoop dat Ann en Sandrine nog lang samenblijven
, zal wel nu er een kindje komt!
Al weet je in Thuis nooit he!
Ik hoop dat Ann en Sandrine nog lang samenblijven

0 x
-
- Poster rang 4
Ik vond de uitleg van Sandrine wel wat raar: ze is niet klaar voor een kind, wil er geen maar met Ann wel
Dus gaan ze direct aan kinderen beginnen terwijl Sandrine er niet klaar voor is, Ann of geen Ann

Dus gaan ze direct aan kinderen beginnen terwijl Sandrine er niet klaar voor is, Ann of geen Ann

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
Ze zei toch alleen dat ze niet wist of ze wel kinderen wou, omdat ze niet weet of ze wel een goede moeder zal zijn... Maar dat het samen met Ann wel zou lukken...Mieke schreef:Ik vond de uitleg van Sandrine wel wat raar: ze is niet klaar voor een kind, wil er geen maar met Ann wel![]()
0 x
-
- Nog geen rang
awel ik denk ook da ze er inderdaad niet aan twijfelt of ze wel kinderen wilt, dat ze er heel graag wilt, maar ze twijfelt of ze wel een goede moeder zou zijn, en dat het samen met Ann wel kan waarmee ze volgens mij dus wil zeggen dat Ann een heel goeie moeder zou zijn.manon schreef:Ze zei toch alleen dat ze niet wist of ze wel kinderen wou, omdat ze niet weet of ze wel een goede moeder zal zijn... Maar dat het samen met Ann wel zou lukken...Mieke schreef:Ik vond de uitleg van Sandrine wel wat raar: ze is niet klaar voor een kind, wil er geen maar met Ann wel![]()
0 x